quote:Op woensdag 24 april 2013 18:49 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die link die je bedoelt is waarschijnlijk alleen een link naar de download van Windows 7. Je moet wel degelijk voor een licentie betalen.
Waarom zou de leeftijd relevant zijn? De licentie veranderd er niet van.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:26 schreef Nobody2.0 het volgende:
dit besturing systeem is inmiddels 10? jaar oud.
Valt dat nog niet gratis te downloaden? dan kan ik dan proberen hem up te graden naar windows 7.
iemand ander idee hoe ik er legaal aan kan komen?
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef Nobody2.0 het volgende:
ik heb inderdaad een sticker onder me laptop. iemand een linkje waar ik het volledige legale windows xp kan downlaoden?
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:18 schreef KomtTijd... het volgende:
Je Windows 7 licentie is alleen voor Windows 7.
http://www.microsoft.com/(...)%2522&p=1&r=50&t=861quote:Op donderdag 25 april 2013 23:04 schreef kurk_droog het volgende:
Als Fokker ben je toch verplicht om enige kennis van het downloaden hebben? Wat doe je anders op zolder?
Dat zijn updates. Download gewoon via nieuwsgroepen of torrent een versie manquote:Op donderdag 25 april 2013 23:29 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
http://www.microsoft.com/(...)%2522&p=1&r=50&t=861
zeg jij het maar. welke moet ik hebben?
staan er 400. allemaal updates en services packs. ik wil gewoon volledige versie.
Code heb ik inmiddels legaal.
Hou nou op met hopen joh. Installeer W7 als je W7 wilt, installeer Ubuntu als je een gratis OS wilt. Maar blijf alsjeblieft zo ver mogelijk uit de buurt van Windows Xp.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:29 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
staan er 400. allemaal updates en services packs. ik wil gewoon volledige versie.
dan heb je daarbij: OF een download instructie gekregen OF een officiele disk..quote:Op donderdag 25 april 2013 23:29 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
niet noodzakelijk hoor kan ook zijn dat hetquote:Op vrijdag 26 april 2013 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je daarbij: OF een download instructie gekregen OF een officiele disk..
maak ik zelf wel uit. Ik wil windows xp erop. Al zou het alleen al zijn omdat mooie groene golfveld weer als achtergrond te hebbenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Hou nou op met hopen joh. Installeer W7 als je W7 wilt, installeer Ubuntu als je een gratis OS wilt. Maar blijf alsjeblieft zo ver mogelijk uit de buurt van Windows Xp.
code staat op onderkant van de laptop. laptop heeft altijd xp op gedraaid (ja is heel oud) en windows 7 pakt hij niet. (die heb ik compleet liggen, 32 bit, 64 bit) Vandaar dat ik eerst Xp wil installeren en daarna proberen te upgraden naar windows 7. Als dat niet werkt blijft het windows xp, laptop gaat door naar maatje van me die hem alleen wil gebruiken voor een cloud toepassing.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je daarbij: OF een download instructie gekregen OF een officiele disk..
schijf is compleet leeg en geformateerd. betreft een oude kut laptop (packard bell).quote:Op vrijdag 26 april 2013 04:52 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
niet noodzakelijk hoor kan ook zijn dat het
- aan de gebruiker is om met een tooltje recovery cd's te schrijven de image staat op hidden partitie bv asus heeft dat zo
- er een recovery gedaan kan worden via recovery partitie
beide heel fijn als je schijf naar de ... je weet wel is :-)
dat is een duur XP cdtje voor 199 usdquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:17 schreef icedcore het volgende:
lid worden van technet en tada http://technet.microsoft.(...)PageIndex=0&FileId=0
of zoals al eerder vermeld tpb
ik vind 8 eigenlijk een achteruitgang qua looks t.o.v. 7quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
Is die laptop zo oud dan? Ik kan Windows XP echt niet meer aanzien nu hoor. Idem voor windows 7 eigenlijk al. Desktop omgeving van Win8 is zoveel beter en strakker
Het heeft er wel op gedraaid dus het moet mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:11 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik stel me hierbij echt een 15 jarig neefje voor wat ''handig'' is met computers in de ogen zijn van familie. Alleen om het feit dat ze complete nitwits zijn.
Windows 7 krijg je er niet op aan de praat maar Windows XP en daarna upgraden naar 7 lijkt je wel een goed idee?
Ontopic:
Windows XP: Gewoon plukken van nieuwsgroepen piratenbaai.
En als PC alleen wordt gebruikt voor internet en wat documentjes tikken. Een simpele linux-versie.
Ik werk zelf op een sony vaio met windows 7 en zal nooit voor zo'n optie kiezen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:34 schreef kurk_droog het volgende:
Is die laptop zo oud dan? Ik kan Windows XP echt niet meer aanzien nu hoor. Idem voor windows 7 eigenlijk al. Desktop omgeving van Win8 is zoveel beter en strakker
Jouw Vaio is dan ook wel wat jonger dan die andere laptop denk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:44 schreef Nobody2.0 het volgende:
[..]
Ik werk zelf op een sony vaio met windows 7 en zal nooit voor zo'n optie kiezen.
Maar als hij dat graag wil kan die het krijgen toch?
lees me topic even terug. Ik wil xp erop knallen als windows 7 niet blijkt te werken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:55 schreef DoofenSchmirz het volgende:
[..]
Jouw Vaio is dan ook wel wat jonger dan die andere laptop denk ik.
Windows 7 wordt steeds afgeraden en er is een reden waarom 7 niet installeert.
De laptop is waarschijnlijk antiek (5 jaar of ouder). Gewoon XP erop, daar is hij voor gemaakt.
Als ik weet dat mijn zoontje broccoli lekker vind en walgt van spruitjes, dan ga ik hem ook geen spruiten door zijn strot duwen.
Het niet lekker willen installeren van W7 is een teken. Dan moet er een belletje gaan rinkelen.....
XP erop en klaar of je blijft koppig en komt geen steek verder.
Dat kan je wel zo mooi zeggen en vinden maar er blijven altijd lieden die vinden dat alles gewoon gratis moet zijn en verwachten dat gewoon. En als het er niet is dan gaan ze wel andere wegen zoeken om het gratis te verkrijgen.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:05 schreef Dondermeester het volgende:
Er bestaat niet zo iets als gratis bier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |