abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_379043
quote:
Op 03 oktober 2000 22:53 schreef Cartman1 het volgende:
-----------

CoREXie:
Aangeven dat ik met deze post wat anders bedoelde dan met dit topic door te gaan....

------------------

Zucht, ik weet het ook niet meer...

pi_379115
kermisREXploitant=nieuwste job van Rex na z'n ontslag als leraar en z'n ontslag van vandaag bij de pREXis
ex-Graz stalker
pi_379141
REXappeal=buitengewone aantrekkingskracht zoals alleen Rex die heeft. Minimale voorwaarden: nat poedelhaar, een flinke doses humor en spieren als bielzen
ex-Graz stalker
pi_379146
3DstudioREX = te moeilijk tekenpakket voor Rex

[Dit bericht is gewijzigd door Koos Voos op 05-10-2000 00:39]

pi_379169
schuldcomplREX=gemoedstoestand van de BB bewoners toen ze zaterdag jl. Rex wegstemden
ex-Graz stalker
pi_379176
safeREX=sex met Rex zonder met z'n lichaamsvocht in aanraking te komen

Hmmm. Ik denk dat ik dat nu zelf maar eens in de praktijk ga brengen. Hoop alleen dat ik de DuREX kan vinden.

ex-Graz stalker
pi_379302
rex (de ~ (m.))
1 [kortharig konijn]

Kan iemand ff bevestigen of er inderdaad een konijn is datn Rex heet. Uit een tv serie of zo? Volgens mij heb ik wat gemist in m'n leven...

ex-Graz stalker
pi_379457
teRex=ouderwetse manier om Rex een spoedbericht te sturen
ex-Graz stalker
pi_379527
voetREXfREXmassage=voetmassage waarbij Rex bepaalde energiebanen in je lichaam activeert
ex-Graz stalker
pi_379574
videotREX=verouderd systeem om informatie op te vragen. Bedacht door Rex. Voorloper van het huidige Internet
ex-Graz stalker
pi_379689
Zijne REXcellentie=titel waarmee Rex aangesproken moet worden als ie minister van REXonomische zaken is geworden
ex-Graz stalker
pi_379757
accentcirconfREX=speciaal teken boven een letter dat net zo krult als het natte poedelhaar van Rex
ex-Graz stalker
pi_379895
fREXibel=speciaal mobiel telefoonabonnement van de KPN waardoor je REXtra goedkoop met Rex kan bellen
ex-Graz stalker
pi_379939
REXgister accountant=accountant waarvan de boekhoudkennis niet belangrijk is zolang ie maar spieren als bielzen heeft, nat poedelhaar en een flinke doses humor
ex-Graz stalker
pi_380186
hypertREXt=technologie om informatie aan elkaar te koppelen. Voorloper van de
hyperlink op Internet. Ontwikkelt door Rex in z'n videotREX periode
ex-Graz stalker
pi_380342
perpREX=na 1 week nog steeds verbijsterd en van slag omdat Rex onterecht het BB huis uit moest
ex-Graz stalker
pi_380347
Oke dan, ik geef het op... .
We gaan door tot het gaatje
pi_380352
zou katjaschuurman vanavond op de tribune zitten ?
pi_380360
Ik denk het niet Koos; die ligt vast bij een REXpert op de bank.
Te reREXen..
pi_380361
quote:
Op 05 oktober 2000 19:43 schreef Koos Voos het volgende:
zou katjaschuurman vanavond op de tribune zitten ?
Nee, nee, ik durf niet. Ik heb namelijk nog geen REXbijstandverzekering.

REXbijstandverzekering=verzekering ter dekking van al je juridische kosten op het moment dat je door Rex wordt aangeklaagd omdat je populairder begint te worden dan Rex zeluf

ex-Graz stalker
pi_380388
Thanks! Cartman1 (wel een l toegevoegd)

relREXen=gemoedstoestand waarin je geheel ontspant door aan Rex te denken, over Rex te praten of met Rex te sexen

ex-Graz stalker
pi_380391
L L !!!
pi_380433
TREXACO = benzinepomp met Rex achter de kassa
pi_380471
Keep up the good work Koos!

tREXtverwerker=tekstverwerker die automatisch alle dubbel ingedrukte toetsen corrigeert. Speciaal ontwikkelt voor Rex die door z'n opgepomte vingers niet in staat is op een normale manier een toetsenbord te gebruiken

ex-Graz stalker
pi_380994
ampREX=prehistorisch video opname apparaat dat ze vanavond voor het eerst in 20 jaar weer hebben gebruikt bij Veronica. Ze vonden het zonde om Rex op moderne apparatuur vast te leggen.
ex-Graz stalker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')