Kheb alquote:
Moet iedereen lekker zelf weten tochquote:Op woensdag 24 april 2013 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
mensen met tattoos die haten op mensen die tattoos niet mooi vinden / willen
ja datquote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet iedereen lekker zelf weten toch
Eigenlijk wel; maar het houdt me wel tegen om meteen uitbreiding te doen van tattoo als cif het echt niks vindtquote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja daar heb ik het ook niet over. Ik snap jou goedquote:Op woensdag 24 april 2013 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Eigenlijk wel; maar het houdt me wel tegen om meteen uitbreiding te doen van tattoo als cif het echt niks vindt![]()
*eckt-wijf-is*
juist!quote:Op woensdag 24 april 2013 16:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
de mijne staat in bestelling maar ik heb nog niks gehoord dat ik m kan halenquote:Op woensdag 24 april 2013 17:01 schreef Mirjam het volgende:
Heeft iemand van jullie enig idee wanneer het de bedioeling is dat chanel taboo uitkkomt?
ik wil 'm zo graag in het echt zienquote:Op woensdag 24 april 2013 17:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
de mijne staat in bestelling maar ik heb nog niks gehoord dat ik m kan halengelukkig heeft ze de korting erbij gezet
tunnels vind ik dus echt niksquote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind dit zo mooi he, maar het kan niehiet
[ afbeelding ]
Ik vind het altijd zo vreselijk onverzorgd staanquote:Op woensdag 24 april 2013 17:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou geen open willen, maar dichte dingen zijn zo mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |