abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 29 september 2000 @ 21:15:37 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_369403
Nee, Miranda is het niet. Als er een introfilmpje wordt gemaakt voordat je het BB-huis ingaat, zorg je er toch voor dat je niet in je werkkleding loopt! Wat een kakwijf.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_369597
Uit het streamverslag van vandaag

Geplaatst door Ronny - vrijdag 29 september 2000 21:32

21:20
Eet smakelijk Darius!!" wordt er geroepen. Er wordt even stevig ingezoomd op de enorme armen van Rex, misschien moet ik ook wel iets meer gaan doen aan push-ups en zo.

Wat zou er nu aan tafel gebeuren wanneer het eten bedorven zou zijn?

Miranda steekt een flink stuk groente in haar enorme mond, doet me denken aan die knol van Anny van Grunzen.

Wooeeeahahahhahaha...Dat laatste vond ik leuk!!

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_370183
Het zal wel een kaktrutje zijn, (waar ik absoluut niet van hou) maar door Rex Dildo krijgt zij totaal niet de kans om te laten zien wie zij werkelijk is.
Ik denk wel dat ze een beetje de mond gesnoerd wordt door de competatieviteit van die gast.
Als zij het huis in was gegaan met een vergelijkbaar persoon was ze denk ik heel anders geweest.
Hoevaak heeft "D'n Taand" al niet iets voor de hand liggends gezegd in een groep, om vervolgens aan haar te vragen: "Vindt je niet?" waar zij dan alleen maar "ja" op kon antwoorden.
Dat zijn van die kleine trucjes om een ander onder jezelf te plaatsen.
Zij is zeker mijn favoriete type niet maar al;s ik moet kiezen tussen die twee gun ik het haar wel!
pi_371196
hehehehe ze is bang voor bianca omdat ze een sterke persoonlijkheid heeft
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_372918
heb het niet helemaal goed verstaan...
ze werkt bij van Melle of van Nelle als
direktie-teef
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 oktober 2000 @ 21:43:54 #31
862 Arcee
Look closer
pi_378864
Ik vond Miranda erg goed vandaag. Ze hield zich sterk in de ruzie tussen Leo en Robin. Daarnaast had ik best met 'r te doen in die aardappelschil scène. 't Lijkt me een sympathieke meid.

Oh, en Vewdy SUCKS, maar dat wisten we natuurlijk al. ("ik weet nog niet eens hoe ze heet" BAH!! )

  woensdag 4 oktober 2000 @ 22:10:04 #32
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_378927
Je ziet hoe snel mensen op uiterlijk en of manier van praten oordelen he, niet dat ik dat niet doe hoor maar heb niet de behoefte het uit te spreken denk ik Ook de vergelijking met Anky van Grunsven is zo gemaakt maar volgens mij is die ook hartstikke aardig dus wat dat betreft jajaja veel mensen willen geen aardige mensen
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_380029
Voor Miranda zal die ruzie met Leo wel eens positieve gevolgen kunnen hebben. Bijna iedereen kwam naar haar toe om even te zeggen dat Leo fout zat en dat ze zich het niet moest aantrekken. Als ze haar vandaag nog zielig vinden levert dat misschien wat minder punten bij de nominaties op. Alhoewel het me strek lijkt dat ze niet bij de drie bewoners met de meeste punten zit.
Maar zlefs dan betwijfel ik of ze er uit vliegt. Het is toch een beetje een grijs muisje en die blijven er meestal wel in. Zie ook de poll bij voorspel.nu Miranda doet het daar zeker niet slecht.
pi_390539
Miranda komt uit Leidschendam

In het plaatselijk weekblad staat een intervieuw met haar ouders. Hoe het allemaal eigenlijk zo gekomen is. Als er behoefte aan is zal ik het hier op Fok zetten.

Wie verlaat als volgende HET HUIS

Wie wint de 250.000

  donderdag 12 oktober 2000 @ 10:55:02 #35
3498 Barb
Graduated Fool
pi_390716
quote:
Op 12 oktober 2000 02:21 schreef Coos het volgende:
Miranda komt uit Leidschendam

In het plaatselijk weekblad staat een intervieuw met haar ouders. Hoe het allemaal eigenlijk zo gekomen is. Als er behoefte aan is zal ik het hier op Fok zetten.

Wie verlaat als volgende HET HUIS

Wie wint de 250.000


Ja joh, doe maar, heb ik weer iets te lezen
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_390804
Miranda is niet bepaald mijn type maar ik gun het haar wel dat ze ver
komt. Helemaal na die affaire met Leo. Het is een onwijs tutje maar wie
weet als ze echt een keer helemaal los komt.
Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_391571

Nou mooi is dat. Niet te lezen hier.
Vergroot het maar met het eoa prog.

Wie verlaat als volgende het huis?

Wie verlaat als volgende HET HUIS

Wie wint de 250.000

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')