quote:De website Smart2have is gestart vanwege de groeiende vraag naar gebruikte en refurbished producten. Daarnaast bieden ook producten aan in nieuw of demo kwaliteit
Die 2e zin klopt al niet. Ik zou het iig niet vertrouwen.quote:
Ik zou jou eerder niet vertrouwen, want in de KvK staan ze gewoon. Te vinden binnen 1 seconde.quote:Op woensdag 24 april 2013 18:26 schreef Saekerhett het volgende:
Niet te vertrouwen. Kan ze ook nergens vinden bij de KvK.
quote:eKomi ontwikkelt en beheert intelligente feedbacksystemen. Met het gebruik van social commerce technologie verzamelt eKomi klantenfeedback, productbeoordelingen, commentaar en aanbevelingen. Deze worden gebruikt om positieve virale effecten op websites, social media en zoekmachines te genereren. Hierdoor wordt meer vertrouwen geschept en daardoor ook de omzet gestimuleerd.
Beste Seam,quote:Op woensdag 24 april 2013 19:32 schreef Seam het volgende:
Gegarandeerd echte klantervaringen aan de rechterkant, dan moet je toch al weten hoe laat het is?
Goed keurmerk dat Ekomi
[..]
wejooquote:Op maandag 29 april 2013 12:39 schreef eKomi het volgende:
[..]
Beste Seam,
eKomi werkt uitsluitend transactie gebaseerd. Dat wil zeggen dat alleen klanten een beoordeling kunnen geven die daadwerkelijk wat gekocht hebben bij de shop. We zijn dus wel degelijk een goed keurmerk.
Ik krijg hier altijd jeuk van.quote:N.B. Op dit adres is geen klantenbalie aanwezig, en onze voorraden bevinden zich in een extern warehouse. Het is dan ook niet mogelijk om bestellingen op te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |