Want als het in Duitsland kan dan kan het in Nederland ook? Okay, handig.quote:Op woensdag 24 april 2013 10:52 schreef Gulmez het volgende:
[..]
kan wel want discortheek Index in Duitsland staat op een industrieterrein zoals ook discotheek zak in Uelsen beide net over de grens
Ik hoop met een budget van rond de 6.000 euro te kunnen beginnen, comerciele DJ's kunnen pas later ingehuurd worden als het al een beetje loopt, aangezien die voor een paar uur gewoon te veel vragenquote:Op woensdag 24 april 2013 13:47 schreef made het volgende:
Hoeveel start capitaal denk je nodig te hebben ?
* Verbouwing loods (brandveiligheid / vluchtwegen etc)
* Geluid / licht
* Inrichting
De overige dagen kan ik mijn zaal(en) laten verhuren aan bijvoorbeeld bedrijfsfeestjes.quote:Op woensdag 24 april 2013 08:54 schreef Fe2O3 het volgende:
Locatie is al probleem 1; je krijg nooit een vergunning.
De kosten voor het opzetten van zo'n toko gaan in de tonnen! lopen.
Zet eerst maar eens uit wat nu elke stap van je plan kost, en hoeveel man jij dan per avond moet binnen halen om kostendekkend te zijn.
En dan hoeveel man elke avond om winst te maken om die enorme schuld terug te betalen
En dan dat even * 70% om te compenseren voor kut weer, mooi weer, feestdagen etc...
Ik denk dat dat behoorlijk tegenvalt
weet je wat de reden hiervoor kan zijn?quote:Op woensdag 24 april 2013 07:06 schreef Leandra het volgende:
Al even afgezien van het feit dat de kans klein is dat je een horecavergunning krijgt op een industrieterrein.
Haha dat laatste is wel grappig toen ik in Zwolle woonde deden boeren dit altijd uit die dorpjes, hadden bijvoorbeeld een schuur, iedereen betaalde 10 euro bij binnenkomst en dan waren binnen alleen muziek en bier enzo, dat is niet echt mijn dingquote:Op woensdag 24 april 2013 15:07 schreef Ryon het volgende:
Maar aangezien ondernemen een prima methode is om uit de Wajong te komen:
Vraag eens bij het lokale jeugdcentrum of je daar feestavonden mag gaan organiseren en dat je zelf voor alle kosten en dergelijke wil opdraaien. Pak het wat professioneel aan (dus met een begroting en dergelijke) en doe wat ervaring op met promotie, drank inkoop, betalingen en kaartverkoop. Als je dat in de vingers hebt kan je feesten gaan organiseren in al bestaande discotheken. Je leert dan ook onderhandelen en je krijgt een beeld van wat er allemaal in de horeca komt kijken.
Als je op een gegeven moment een mooi bedrag bij elkaar gespaard hebt (bijv 50.000 euro) dan kan je jezelf inkopen bij een al bestaand horeca onderneming. Als je hard werkt en veel inzet toont kan je vandaar uit gaan uitbreiden om uiteindelijk genoeg centjes te bezitten om een eigen disco te openen en draaiend te houden.
Je kan ook een eigen schuur ombouwen tot discotheek en pils uit het krat verkopen. Daar verdien je wel een paar tientjes per avond mee. Maar dan krijg je de brandweer en de gemeente op bezoek als het groot wordt.
nee ik zat eerst op stedelijk college vmbo Zoetermeer, dat ging mis door me agressie problemen, toen moest ik naar de Goudse waarde in Gouda, speciaal onderwijs daar ging het ook mis omdat ik totaal niet luisterde en nooit kwam opdagen toen steeds leerplicht ambtenaar aan de deur gehadquote:Op woensdag 24 april 2013 15:10 schreef DroogDok het volgende:
Zit TS zit niet in de wajong vanwege een lichamelijke handicap denk ik.....
¤ 6.000,-
Mijn oom betaald net zo goed belasting met zijn bedrijf dus als je het zo stelt compenseert het weer met zijn belasting en mijn wajong dus netto kost het de samenleving niets het is maar hoe je het bekijktquote:Op woensdag 24 april 2013 15:25 schreef Kandijfijn het volgende:
Dus ik betaal jouw wajong omdat jij jezelf niet in kan houden?
Als iemand jouw morgen dood schopt, omdat je te agressief bent tegen iemand die groter dan je is. Betalen jou oom en ik allebei minder belastingquote:Op woensdag 24 april 2013 15:26 schreef Gulmez het volgende:
[..]
Mijn oom betaald net zo goed belasting met zijn bedrijf dus als je het zo stelt compenseert het weer met zijn belasting en mijn wajong dus nette kost het de samenleving niets het is maar hoe je het bekijkt
ja ik kost geld jobcoach die elke week langskomt + wajong uitkering + mijn huiis begeleid wonen + cursussen + mijn jeugd met scholen + psygologen + weet ik veel maar heb ik daar zelf om gevraagd? neequote:Op woensdag 24 april 2013 15:27 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Als iemand jouw morgen dood schopt, omdat je te agressief bent tegen iemand die groter dan je is. Betalen jou oom en ik allebei minder belasting.
Als jou dood directe opbrengst voor de maatschappij betekent, betekent dit dus vanzelfsprekend dat je nu geld kost.
Het systeem? Jij bent iemand van het systeem!quote:Op woensdag 24 april 2013 15:35 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ja ik kost geld jobcoach die elke week langskomt + wajong uitkering + mijn huiis begeleid wonen + cursussen + mijn jeugd met scholen + psygologen + weet ik veel maar heb ik daar zelf om gevraagd? neeik heb er zelf niks aan gehad zit nog steeds met problemen dus en waarom op mij afgeven er zitten scholen vol met jongeren en problematiek geef lekker op het systeem af dan op mij man
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |