ik ging met vrienden allemaal hetzelfde figuurje op habbo maken, en dan de toegang tot het zwembad blokkerenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik ging een keer met een vriend toen we ons kapot verveelden op habbo, gingen we doen alsof we een meisje van 14 waren en dan tienerjongentjes hun nummer fiksen en ze dan trollen op whatsappdat was vrij hilarisch haha. je zegt één keer "ik heb cupmaat 75C" en dan geven ze hun nummer
![]()
![]()
![]()
zo intens triest hahahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ging met vrienden allemaal hetzelfde figuurje op habbo maken, en dan de toegang tot het zwembad blokkeren
ik weet denk ik wel welk figuurtje het wasquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ging met vrienden allemaal hetzelfde figuurje op habbo maken, en dan de toegang tot het zwembad blokkeren
you love my tt'squote:
ja die was hetquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ik weet denk ik wel welk figuurtje het was
krijg je er nog steeds een ban voor dan?quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:17 schreef Maisnon het volgende:
Tubgirl ban is niet zo lang 48 uurMijn eerste en enige ban
haha ja zo heb ik ook mijn eerste meubel weggegevenquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]kom hier werken elke dag 1 meubi!! voor maar 1 meubi!!
'waarom is deze kamer leeg?'
uh ja uh
Uhuh, sorryquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
krijg je er nog steeds een ban voor dan?
misschien wel aan mijquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
haha ja zo heb ik ook mijn eerste meubel weggegeven
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh, sorry
Was een user die had een linkje gemaakt en als je daar op klikte dan poste je vanzelf in een topic tubgirl![]()
Dus die gingen we op MSN naar allemaal fokkers sturen
hahahahahahaquote:Op dinsdag 23 april 2013 23:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuh, sorry
Was een user die had een linkje gemaakt en als je daar op klikte dan poste je vanzelf in een topic tubgirl![]()
Dus die gingen we op MSN naar allemaal fokkers sturen
quote:Op dinsdag 23 april 2013 23:17 schreef Maisnon het volgende:
Tubgirl ban is niet zo lang 48 uurMijn eerste en enige ban
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |