Jij klinkt alsof je te goed bent. Straks maak je Greys in.quote:Op woensdag 24 april 2013 14:38 schreef Dzjonka het volgende:
[..]
Even over mezelf: Ik heb een aantal jaar sjoelervaring. Dit heb ik opgedaan tijdens de basisschool op regenachtige dagen, tijdens ponykampen met regen, bij de oma van mijn vriend die door ons haar sjoelniveau voor de avonden waarop prijzen zoals kilo's kaas te winnen waren op peil hield. Ook hadden/hebben mijn ouders een echte wedstrijdsjoelbak en een beginnersbak in huis. Mijn personal highscore weet ik helaas niet meer, maar dat ga ik gewoon opnieuw zetten.
Ik woonde eerder meer in de regio dan nu. Maar ben vaak op doorreis door R'dam.
Maaslandlaan! Lekkere smaakjes en je kunt er op het terras coupes eten. Confuso blijft toch favoriet maar een ijsbaan op loopafstand is wel heel slecht voor me.quote:
Bekertje koud waterquote:Op woensdag 24 april 2013 15:19 schreef MPG het volgende:
IJs?
Waar?
Zit ik dan met m'n zakje McWorteltjes...
Zolang je er heen loopt....quote:Op woensdag 24 april 2013 15:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maaslandlaan! Lekkere smaakjes en je kunt er op het terras coupes eten. Confuso blijft toch favoriet maar een ijsbaan op loopafstand is wel heel slecht voor me.
Autocorrect schreef ijsbaan.quote:
Ik wel!quote:
Moet jij niet slapen?quote:Op woensdag 24 april 2013 15:28 schreef Toekito het volgende:
Wie wil er op de Meent ijsje voor me halen?
Als ik hier in de trein stap, kan ik blijven zitten tot Rotjeknor, maar ik wil bij Eindhoven toch echt wel linksaf, naar eigen huis en haardquote:Op woensdag 24 april 2013 15:33 schreef Toekito het volgende:
Mijn huis staat langs de snelweg dus dat valt mee
Voor fiets is dat best een eindje lopen, toch?quote:
Flauwquote:Op woensdag 24 april 2013 15:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor fiets is dat best een eindje lopen, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |