RENRENquote:
JIJ SNAPT MIJN ALLERBESTENSTE LIMBURGSquote:
Klote caps.quote:
** voldoende? Ik heb net voor 5 nachten iets geboekt en was dat bedrag wat jij noemde nog niet eens kwijt en prima zoover beoordelingquote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JIJ SNAPT MIJN ALLERBESTENSTE LIMBURGSik wil naar parijs met moeders en geen 500 euro voor 3 nachten neertellen, heb jij tips? Mag ook een stukje buiten Parijs, ik wil sowieso naar Versailles en het Louvre en winkels. Dus die richting op.
Ja, helaas meerdere malen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:46 schreef RenRen- het volgende:
Heeft iemand hier ooit in Parijs overnacht? Ik wil graag maar Parijs maar het is zo duurdus misschien willen we dichterbij versailles slapen maar ik vind het enorm ingewikkeld
Wij hebben toen een schappelijk geprijsd hotel gehad in de wijk Puteaux La Defense. Geen idee hoe dat ligt tov Versailles, maar het centrum (en louvre) waren met de metro goed te doen.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JIJ SNAPT MIJN ALLERBESTENSTE LIMBURGSik wil naar parijs met moeders en geen 500 euro voor 3 nachten neertellen, heb jij tips? Mag ook een stukje buiten Parijs, ik wil sowieso naar Versailles en het Louvre en winkels. Dus die richting op.
Als er maar geen gedeelde plee is ben ik allang gelukkig.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
** voldoende? Ik heb net voor 5 nachten iets geboekt en was dat bedrag wat jij noemde nog niet eens kwijt en prima zoover beoordeling
ik mag je niet dmenquote:Op woensdag 24 april 2013 21:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
** voldoende? Ik heb net voor 5 nachten iets geboekt en was dat bedrag wat jij noemde nog niet eens kwijt en prima zoover beoordeling
Naar, blijft een raar woordquote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, helaas meerdere malen.
Waarom wil je daarheen? Ik vind het maar een nare stad.
ik wil musea bezoeken, winkelen en ik vind het een mooie stad, op de irritante kutzigeuners na die je om de 5 meter tegenkomt langs de seinequote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, helaas meerdere malen.
Waarom wil je daarheen? Ik vind het maar een nare stad.
Dankjequote:Op woensdag 24 april 2013 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Wij hebben toen een schappelijk geprijsd hotel gehad in de wijk Puteaux La Defense. Geen idee hoe dat ligt tov Versailles, maar het centrum (en louvre) waren met de metro goed te doen.
dat wil je nietquote:
Joh ga jij nou even lekker je kleurplaat in kleuren en hou je klep als grote mensen tegen elkaar praten..quote:Op woensdag 24 april 2013 22:02 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat wil je nietJJ zegt je terug te dmen, dan weer niet, dan weer wel, dan weer niet. Dan belooft die Greys jou te dmen en dan alsnog krijg je niks
Wij hebben in Hotel Dauphin gezeten.quote:
ik ga zo lekker naar DH mag dat ook?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Joh ga jij nou even lekker je kleurplaat in kleuren en hou je klep als grote mensen tegen elkaar praten..
RenRen- je hebt een DM
O.a. het Louvre is inderdaad erg OK.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:01 schreef RenRen- het volgende:
[..]
ik wil musea bezoeken, winkelen en ik vind het een mooie stad, op de irritante kutzigeuners na die je om de 5 meter tegenkomt langs de seine
Hebben ze daar ook sjoelkroegen?quote:Op woensdag 24 april 2013 22:08 schreef Greys het volgende:
ESF meet in Parijs hoor ik?
Mooi, voor doel 59 moet ik ook naar Parijs!
We kunnen het ze leren.quote:
Je krijgt daar zelfs 10 bonuspunten voor elke fransman die je raakt met een sjoelsteen. En 25 bonuspunten als hij daardoor knock-out gaatquote:
"Ah wie! sjeu de Sjoelsteen!"quote:Op woensdag 24 april 2013 22:10 schreef MPG het volgende:
[..]
We kunnen het ze leren.
"Bonjour, on va sjoelen."
"Pardon?"
"Sjoelen! C'est avec des disques dans un réservoir!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |