Sam dat is schrikken zeg, en meteen zo hectisch! Je hebt dus niks meegekregen, alleen het advies het aan te kijken tot morgen?
Wat betreft de kdv/gastgezin/oppas discussie kan ik nog niet meepraten.. had F wel ingeschreven voor een kdv maar we redden het voorlopig zonder. Werken ook allebei thuis, het is even wennen maar het is drukker dan ooit en het gaat nu al best aardig (bij mijn vriend, ik doe alleen administratieve dingetjes en mails nu). Best fijn

(maar niet eeuwig.., en dan moet het ook wat flexibel kunnen dus we moeten tegen die tijd maar weer eens oriënteren)
Keshet wat een pretbekkie is Henkie!

En schroefhandjes!
Kwisted, dat soort dingen overkomt iedereen een keer, zie er nu al tegenop maar het is gewoon waar!!
Coco, die foto met die bril
quote:
Ik heb je echt een beetje gemist, weet je dat?

Even een vraagje over flessen. We zijn begonnen met Avent, soms gaat dat goed, maar soms sluiten zijn mondhoeken niet helemaal goed aan en hapt hij heel veel lucht, wordt moe en dan drinkt hij zijn fles niet goed leeg.
Toen hebben we een Difrax flesje gekocht, leuk dat je dan wel zijn gezicht kunt zien

Maar hierbij loopt de melk er gewoon uit als ik het flesje op z'n kop houd en F verslikt zich daardoor continu. Daarbij laat F de fles nooit los dus ik moet hem soms uit zijn mond trekken omdat hij anders vacuüm zuigt.
Dat laatste vind ik niet zo heel erg, F kan wel veel beter met de speen overweg dan bij de Avent, maar dat de melk zo snel loopt bij de Difrax vind ik niet zo fijn. Herkent iemand dit of hebben wij gewoon toevallig per ongeluk een mislukte speen?