En natuurlijk niet eerst de helpdesk bellen, als je nou eerst eens belt naar de helpdesk van xs4all kom je al een stuk verder.quote:Klacht XS4all: opnamens
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden XS4all
Lezers van deze klacht: 30
Hoi ik heb al een tijdje XS4ALL en ben erg tevreden maar sinds 1-2 weken worden veel programma’s die ik opneem, ineens niet opgenomen of pragramma’s die ik niet heb opgenomen wel opgenomen. soms nemen ze maar 2 minuten op of ze geven zwart beeld. Ook als ik geen opnamen kijk word als ik iets terug spoel het beeld zwart of soms ook paars.
Gewenste oplossing
Ik wil graag weten waarom deze problemen er zijn. en kunnen jullie er alsjeblieft iets aan doen of kan ik er zelf misschien iets aan doen
Allereerst is het verhaal van de chinezen geen onzin, en ten tweede: Guess what, je zult hetzelfde probleem hebben met Friso.quote:Is inmiddels wel duidelijk dat de leveringsproblemen bij Nutricia voor het product Nutrilon maar aanblijven. Ik kan het product inmiddels ook in Den Haag niet meer krijgen (lege schappen in de winkels) en ook geen toezeggingen over leverdatums omdat Nutricia winkeliers geen bestellingen meer laat doen. In omgeving Rotterdam Vlaardingen zelfde verhaal helaas.
Wat mij nog het meest verbaast is dat Nutricia zelf via een woordvoerder laat weten dat de leveringsproblemen zijn opgelost!?
Gewenste oplossing
Wij overwegen dan maar over te stappen op een concurrent product (Friso). Voor een A-kwaliteit merk is het mijn inziens schandalig dat er dit soort leveringsproblemen zijn en aanhouden, wisselen van baby voeding kan je helaas niet te vaak doen. Het verhaal van de Chinezen is onzin want dit product wordt al jaren over de hele wereld verkocht en verspreidt.
Omdat het nu in het nieuws is was het vroeger niet het geval.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 16:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Allereerst is het verhaal van de chinezen geen onzin, en ten tweede: Guess what, je zult hetzelfde probleem hebben met Friso.
Over kurktonen beginnen bij een bij de Aldi gekochte fles wijn.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:47 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
Dan probeer je er toch eerst 1 om te kijken of het te drinken is
Kansloos geschreven met je kasje en decorderquote:Klacht Ziggo: probleem met de tv kasje decorder
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ziggo
Lezers van deze klacht: 3
word van het kasje naar de muur gestuurd van ziggo heb een uur aan de telefoon gezeten en helpen ho maar van de een na de andere gebeld en gebeld heb homecaste gebeld om dat het niet telefoonies kon verholpen worden en die konden me niet helpen die zijden ga ma na ziggo toe dus weer na ziggo gebeld en zijden nee kunen we niet moet je die bellen dus cufivceplus bellen nou zo gedaan nee sorry vald niet binnen ons berijk moet je toch bij ziggo zijn dus weer ziggo gebeld en ze willen me geen kasje opstuuren
Gewenste oplossing
een nieuwe kasje dan ben ik te vreeden
Blijkbaar wel, anders zou er niet geklaagd zijn over jou.quote:Klacht Facebook: vriendschap blokering
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 2
Je kunt de komende 30 dagen geen vriendschapsverzoeken sturen.
Je bent doorgegaan met het versturen van vriendschapsverzoeken naar mensen die jou niet kennen, hoewel je hiervoor een waarschuwing hebt gekregen.
Het versturen van vriendschapsverzoeken naar mensen die je niet persoonlijk kent, is in strijd met de voorwaarden van Facebook en kan worden beschouwd als lastigvallen.
Als je je gedrag niet verandert, kun je permanent worden geblokkeerd van het versturen van vriendschapsverzoeken.
Ik begrijp dat als ik vriendschapsverzoeken stuur naar mensen die ik niet goed ken, dit kan worden opgevat als lastigvallen
terwijl ik dit helemaal niet doe naar onbekende mensen
ik stuur namelijk alleen maar verzoeken naar vrienden die ik ken
Gewenste oplossing
dat de 30 dagen blokering per direct word opgeheven
Het kon telefonies niet opgelost wordenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Kansloos geschreven met je kasje en decorder
Hier is je kasje.
Hahahaha alle mensen waarvan hij denkt dat het "vrienden" zijn hebben hem geweigerd en aangegeven hem niet te kennenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:48 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders zou er niet geklaagd zijn over jou.
vald niet onder het berijkquote:Op vrijdag 10 mei 2013 21:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Het kon telefonies niet opgelost worden
Nee, en ze zijden gamanaziggo.quote:
Omg, echt niémand heeft wat nuttigs te melden op deze site.quote:Alter Meister weiss wijn 1liter1.59
Nu 750ml 1.59
Dat is een forse verhoging van 0.39.75¤
Plus een verandering in alcohol presentatie van 1.5%.
Waar blijft de eerlijkheid
Gewenste oplossing
Een prijs verlaging van 0.39.75¤
Gelijk niet meer in deze winkel komenquote:Ik kwam met een mandje winkelen in Jumbo Leusden, vrijdagmiddag 10 mei 2013. Ik had nog wat afbakbroodjes nodig, die ik in het mandje had gedaan. Daarna wilde ik een bakje champignons halen, maar er bleek een bakje te staan met de datum van vandaag. Volgens de ’7 zekerheden’ zou ik dit gratis mee mogen krijgen. Ik ging eens goed kijken en zag nog een paar bakjes staan met een datum van die of de volgende dag en nam ze mee. Voor de zekerheid vroeg ik aan een medewerker of ik producten met de datum van vandaag of morgen gratis mee zou krijgen. Jazeker, was het antwoord. Al snel kwam een manager naar me toelopen met de mededeling dat ik er naar op zoek was, dat dat niet is toegestaan en dat ik drie producten gratis mee mocht meenemen; de overige paar producten zou hij voor me terugleggen. Volgens hem zou ‘op internet’ staan dat je maximaal drie producten gratis mee mag nemen. Nou, ik kan het niet vinden. Op mijn opmerking dat hij die producten niet terug kon leggen, omdat ze op de datum waren, zei hij dat hij dat zelf wel zou oplossen. Er waren ook producten bij die meer dan drie dagen over datum waren. Nou dat zal nog lekker smaken als hij die ook terug legt. Op mijn vraag of hij kon aantonen dat het aantal is gemaximeerd tot drie, gaf hij aan dat hij niet elke keer de spelregels kon uitprinten. Jammer, erg onbeleefd behandeld en dus een slechte ervaring bij een verder mooie winkel, waar ik nu dus niet meer kom.
Gewenste oplossing
Genoegdoening door alsnog producten gratis mee te geven en voortaan nakomen van beloftes. Ik kan er niets aan doen dat er een aantal producten de dag van vandaag of morgen heeft, daar moeten ze zelf maar op letten.
Nou, weggooien lijkt me.quote:ik heb 1 maand geleden sambal kaas gekocht met afloopdatum 14-05-2013, ik heb het in de koelkast bewaard en nu is de kaas aan het schimmelen wat gaan wij hier aan doen.
Gewenste oplossing
een nieuw stukje kaas met sambal.
quote:Het valt ons op dat het restaurant van vd Valk in Duiven geen bierviltjes meer heeft. Bij een getapt biertje is dat zeer wenselijk. Zowel de tafel als d kleding van de klant worden zonder een viltje nat. Wij vinden dit niet klantvriendelijk, terwijl wij voor het overige zeer tevreden zijn over de bediening en het eten. Wat denkt U hier aan te kunnen doen?
quote:Voor werkzaamheden moest ik 4 weken in hotel Blijdorp verblijven.de nacht van 2 op 3 Mei moest ik goed slapen
want de volgende dag had ik een drukke dag in het vooruitzicht. Dus vroeg 22;30 erin.maar op de gang
waar tevens 100 duitsers zaten te drinken(Keukenhofgangers)
van bejaarde leeftijd. deed ik geen oog dicht.
om 23;20 nog niet (receptie bellen). Mevrouw van de receptie ; Ja u wou toch dicht bij de receptie(lobby)omdat
u wat beter internet wou? Nou dat heb ik even gezegd dat
dat niet zo was, en dat dat zowiezo ruk is.(zo langzaam)
kamer wisselen was ook niet meer nodig volgens haar want
daar was het te laat voor. Pffffffff.
Wat een rot gevoel geeft dat.WC papier gepakt en in mn oor
gestopt om dat lawaaierige hol te doen dempen.
die Duisers stonden de volgende dag al weer paraat bij
het ontbijt in dikke rijen om 6;30 om de door ons genuttigde bollen te bekijken. en ik nog steeds moe.
Gewenste oplossing
Ik wil gewoon een keer gratis overnachten in willekeurig van der Valk hotel maar niet in die van Blijdorp. want daar werd ik niet Blij van.
De door ons genuttigde bloembollen ___!!!!quote:die Duisers stonden de volgende dag al weer paraat bij
het ontbijt in dikke rijen om 6;30 om de door ons genuttigde bollen te bekijken. en ik nog steeds moe.
Had zeker een flashback naar de oorlog toen er bloembollen werden gegetenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 00:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[..]
De door ons genuttigde bloembollen ___!!!!
Ja hoor, weer een dramaqueen die huillie gaat doen hieroverquote:Klacht Digros: Tassencontrole Digros
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Digros
Lezers van deze klacht: 14
Ook ik heb inmiddels ervaring met de tassencontrole bij Digros In Leiderdorp. Je wordt bij voorbaat als dief afgeschilderd. Wat is dit voor winkelleiding die dit verzint? Er zijn genoeg andere manieren om diefstal op te sporen, en om iedereen dan maar in zijn tas te kijken gaat wel erg ver, zelfs onbeschoft. Heeft Digros wel eens van privacyschending gehoord? Ik heb besloten om voortaan geen stap meer in de Digros te zetten. Ik koop mijn boodschappen voortaan wel bij de AH 50 meter verderop. Daar doen ze niet aan dit soort rare dingen. Ik roep anderen op dit voorbeeld te volgen.
Gewenste oplossing
Stoppen met deze privacyschendende en onbeschofte maatregel!
't Is meestal een principekwestie. Ik heb niks fout gedaan dus hoef ik niet gecontroleerd te worden.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:37 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ja hoor, weer een dramaqueen die huillie gaat doen hierover
Laat nou gewoon ff je tas zien en dan is er niks aan de hand.
Een waardebon heeft, als er een uitgiftedatum opstaat, een wettelijke geldigheidsduur van 5 jaar.quote:Op donderdag 9 mei 2013 16:40 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ook waardebonnen hebben een bepaalde geldigheidsduur.
Ja en diezelfde mensen snappen niet dat de winkel dat dus niet kan zien.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
't Is meestal een principekwestie. Ik heb niks fout gedaan dus hoef ik niet gecontroleerd te worden.
Vind je?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dit is gewoon een zeer terechte klacht.
Meteen bij de eerste de beste kaartjes kopen.quote:Klacht Rang1tickets: Te veel betaald voor Soldaat van Oranje
Wij hebben totaal ¤ 267 betaald voor 3 kaarten. De kaarten die wij ontvingen hebben een waarde van ¤ 35 per stuk en staan op iemand anders naam. Dit is een verschil van ¤ 58 per kaart, schandalig!!
Als je googlet op ‘tickets Soldaat van Oranje’, komt dit bedrijf als eerste te staan.
Dit moet heel snel veranderd worden, ze zijn deze eerste plek niet waard!
Gewenste oplossingAls het verschil terugbetaald wordt, in ieder geval het grootste gedeelte.
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten...quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:20 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ja en diezelfde mensen snappen niet dat de winkel dat dus niet kan zien.
"Dat zal hem leren"quote:Klacht Algemeen Dagblad: Ad bonnetjes niet overal in te wisselen
Ik was bij Metro Stadhuis Sigarenmagazijn
Coolsingel 20. En wilde mijn AD tegoed bonnetje inwisselen maar werd door de Turkse verkoper bot geweigerd. Hij zei dat die geen zin had om de AD tegoed bon te accepteren dus ben zonder krant weer weggegaan. Dus beter geen Ad kranten daar meer afleveren! Nu heb ik niks aan mijn bonnen en moet ik weer naar een andere winkel toe!
Gewenste oplossing
Geen AD kranten meer leveren aan Coolsingel nr 20 dat zal hem leren zijn brutale mond te houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |