abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 9 mei 2013 @ 13:56:41 #176
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126260581
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 12:50 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Dus ga je elke dag om post bij de buren vragen?
Ze moeten gewoon goed bezorgen
Ja maar dan zet je het op klacht.nl? :')

Echt alsof postnl het leest :')
  donderdag 9 mei 2013 @ 13:58:07 #177
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_126260635
Oh man. Wat een zwakzinnigencircus. :')
pi_126260638
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:56 schreef appelen het volgende:

[..]

Ja maar dan zet je het op klacht.nl? :')

Echt alsof postnl het leest :')
Dan kun je de site wel opheffen
  donderdag 9 mei 2013 @ 14:08:45 #179
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126261109
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:58 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Dan kun je de site wel opheffen
Nee hoor, sommige bedrijven lossen alles op ;)
  donderdag 9 mei 2013 @ 14:36:11 #180
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126262376
quote:
99s.gif Op donderdag 9 mei 2013 13:51 schreef CrashO het volgende:

[..]

Mwa, opzich vind het wel aannemelijk dat als ze in stad X bonnen bezorgen waarop staat dat er op hemelsvaart een aanbieding is, dat hij dan ook open is in stad X :') (tenzij met koeienletters op de bon vermeld dat het voor stad Y is)
Er zal heus wel bij staan dat het geldt voor Geopende filialen, of indien geopend, zoiets.
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:56:34 #181
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126265416
quote:
Klacht KPN Internet: verbinding wordt verbroken omdat mevrouw het telefoon gesprek niet plezierig vindt

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden KPN Internet
Lezers van deze klacht: 5

vandaag (hemelvaartsdag) zou de lijn geactiveerd worden, toen ik om 13.00 nog steeds geen verandering zag in de lampjes op het glasvezel modem ben ik even gaan bellen na even gewacht te hebben ( +/- 5 min) kreeg ik een mevrouw aan de telefoon die mijn gegevens ophaalde in de computer en zag dat er op 17 mei een montuur gaat komen, daar was ik ook van op de hoogte maar gaf aan dat deze helemaal niet nodig is omdat ik een doe het zelf pakket had aangevraagd, en vroeg haar wanneer vandaag de lijn nou eens actief werd. zou vertelde dat dit pas ging gebeuren op 17 mei en niet eerder ik moest nog maar even geduld hebben. toen ik aan gaf dat mijn geduld een beetje op was, bleef mevrouw op een nog al zeer irritante manier zogenaamd haar medeleven te tonen. dit was voor mij heel herkennende omdat ik vroegen ook bij zo’n provider heb gewerkt en dat dit een van de redenen was dat ik daar ben weggegaan, omdat dat je door dat soort gesprekken te totale interesse in de mensheid kwijt raakt.
ik moet zeggen dat ik daardoor ook een beetje kwaad werd, maar heb mevrouw verder niet beledigd. mevrouw bleef ijzig in haar rol hangen en het enige wat ze deed was in herhaling vallen dat ik niets anders kon doen dat wachten op de monteur die 17 mei komt en dat ik deze man vooral niet moet weg sturen zodat hij zijn werk kan doen, wat ik al voor hem gedaan heb, en dat ze het geen fijn telefoongesprek vond en mij een prettige dag toe wenste, toen ik aangaf dat ik het daar niet mee eens ben en dat ik geen gebruik meer wens te maken van hun diensten, kon ik niet opzeggen omdat de 7 dagen bedenk tijd al waren verstreken, dit was inderdaad gebeurt door wachten op KPN. toch wel raar als een wild vreemde belt en een abonnement cancelt door te zeggen dat er een sterf geval ik de familie is dat alles dan onmiddellijk wordt gestopt zonder controle maar als als ik heb meer als zat ben om maar aan een lijntje te worden gehouden en dat ik dit niet meer wil dat er dan wel opeens volgens de regeltjes wordt gewerkten, dit heb ik haar ook verteld (boos) zij gaf nogmaals aan dat ze dit geen fijn telefoon gesprek vond en wenste mij nogmaals een fijne dag en heeft toen van haar kant de verbinding verbroken

ik had al eerder aangesloten kunnen wezen, maar mijn aansluiting is geannuleerd omdat er iemand had gebeld dat er een sterfgeval ik de familie was en dat de aansluiting daardoor niet meer nodig was. dit is door KPN zonder nader info of controle door te vragen naar een kopie van overlijden gecanceld. toen ik hier achter kwam ben ik meteen gaan bellen, maar alles was al stopgezet en dit kon niet worden gereactiveerd, en moest een nieuwe order worden ingeschoten, de jongeman die ik toen sprak zou hier verder mee aan de gang gaan, en zou mij op 6 mei terug bellen, tevens beloofde hij dat ik geen aansluit en activatie kosten zou hoeven betalen als tegemoetkoming ik ben hier mee akkoord gegaan. hij vertelde mij tevens dat na alle waarschijnlijkheid de lijn op 3 mei zou moeten werken. toen dit niet het geval was heb ik nog maar even gebeld, en een medewerker aan de telefoon vertelde mij dat op 3 mei het was doorgegeven aan de 3e partij (reggefiber) en dat alles toch wel op 9 mei zou moeten werken. toen dit niet zo was gebeurde het bovenstaande

Gewenste oplossing
met een oplossing, zodat alles nu wel heel snel gaat werken, want dit soort dingen kosten mij wel gemiddeld zo'n 2,5 duizend euro per week, omdat ik nu steeds naar mij klanten moet toe gaan, ipv het op afstand te kunnen oplossen, 50% van mijn klanten zitten namelijk in het buitenland, en vliegen is nog steeds niet goedkoop
Stel je niet aan en wacht nou tot 17 mei :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:57:28 #182
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126265450
quote:
Klacht Klacht.nl: Het ontbreken van een reactieplatform

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 6

Op deze wijze kan ik alle zwakzinnigen en huismoeders niet direct kei-hard uitlachen. Het is toch om je kapot te schamen wat hier voorbij komt.

Gewenste oplossing
Reactieplatform toevoegen
Eigenlijk wel een terechte klacht.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 9 mei 2013 @ 15:59:41 #183
254851 Susteren
SPELINGSFREEK
pi_126265529
Meer, meer _O-
Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
pi_126265819
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:56 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Stel je niet aan en wacht nou tot 17 mei :')
Zeker. En als het zo belangrijk is moet die knuppel gewoon een zakelijk abonnement nemen ipv een particulier abonnement. Tevens is het natuurlijk ontzettend lomp dat ie' het wel thuis of op locatie kan oplossen maar niet een andere oplossing kan bedenken (UMTS modem/Wifi gebruiken).

Het zou op naar alle waarschijnlijkheid op 3 mei moeten werken, het zou op 9 mei moeten werken. Geen garanties dus niet zo zeuren.
  donderdag 9 mei 2013 @ 16:11:53 #185
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_126265917
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:57 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Eigenlijk wel een terechte klacht.
Lol :D _O-

Ook een mooie:

quote:
Klacht Klacht.nl: Simpele mensen op Klacht.nl

Opgelost
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Lezers van deze klacht: 161

Telkens wanneer ik mij weer eens verveel, ga ik naar deze website. Op deze website staan namelijk ontelbaar veel klachten van simpele mensen. In plaats van zelf eerst een oplossing te zoeken, schrijven deze simpele VMBO’ers gelijk een klacht op deze website om hun gelijk te halen. Het gaat dan om klachten zoals: “Ik wil 60 cent terug van mijn pak soep waar maar 800ml in zat ipv. 1 liter!”

Mijn klacht is dus: Luie SP’ers, ga een baan zoeken, verdien geld, koop kwaliteitsproducten waar minder vaak wat mis mee is. En als er dan toch wat mis mee is mik je het gewoon in de prullenbak, aangezien je dan toch geld genoeg hebt.

Gewenste oplossing
Deze simpele mensen, ook wel VMBO'ers/SP stemmers/Mensen met een sociale huurwoning met een 80 inch plasma-TV aan de muur, ga een baan en een leven zoeken zodat wij niet langer gestoord worden door jullie simpele gedrag.

Oplossing van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.
Wij proberen als klacht.nl mensen te helpen met het zoeken van een oplossing voor een probleem.
Door de communicatie tussen de melder van de klacht en het bedrijf te verbeteren hopen wij oplossingen voor klachten te vinden.
Uiteraard staat het u vrij om hier een mening over te hebben.

Vriendelijke groet,

Maarten
redactie@klacht.nl
  donderdag 9 mei 2013 @ 16:20:09 #186
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126266224
quote:
14s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:11 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Lol :D _O-

Ook een mooie:

[..]

Die Maarten is wel een eindbaas :7
  donderdag 9 mei 2013 @ 16:20:27 #187
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126266240
quote:
Klacht Albert Heijn: flessenbon

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 70

ik heb een flessenbon en dus ik hoor dat die niet meer geldig is omdat die van oktober 2012 is hij is wel ¤4.85 waard

Gewenste oplossing
dat ik gewoon die ¤4.85 krijg
Helaas niet meer geldig, had je maar gelijk moeten inleveren :')

quote:
Klacht Lidl: Plakkerige aardappelpuree met een vleugje Plak Plak van Heutink

In behandeling
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 105

Beste Lidl,

Gisteravond dacht ik een fijn romantisch diner te hebben met de grote liefde van mijn leven. Ik had haar uitgenodigd, mijzelf opgedost en zelfs de vloeren gestofzuigd.
We aten om 20u na een glas Prosecco. Bij kaarslicht ging de gehaktschnitzel in de pan. Ook de diepvriesgroenten stonden op het vuur.
De puree was in een oogwenk klaar en stond stomend en aanlokkelijk op het fornuis.

Bij de eerste hap was als een flashback naar mijn babytijd. Zompige Brinta iets verwarmd, ging er altijd in als een tiet. Maar tot mijn grote verbazing jullie aardappelpuree helemaal niet!

Gewenste oplossing
Een jaar lang gratis toiletpapier.
Kansloos :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_126266518
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:20 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Helaas niet meer geldig, had je maar gelijk moeten inleveren :')

Hmm, ergens kan ik me de frustratie wel voorstellen. Vroeger bij de Lidl moest je je flessenbonnetje zelfs dezelfde dag inleveren. Een dag later was de bon niet meer scanbaar. Ik weet niet of dit nog steeds zo is overigens.
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 9 mei 2013 @ 16:35:11 #189
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126266787
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:27 schreef Messina het volgende:

[..]

Hmm, ergens kan ik me de frustratie wel voorstellen. Vroeger bij de Lidl moest je je flessenbonnetje zelfs dezelfde dag inleveren. Een dag later was de bon niet meer scanbaar. Ik weet niet of dit nog steeds zo is overigens.
Bonnen halfjaar bewaren en dan gaan zeuren :{w
  donderdag 9 mei 2013 @ 16:37:31 #190
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126266875
quote:
Klacht Aldi: Geen service

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 171

Na een tijdje in de rij te hebben gestaan kwam ik erachter dat ik mijn portemonnee niet bij me had. De boodschappen werden afgerekend en in zakken bij de cassière gezet. Erg vervelend voor mij, want nu moest ik eerst terug naar huis fietsen en dan weer terug met auto want het was inmiddels begonnen te regenen. Ik was ca. een uur tijd kwijt hiermee. Weer terug bij de Aldi aangekomen, waar nu twee rijen stonden tot halverwege de winkel, baande ik me een weg naar de kassa, en vroeg of ik even mijn boodschappen kon afrekenen. “Ja, maar dan moet u even wachten tot ik de rij heb afgehandeld”, zei de cassière. Pardon? Ik zei: “De hele rij??” “Ja, deze mensen staan ook te wachten”. Ik zei: “Maar ik hoef alleen maar te pinnen nog – en ik heb toch ook al een keer in de rij gestaan, moet ik dan nu weer opnieuw?”de cassière ging verbeten door met het scannen van de artikelen van de volgende klant en gaf me geen antwoord meer. Ik denk dat ze de logica er zelf ook niet meer van inzag. Ze zag er ook gestresst uit. Dat het druk is in een winkel is echter toch geen reden om dan een klant geen enkele service te bieden? Ik was al bepaald niet vrolijk van de tweede toch naar de Aldi en dan krijg je dit. Ik werd echt kwaad en zei “In dat geval houdt u de spullen maar.” en ben weggelopen. Ik ben niet van plan nog ooit iets te kopen bij de Aldi hier in Purmerend.

Gewenste oplossing
Een excuus en een tegenmoetkoming voor de overlast zou fijn zijn. Meer personeel en een lagere werkdruk zou ook wel het een en ander kunnen oplossen.
Dramaqueen, je had ook gewoon kunnen wachten tot je aan de beurt was.
Anders had je maar je portemonnee mee moeten nemen :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_126266897
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:35 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Bonnen halfjaar bewaren en dan gaan zeuren :{w
Het is gewoon een waardebon.
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 9 mei 2013 @ 16:40:02 #192
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126266955
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:38 schreef Messina het volgende:

[..]

Het is gewoon een waardebon.
Ook waardebonnen hebben een bepaalde geldigheidsduur.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 9 mei 2013 @ 16:42:07 #193
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126267017
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:38 schreef Messina het volgende:

[..]

Het is gewoon een waardebon.
Voor 4,25 en die had je allang kunnen inwisselen. Waarom niet meteen gedaan?
pi_126267041
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:40 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Ook waardebonnen hebben een bepaalde geldigheidsduur.
Een jaar doorgaans ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef Ceviche het volgende:

[..]

Voor 4,25 en die had je allang kunnen inwisselen. Waarom niet meteen gedaan?
Ik snap je punt wel, hoor. Maar er kan vanalles gebeuren. In een vestzak gestopt en nu pas weer gevonden.
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 9 mei 2013 @ 16:47:41 #195
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126267242
quote:
Suggestie Aldi: waarom een breekijzer in de aanbieding.


Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze suggestie: 175

Goedendag, waarom doet een bedrijf als aldi een breekijzer in de aanbieding. er wordt zoveel ingebroken en nu gaat u de hulpmiddelen daarvoor voor een belachelijk goedkope prijs in uw supermarkt verkopen vanaf 20-03-2013 met vriendelijke groet Willem v V
Dus een doe het zelfer mag geen breekijzer meer kopen omdat het ook gebruikt wordt om in te breken :')

quote:
Klacht Aldi: Chardonnay

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Aldi
Lezers van deze klacht: 249

Heb al enkele keren geprobeerd een fles van de aangeprezen ( in uw folder ) La Guan blanco 2011 te kopen was steeds in Vriezenven niet verkrijgbaar of uitverkocht ? toen er gisterochtend nog 11 flessen in het rek stonden heb ik spontaan een doos van 6 flessen gepakt en afgerekend gisteravond een fles gekoeld en daarna geopend , wat een teleurstelling wijn had duidelijk kurktonen in de wijn en was niet lekker een 2e geopende fles het zelfde heb het verder niet geprobeerd heb dus nog 4 dichte flessen ben niet van plan er nog een fles aan te wagen, het de vriendelijke kassa medewerkster gezegd de bon niet te willen van de boodschappen achteraf jammer.
Misschien heb ik pech gehad maar het toeval van 2 op 6 vind ik niet in verhouding, met vriendelijke groet,
Willem Di

Gewenste oplossing
Zou de dichte flessen retour willen doen heb de aangebroken flessen gekoeld staan mocht u zich over de kwaliteit willen buigen. Het advies deze wijn jong te drinken kan hier misschien mee te maken hebben? Wacht uw reaktie af
Dan probeer je er toch eerst 1 om te kijken of het te drinken is :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 10-05-2013 16:19:01 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 9 mei 2013 @ 17:02:39 #196
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_126267842
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:47 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dus een doe het zelfer mag geen breekijzer meer kopen omdat het ook gebruikt wordt om in te breken :')

[..]

Dan probeer je er toch eerst 1 om te kijken of het te drinken is :')
Wie koopt nou wijn bij de aldi :')
  donderdag 9 mei 2013 @ 17:08:30 #197
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_126268053
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 17:02 schreef appelen het volgende:

[..]

Wie koopt nou wijn bij de aldi :')
Dat is ook al een :') waard.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  donderdag 9 mei 2013 @ 18:27:24 #198
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_126270949
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 15:56 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Stel je niet aan en wacht nou tot 17 mei :')
Dit is wel 'n goeie: vooral door die 2.500 E die het 'm kost omdat ie nou naar z'n klanten moet vliegen anders had ie dit allemaal kunnen regelen via die glasfiberlijn! :( :')
Hallon!
pi_126273339
quote:
0s.gif Op donderdag 9 mei 2013 16:37 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Dramaqueen, je had ook gewoon kunnen wachten tot je aan de beurt was.
Anders had je maar je portemonnee mee moeten nemen :')
Ik ging gisteren naar de efteling. De eerste keer moest ik 30 minuten wachten voor de Vliegende Hollander. Toen ik na mijn ritje nog een keer in de Vliegende Hollander wou moest ik opnieuw in de rij staan. :(

Ik ben boos weggelopen en heb het park verlaten.
  donderdag 9 mei 2013 @ 19:31:08 #200
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_126273717
quote:
1s.gif Op donderdag 9 mei 2013 19:24 schreef KoningPils het volgende:

[..]

Ik ging gisteren naar de efteling. De eerste keer moest ik 30 minuten wachten voor de Vliegende Hollander. Toen ik na mijn ritje nog een keer in de Vliegende Hollander wou moest ik opnieuw in de rij staan. :(

Ik ben boos weggelopen en heb het park verlaten.
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')