Wat een onzin, ze controleren de voorraad in de winkel regelmatig, en blijkbaar wordt er dus gestolen. Tassencontrole is meer een preventieve maatregel dan dat het ech bedoeld is om dieven te pakken.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten...
Ook gewoon midden in Rotterdam, waar het stikt van winkels die ze wel aannemenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:28 schreef KoningPils het volgende:
[..]
"Dat zal hem leren"
En ze heeft nu niks meer aan die bonnen. Waarom gaat ze dan naar een andere winkel toe?
Oke, pure onzin. Dat je met een bewaker veel meer oplost in plaats van een preventieve tassencontrole waar mensen alleen maar van afschrikken moet Digros lekker weten.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:57 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Wat een onzin, ze controleren de voorraad in de winkel regelmatig, en blijkbaar wordt er dus gestolen. Tassencontrole is meer een preventieve maatregel dan dat het ech bedoeld is om dieven te pakken.
Wat jij nu zegt is echt pure onzin.
Als je niets te verbergen hebt zou er geen probleem moeten zijn, en dat volk komt toch wel weer terug als blijkt dat de AH veel duurder is.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:59 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Oke, pure onzin. Dat je met een bewaker veel meer oplost in plaats van een preventieve tassencontrole waar mensen alleen maar van afschrikken moet Digros lekker weten.
en wat is de volgende stap, preventief fouilleren?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:04 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Als je niets te verbergen hebt zou er geen probleem moeten zijn, en dat volk komt toch wel weer terug als blijkt dat de AH veel duurder is.
Lekker boeiend, pauperquote:nu meerder klachten hier geplaatst maar tot op eden is er niets mee gebeurt. ook geen bericht na accord met andere partij met minimaal 95%oplos percentagen
Gewenste oplossing
klacht serieus nemen door spelen en oplossen
Oplossing van het bedrijf
Geachte heer/mevrouw
Bedankt voor uw klacht en vervelend dat er nog niets met uw klacht is gedaan. Het bedrijf waarover u klaagt, ontvangt automatisch een email wanneer u een klacht plaatst. Indien de klacht niet binnen een week in behandeling wordt genomen, ontvangt het bedrijf een extra email ter herinnering. Overigens wordt er voor iedere reactie die u onder uw klacht plaatst, een nieuwe email naar het desbetreffende bedrijf gestuurd. Wij raden u aan om een extra reactie onder uw klacht te plaatsen waarin u het bedrijf vraagt om een snelle oplossing. Mocht u hierop geen reactie ontvangen zou u dan de link van de klacht naar ons willen emailen? Dan brengen wij uw klacht nogmaals onder de aandacht.
We hopen dat het bedrijf zo snel mogelijk uw klacht oplost.
Met vriendelijke groet,
<naam>
redactie@klacht.nl
Zover komt het echt niet hoor.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en wat is de volgende stap, preventief fouilleren?
Ik zou de tassencontrole gewoon weigerenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 08:37 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Ja hoor, weer een dramaqueen die huillie gaat doen hierover
Laat nou gewoon ff je tas zien en dan is er niks aan de hand.
Hij zegt eigenlijk, dat het raar is dat zijn klacht (over bijv de jumbo) nog steeds niet is opgelost, terwijl er ook andere partijen zijn met 95% oplospercentage (bijv c1000) die hadden de klacht ook kunnen oplossen voor hem.quote:
Dan mogen ze jou weigeren om binnen te komenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ik zou de tassencontrole gewoon weigeren
Als ik al binnen ben gaat dat lastig..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 16:45 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dan mogen ze jou weigeren om binnen te komen
en er ook bij zetten dat de verkoper Turks is, relevantie: 0%.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:28 schreef KoningPils het volgende:
[..]
"Dat zal hem leren"
En ze heeft nu niks meer aan die bonnen. Waarom gaat ze dan naar een andere winkel toe?
Sigaretten kopen in een stomerij en het gek vinden dat ze nat zijn geworden?quote:Mijn vriend heeft voor mij een slof Camel gekocht in een stomerij (ik ben te jong om te roken), toen ik even wou gaan roken en het pakje open maakte kwam ik erachter dat alle sigaretten helemaal verkreukeld (ik denk dat ze nat zijn geworden voordat ik ze heb gekocht). Ik probeerde alsnog de sigaret te roken maar het was niet de kwaliteit die ik normaal gewend ben, ik heb alle kapotte sigaretten weggegooid en heb van de slof nu nog maar 3 pakjes over van een camel XL pack. Ik ben erg teleur gesteld in het merk en weet niet of ik nog wel een vaste klant blijf.
Gewenste oplossing
Een tegoed bon.
Oplossing van het bedrijf
Wij mogen deze klacht niet in behandeling nemen omdat de klant onder de wettelijke minimum leeftijd (16 jaar) is. De klacht is op opgelost gezet om deze af te kunnen sluiten. De melder is hierover geïnformeerd.
die komt er wel.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 17:15 schreef Karina het volgende:
Oplossing van het bedrijf
Wij mogen deze klacht niet in behandeling nemen omdat de klant onder de wettelij
Het is inderdaad zeer fijn om aan een natte tafel te moeten zittenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 13:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Vind je?
In mijn ogen is het gewoon zoeken naar een probleem.
Ach hoe erg kan het nou wezen, liggen heus geen hele plassen op tafels daarquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:28 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het is inderdaad zeer fijn om aan een natte tafel te moeten zitten
Maar genoeg om klachtwaardig te zijnquote:Op zaterdag 11 mei 2013 19:54 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ach hoe erg kan het nou wezen, liggen heus geen hele plassen op tafels daar
Ook zonder geprepareerde tas loop je met gestolen spullen zo door een poortje heen hoor..quote:Op zaterdag 11 mei 2013 15:04 schreef Ceviche het volgende:
ook dieven die d.m.v. geprepareerde tassen gewoon met gestolen spullen door poortjes heen kunnen lopen
Je hebt toch niets te verbergen?quote:
Oh kom op zeg, een wildvreemde aan je lijf of even je tas opendoen, dat is echt een wereld van verschil. Het doel is dan misschien hetzelfde, maar de middelen zijn te verschillend om met elkaar te vergelijken.quote:
Op deze site vinden mensen alles klachtwaardig.quote:Op zaterdag 11 mei 2013 20:10 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar genoeg om klachtwaardig te zijn
Je vind het heel normaal dat je als je wilt reizen met het vliegtuig of naar een concert gefouilleerd wordt. Waarom straks niet in de digrosquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:31 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh kom op zeg, een wildvreemde aan je lijf of even je tas opendoen, dat is echt een wereld van verschil. Het doel is dan misschien hetzelfde, maar de middelen zijn te verschillend om met elkaar te vergelijken.
Bij een vliegtuig is het ook niet meer dan normaal om je tas te laten controlerenquote:Op zaterdag 11 mei 2013 21:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Je vind het heel normaal dat je als je wilt reizen met het vliegtuig of naar een concert gefouilleerd wordt. Waarom straks niet in de digros
Dat kind had gewoon niet genoeg geld bij zich, dus kon hij niet mee. Zo simpel is het.quote:mn zoon van 10 wou met de bus naar het centrum om samen met oma een cadeau te kopen voor zijn verjaardag met een euro in de hand ff een kaartje kopen en op naar het centrum maar helaas de chauffeur stak hier een stokje voor hij moest maar twee euro betalen zonder enige uitleg of maar weer gelijk uitstappen ik snap dat dit klopt want het staat op het kinderkaartje maar kom op syntus moet dit op deze manier ik vind het associaal om een kind zo weg te sturen dit kan ook anders het is maar goed dat hij op tijd was en de volgende bus alsnog kon nemen na eerst oma gebeld te hebben dat het later werd
Gewenste oplossing
oma heeft het later aan een andere chauffeur verteld deze sprak er schande van en heeft min of meer excuus aangeboden maar ik wou het toch laten weten want kinderen zijn toch ook de toekomst voor syntus graag wil ik een passend antwoord van syntus zelf
En oma kon geen euro bijleggen?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 22:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Dat kind had gewoon niet genoeg geld bij zich, dus kon hij niet mee. Zo simpel is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |