PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
[ Bericht 2% gewijzigd door GekkeGerrit- op 23-04-2013 14:55:44 ]Feyenoord Rotterdam
Dat wordt echt een goede smerige tactiek verzinnen dan om 8 goede aziaten te gebruiken in combi met 3 falers die je dan toch gelijk kan wisselen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:54 schreef Toefjes het volgende:
11 Aziaten is wel een leuke toernooi eis toch? En dan alleen in de basis 11, zodat wisselen in de eerste minuut wordt aangemoedigd.
En dan als tegenstander hopen dat je mag aftrappen, en lekker lang in balbezit blijven en de bal in het spel houden, in voorbereiding op je eerste echte doelgerichte aanvalquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat wordt echt een goede smerige tactiek verzinnen dan om 8 goede aziaten te gebruiken in combi met 3 falers die je dan toch gelijk kan wisselen.
Preciesquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:57 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Dat wordt echt een goede smerige tactiek verzinnen dan om 8 goede aziaten te gebruiken in combi met 3 falers die je dan toch gelijk kan wisselen.
Dat zou zo maar voor de eerste afhakers kunnen zorgen, denk ik. "ssh"-celebrations dubbel laten tellen kan trouwens welquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PreciesGaat het te ver om een 5@tb tactiek bij de vereisten toe te voegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lastigquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PreciesGaat het te ver om een 5@tb tactiek bij de vereisten toe te voegen?
Ik heb ooit overwogen van die voetbalschoenen te bestellen waar je je nummer op kunt laten zetten (door Nike), en eventueel een tekst. Ik wilde mijn lievelingsnummer erop zetten, en toevallig is dat ook het nummer dat bij mijn positie in het veld hoort. Dat idee heb ik overboord gezet toen ik 3 weken achter elkaar van de plaatselijke Louis rugnummer 15 (met daarbij horend plaatsje op de bank) toebedeeld kreegquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heeft iemand hier wel eens wat besteld in de officiële Nike webshop? Beetje goede ervaring mee enzo?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb ooit overwogen van die voetbalschoenen te bestellen waar je je nummer op kunt laten zetten (door Nike), en eventueel een tekst. Ik wilde mijn lievelingsnummer erop zetten, en toevallig is dat ook het nummer dat bij mijn positie in het veld hoort. Dat idee heb ik overboord gezet toen ik 3 weken achter elkaar van de plaatselijke Louis rugnummer 15 (met daarbij horend plaatsje op de bank) toebedeeld kreeg
Op de PC?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:03 schreef Toefjes het volgende:
Okee.
11 spelers die in Azië voetballen
Sweaty goals tellen dubbel
Vrije keuze uit een 5@tb tactiek
Doelpunt telt na een sshhhh of een I can hear you celebration
Rood-wit tenue verplicht. Ook voor de uitshirts.
Ik leg 100K in, eventuele meerwaarde van de pot moeten jullie zelf voor zorgdragen.
Pic of link?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:05 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik ga nieuwe sneakers bestellen.![]()
Pace is bij veel van die gasten een beetje matigjes he. Ik heb alleen ervaring met Jagielka, die beviel prima.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:12 schreef Maver24 het volgende:
Wat is de beste engelse verdediger?, zat te denken aan Lescott
Jagielka heeft nog een beetje pace inderdaad, Terry zal zeker wel slecht zijn omdat tie wel erg traag isquote:Op dinsdag 23 april 2013 13:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Pace is bij veel van die gasten een beetje matigjes he. Ik heb alleen ervaring met Jagielka, die beviel prima.
Hangt er misschien ook wel vanaf wie je er naast zet. Als jij hem naast een back hebt staan die niet te veel opkomt (dus aanvallend weinig doet), en verdedigend zijn mannetje staat (misschien nog wel vooral qua snelheid), kan het misschien nog wel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Jagielka heeft nog een beetje pace inderdaad, Terry zal zeker wel slecht zijn omdat tie wel erg traag is
Goed dat je inzie dat je het toernooi niet zal winnen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:20 schreef Toefjes het volgende:
Nou, dan geen toernooiWel 100K bespaard
Je voelt je echt helemaal het mannetje nu je die ene keer met 4-2 gewonnen hebt he?quote:Op dinsdag 23 april 2013 13:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Goed dat je inzie dat je het toernooi niet zal winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |