Eventueel iets voor zijn poep? Een hond schijt echt niet in zijn eigen mand/kooi hoor. Tenzij je hem niet uitlaat natuurlijk. Je kunt denk beter gewoon een bench kopen bij de dierenwinkel, of 2e hands op marktplaats. Voor die paar tientjes kun je zelf denk ik niet gaan kloten.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:31 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Omdat ik maar 2 dagen per week thuis ben en mijn hond mijn huis kapotmaakt als ik er niet ben, wil ik graag zelf een stalen kooi maken (max. 60x60x60cm).
Hier kan hij dan 5 dagen per week overdag gewoon in liggen als ik weg ben. Het zou mooi zijn als er ook een soort waterbakje in kan (niet noodzakelijk) en evt. iets voor zijn poep.
Hoe maak ik zoiets zo sterk dat hij niet ontsnapt? Ik heb geen ervaring met lassen, maar ik wil alles leren!
Graag alleen reacties over het bouwen van de kooi. Ethische discussies voer je maar ergens anders.
Waarom zelf maken en niet gewoon een bench kopen? Als je een reisbench koopt zitten er ook van die houdertjes voor een waterbak/voerbak in, ben je gelijk klaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:31 schreef Kreator het volgende:
Hallo,
Omdat ik maar 2 dagen per week thuis ben en mijn hond mijn huis kapotmaakt als ik er niet ben, wil ik graag zelf een stalen kooi maken (max. 60x60x60cm).
Hier kan hij dan 5 dagen per week overdag gewoon in liggen als ik weg ben. Het zou mooi zijn als er ook een soort waterbakje in kan (niet noodzakelijk) en evt. iets voor zijn poep.
Hoe maak ik zoiets zo sterk dat hij niet ontsnapt? Ik heb geen ervaring met lassen, maar ik wil alles leren!
Graag alleen reacties over het bouwen van de kooi. Ethische discussies voer je maar ergens anders.
Begin met lassen terwijl je zelf aan de binnenkant staat en vergeet er een deur in te maken...quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:39 schreef Kreator het volgende:
Nogmaals, graag tips over de kooi.
Ik ben namelijk van maandag 's morgens 6 tot vrijdag 's avonds 9 niet thuis (ben chauffeur) en die hond moet dan gewoon niet gaan lopen kloten.
Dat is echt te lang zonder uit te laten tussendoor. Het kan wel, maar zorg dan dat iemand tussendoor de hond uitlaat, bv een uitlaatservice.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:39 schreef Kreator het volgende:
Ik ben namelijk van maandag 's morgens 6 tot vrijdag 's avonds 9 niet thuis (ben chauffeur) en die hond moet dan gewoon niet gaan lopen kloten.
dus die hond zou dan 5 dagen onafgebroken in die bench zitten?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:39 schreef Kreator het volgende:
Zo zie je maar weer hoe selectief het modbeleid is. 'oh het is Krea. Dan is alles geoorloofd.' vs 'oh het is een crewlid, goed modereren!'quote:
Mwah het is meer een kwestie van ken je users. Als ik dit topic van een ander gezien had dan had ik getwijfeld of het een trolltopic was, nu niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe selectief het modbeleid is. 'oh het is Krea. Dan is alles geoorloofd.' vs 'oh het is een crewlid, goed modereren!'
114 iemandquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:39 schreef Kreator het volgende:
Vind je het zo erg dat men dwars door je heen kijkt?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer hoe selectief het modbeleid is. 'oh het is Krea. Dan is alles geoorloofd.' vs 'oh het is een crewlid, goed modereren!'
Je kent mij niet. Ik wil gewoon graag een oplossing voor mijn hondprobleem.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:47 schreef NanKing het volgende:
Mwah het is meer een kwestie van ken je users.
Ik ken jou ook niet, maar de user krea.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kent mij niet. Ik wil gewoon graag een oplossing voor mijn hondprobleem.
Thx. Verwijder je zelf je offtopic reacties of moet ik een TR doen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet, maar de user krea.
Nou veel plezierr met je trolltopic.
Doe maar even een TR, of beter vraag het in FB hier.quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx. Verwijder je zelf je offtopic reacties of moet ik een TR doen?
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Thx. Verwijder je zelf je offtopic reacties of moet ik een TR doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |