quote:
GVD.quote:ls je deze serie wilt kopen de serie heb ik opgenomen op 34 vhs-videobanden dus je moet een grote brievenbus hebbe als je het wilt hebben bezorgt thuis
AHAHAHAHAHHAHA, dit is nog wel de beste.quote:we kunnen ook samen een videoband kijken zodat je ZEKER WEET dat er goede tijden op de band staat en niet iets anders ofzo want ja weet ik veel!!!
ok trollquote:
quote:nog een ding: ik moest deze advetentie in een category zetten maar de category videobanden zat er niet tussen dus ik heb de advetentie maar onder het kopje POSTZEGELS EN MUNTEN
quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:44 schreef Zosk het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Jezus.
[..]
zou je eigenlijk gewoon moeten doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
AHAHAHAHAHHAHA, dit is nog wel de beste.![]()
![]()
.
Nope, doesnt ring a bell.quote:
Ja maar voor een paard kost zwemmen heel veel energie, dus die gaat echt veel binnen krijgen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:43 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mens kan toch ook wel wat chloorwater drinken, paarden niet? :$
Ah oké, ik dacht dat hij wel bleef drijven met zijn dikke lijf. :$quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar voor een paard kost zwemmen heel veel energie, dus die gaat echt veel binnen krijgen.
Dank je.. Love you :$quote:
In de Metro krant hadden ze het in ieder geval wel door las ik vanochtend?quote:Op dinsdag 23 april 2013 11:22 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Vertel me alsjeblieft dat ze niet echt zo achterlijk zijn.
Paard kan ook heel wat meer water opquote:Op dinsdag 23 april 2013 11:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar voor een paard kost zwemmen heel veel energie, dus die gaat echt veel binnen krijgen.
Klinkt als een aanwinst...quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:00 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
kwam vroeger regelmatig is sc1.0. Maar hij was die 10 minuten terug en alweer geband
quote:een dagje drie vliet wie wil dat nou niet
hallo allemaal
ik ben weer iets tegen gekomen op zolderkamer
en deze keer ben ik tegen gekomen:
KORTINGSKAARTEN VOOR DRIE VLIET HET FAMILEPARK IN DEN HAAG
LET OP JE MOET DAN TRAM 15 HEBBEN VANAF HET STATOIN IN DEN HAAG!!!! maar daar gaat het nu niet om ik ben niet je persoonlikke ov wegwijspiet
ik heb een kortins kaartje waarmee je korting krijgt op het park
normaal kost een kaartje erg duur namelijk 20 euro en vijftig cent
maar met dit kortings kaartje krijg je korting en betaal je nog maar 15 euro
het is erg gezellig om een dag naar dit pretpark te gaan
er zijn bijvoorbeld achtbanen
als je geen zin hebt om jezelf naar het pret park te gaan omdat je zegt die achtbanen zijn veel te hoog en ik heb hoogtevrees niet getreurd want je kunt ook een kaartje kopen en kadoo geven aan iemand die bijvoorbeelt jarig is of is geslaagd voor zijn brommerrijbewijs of iets anders daar staat u vrij in
doe er wat leuks mee
omdat ik het kaartje gratis heb gekregen ik weet niet meer waarbij maar het was gratis
ga ik er NIET geld voor vragen aan jullie
wel betaal je de VERZENDINGKOSTEN en ook de kosten voor de envelop WORDEN AAN U!!!!! doorberekend
( als je het niet heel erg vind ik plak de envelop dicht met een stukje plakband erop ik wil er MET KLEM OP DRUKKEN IK HEB GEEN ZIN OM DIE ENVELOP DICHT TE LIKKE NWANT DAT VIND IK EEN BEETJE VIES!!11!!1! )
daarom wil ik alsnog VIJFTIG CENT VAN U CONTANT OP MIJ BANK REKENING HEBBEN BIJGESCHREVEN HEBBEN
maar als je kijkt hoe veel korting deze kaartjes oplevert dan is vijftig cent GEEN GELD MENSEN!!!
ze zeggen altijd een dagje drie vliet wie wil dat nou niet
ik zeg: een dagje drievliet ik hoop dat iemand op mijn advetentie bied
fijn weekend gr josien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |