Jou vroegen we niksquote:
Ok. Doei.quote:
Hm?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Iedereen weet nu wie ik ben, nu jij nog.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
O fok-it in het topic tijd om weg te gaan.
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:42 schreef Ezell het volgende:
Maar fok-it, da's toch wel een leuke naam. Doet mij denken aan een gozer en een flatgebouw.
Give meee.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg aids van dat zoeken, 50 cent en een lolly voor diegene die Etsu`s fb dmt
Hoi Tsjakkie,quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Ik krijg aids van dat zoeken, 50 cent en een lolly voor diegene die Etsu`s fb dmt
Kijk tussen mijn recente vriendschappen grquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Gaat jij?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi Tsjakkie,
alles kits achter de rits? hihahp
U JE BAKKESquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kijk tussen mijn recente vriendschappen gr
Da klinkt niet bestquote:
Heb ik nu weer wel wat kredit.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
2de keer dat je een foute link stuurt Ezell, je krediet begint een beetje op te raken
dat heb ik op verborgen staan voor niet-vrienden hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Gewoon ff kijken wie er in Groningen woont fokit
Jawelquote:
Democratisch Doven Forum? Wtfok-it?quote:
BEN JE DOOF OFZOquote:
Ja dat is van Najib Amhaliquote:Op dinsdag 23 april 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell, Jordy, wie wil 't antwoord geven?
Ok.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is van Najib AmhaliLobi als je echt doof bent
Anders geen lobi?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is van Najib AmhaliLobi als je echt doof bent
Nee maar zeg ff. je bent niet echt doof toch?quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar zeg ff. je bent niet echt doof toch?
quote:
Alstu.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ezell, Jordy, wie wil 't antwoord geven?
Bedoel je nu mij?quote:
Hoe goed ken jij Mouey Rouah?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:56 schreef jordyqwerty het volgende:
Fok-it is een schildpadneukende proleet
Ik dacht dat het een grapje was, sorryquote:
Ja goed hequote:Op dinsdag 23 april 2013 00:57 schreef Ezell het volgende:
Fok-it, wat heb jij een mooie achterrnaam op FB.
Hoezo zou 't een grapje zijn?quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een grapje was, sorry![]()
Ja weet ik veel. Had wel verwacht dat je het een keer ter sprake zou brengen andersquote:
Daar ben je bevriend meequote:Op dinsdag 23 april 2013 00:58 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Denken dat ik bevriend ben met apen
Wie is dat
Dochterquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:00 schreef Etsu het volgende:
OMG MENSEN IK GA VOOR DE GRAP ME EENS AANMELDEN VOOR EEN DEMOCRATISCH DOVEN FORUM (waarvoor ik mezelf heb afgemeld)
GRAPPIG HE?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tjacka is joodquote:
Kijk dan sukkelquote:
Zou best kunnen. She would have been a belieberquote:
"We zijn heul blij met Justins bericht. Misschien dat er dan meer beliebertjes hierheen komen."quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou best kunnen. She would have been a belieber![]()
![]()
Ik heb toch geen ballen. Jij wel, jij blind.quote:
quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
"We zijn heul blij met Justins bericht. Misschien dat er dan meer beliebertjes hierheen komen."![]()
![]()
[..]
Ik heb toch geen ballen. Jij wel, jij blind.
Heb je die `aap' al opgezocht op fb?quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:07 schreef jordyqwerty het volgende:
Tjacka, heette zo niet een of andere debiele strip die wel eens in een boekje van de supermarkt zat?
Prieveehquote:
Waarom zou dat moeten? Je meldt toch ook niet zomaar uit het niets dat je hetero bent? Zo speciaal en boeiend is dat niet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Had wel verwacht dat je het een keer ter sprake zou brengen anders
Nee heb je gelijk in inderdaad.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom zou dat moeten? Je meldt toch ook niet zomaar uit het niets dat je hetero bent? Zo speciaal en boeiend is dat niet.
Hm apartquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:09 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Staat niet tussen mn vrienden dus ik denk dat je me verward met iemand anders
halfquote:
Wat wil je er aan doen dan?quote:
Dan word ik geplet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jordy tegen je aan gooien om te kijken of je nog ademt.
Ik wil nog blijven.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
Denk overigens dat ik al die rotzooi maar van mijn ga gooien en ga slapen. Het is toch tijd zo.
Hoelang is Jordij dan?quote:
quote:
Voor een vrouw wel ja.quote:
Wow ik word gespaard na het facebook-debaclequote:Op dinsdag 23 april 2013 01:23 schreef Etsu het volgende:
Mensen met een username die beginnen met 'Ez' en 'J'.
Kusje op jullie voorhoofd.
Denk maar niet dat ik 't snel vergeet.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow ik word gespaard na het facebook-debacle
Pas op wraaaaaaaaaak.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow ik word gespaard na het facebook-debacle
Ik zal genadig op mijn straf wachten.quote:
Zou ik zeker doen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal genadig op mijn straf wachten.
Nee dan had ik wel gezegd: Do you like to play a game with mequote:Op dinsdag 23 april 2013 01:28 schreef Ezell het volgende:
Je TT klinkt overigens beetje als een horror.
Neequote:Op dinsdag 23 april 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon braaf naar de les gaan, ja toch?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:30 schreef Etsu het volgende:
Ik geef 't op, Ezell kan 't zo laat maken als ze 't wil, dan word ik alleen maar moe morgen.
Trusten
Trusten pa.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:30 schreef Etsu het volgende:
Ik geef 't op, Ezell kan 't zo laat maken als ze 't wil, dan word ik alleen maar moe morgen.
Trusten
Dit ook hoor.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dan had ik wel gezegd: Do you like to play a game with me
Doe je goedquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit ook hoor.Door ons gesprek over horrorfilms heb ik nu trouwens een horrorfilmavondje op de planning.
Nog geen idee. We moeten sowieso nog even kijken of er nog 'speciale' wensen zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe je goedwelke films komen aan bod?
Bedankt voor de uitnodiging. Xxxquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit ook hoor.Door ons gesprek over horrorfilms heb ik nu trouwens een horrorfilmavondje op de planning.
Nee joh IT is helemaal niet eng ofzoquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog geen idee. We moeten sowieso nog even kijken of er nog 'speciale' wensen zijn.Maar ik zeg It.
Je bent welkom als je het kan vinden, in Ezelldorp.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitnodiging. Xxx
Niet?quote:
En hij duurt echt onwijs langquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je bent welkom als je het kan vinden, in Ezelldorp.
[..]
Niet?Ach, dan moeten de andere films maar compenseren.
Hm succesquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:40 schreef Ezell het volgende:
[..]
Een vriendin van mij heeft een dvd met allemaal short movies. Horrors. Dus dat compenseert.![]()
Haal je me op van het station? Xoxoquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je bent welkom als je het kan vinden, in Ezelldorp.
[..]
Niet?Ach, dan moeten de andere films maar compenseren.
Nog nooit afgehaakt. Wel in in slaap gevallen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm succesJe bent toch niet zo`n iemand die na 2 films al afhaakt omdat ze het te eng vindt toch?
Dat is ook niet moeilijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog nooit afgehaakt. Wel in in slaap gevallen.
Half 3 bij Tard.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:42 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Haal je me op van het station? Xoxo
Maar wel leuk.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is ook niet moeilijkFilmmarathons zijn best zwaar
Tof tofquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:44 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar wel leuk.Heb een aantal maanden geleden een horrorfilmmarathon gedaan bij mij in Utrecht. Zaten we daar dan de hele nacht, met vier man op een tweepersoonsbed.
Ja, dat wel. Maar meestal kijk je toch niet alle films die je wilde kijken. Dan ga je ineens hele andere films kijken.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof tofmaar meerdere genres door elkaar heen lijkt me toch leuker, en makkelijker vol te houden
Ik wilde naar de HP-marathon in Pathequote:Op dinsdag 23 april 2013 01:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar meestal kijk je toch niet alle films die je wilde kijken. Dan ga je ineens hele andere films kijken.
Insinueren dat ik daar nog mee moet beginnenquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vrouwen.. niet te begrijpen
Nooit aan beginnen Fok-it
O, dat is echt zwaar.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde naar de HP-marathon in Pathe
quequote:Op dinsdag 23 april 2013 01:48 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Vrouwen.. niet te begrijpen
Nooit aan beginnen Fok-it
Impliceren klinkt elitairderquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Insinueren dat ik daar nog mee moet beginnen
Jij jaquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat is echt zwaar.Maar lijkt mij nog best leuk om te doen. Dat ga ik nog een keer doen met een paar vriendinnen die helemaal dol zijn op HP.
[..]
que
Ga doorquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:50 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Impliceren klinkt elitairder
niet mee verder gaan*
Of alle James Bond-films achter elkaarquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat is echt zwaar.Maar lijkt mij nog best leuk om te doen. Dat ga ik nog een keer doen met een paar vriendinnen die helemaal dol zijn op HP.
[..]
que
Alsof jij te begrijpen valt.quote:
American Piequote:Op dinsdag 23 april 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Of alle James Bond-films achter elkaar![]()
Dat zijn zulke kutfilmsquote:Op dinsdag 23 april 2013 01:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof jij te begrijpen valt.
[..]
American Pie![]()
Wat valt er aan mij niet te begrijpen?quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alsof jij te begrijpen valt.
[..]
American Pie![]()
Alles.quote:Op dinsdag 23 april 2013 01:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Wat valt er aan mij niet te begrijpen?
Jaquote:
Samequote:Op dinsdag 23 april 2013 08:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil in bed kruipen voor 2 dagen en al mijn verplichtingen ontwijken
ik kan dit niet aan
Ssttquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:46 schreef arachide. het volgende:
Nog 19 dagen tot mijn examens. Ermagerd
Ligt eraan wat in je cao staatquote:Op dinsdag 23 april 2013 08:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
je krijgt toch meer betaald als je snachts werkt
succes en veel plezierquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:05 schreef Toto69 het volgende:
Zo maar naar 't station fietsen, trein naar Twello en dan naar Teuge voor m'n vliegles
Tot vanavond dus, als ik niet crash
Beetje moe, the usualquote:
primaquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje moe, the usualEn met u?
Bijkomen bedoel je?quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
primalekker weekend gehad dus nu nagenieten ditdat
quote:Op dinsdag 23 april 2013 12:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha vanaf morgen als Tax weg is, die heeft nu mijn huis en hond gestolen
Zaterdag hele dag gewerkt en sávonds nog even gechilled met wat collega's en zondag bijkomen want moe. Gister was mijn ma jarig dus nog wat gezelligheid gehadquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij een lekker weekend gehad?
Arme schatquote:
Ja, vanaf dan hoogbejaard met 18 jaarquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Arme schat
Nog dingen die er in je topic moeten staan?
awh klinkt als een goed weekendquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zaterdag hele dag gewerkt en sávonds nog even gechilled met wat collega's en zondag bijkomen want moe. Gister was mijn ma jarig dus nog wat gezelligheid gehad
haha bejaardequote:Op dinsdag 23 april 2013 12:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja, vanaf dan hoogbejaard met 18 jaar
doeg opaquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:39 schreef Toto69 het volgende:
Oké nu dus echt weg, fijn dat 't regentmocht het vliegtuigje crashen dan was het leuk jullie gekend te hebben
doeg omaquote:Op dinsdag 23 april 2013 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
doeg opaveel plezier nogmaals
werksequote:Op dinsdag 23 april 2013 12:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ok werken doei, lekker vracht splitsen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#TeamMiley
Klopt.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik zag het staan. Is ook van die HEMA-reclame.
Inderdaad, maar nu lijkt hij op een Jedward.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Klopt.
[ afbeelding ]
even opgezocht: Bill Kaulitz
Die is er op vooruit gegaan (maar dat was niet moeilijk)
Hij ziet eruit als een eersteklas eikel.quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:23 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad, maar nu lijkt hij op een Jedward.
Bah lekker kutquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:09 schreef Toto69 het volgende:
![]()
![]()
Zit ik al lang en breed in de trein, krijg ik een berichtje dat de vlucht niet door kan gaan vanwege het weer. Heel fijn, reis voor niks gemaakt dus nu weer thuis
Zeg dat welquote:Op dinsdag 23 april 2013 15:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bah lekker kut
Hopen dat je binnenkort dan maar kan
quote:Op dinsdag 23 april 2013 15:17 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Be shocked.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
goede levensbeschouwingquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:16 schreef badschaap het volgende:
oké volgens me levensbeschouwing docent helpt besnijdenis tegen aids
Moest het 2x lezenquote:
quote:
haha sukkelsquote:
Weet je wat ik nou het chillste vindquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:45 schreef Rockiejj het volgende:
Deze mix laat mijn pener groeien ditdat.
De eerste twee woorden van de mixquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet je wat ik nou het chillste vind
quote:
Jaquote:
Awhquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
Zo zielig vanochtend, liep naar m'n fiets toe (school) en hoorde/zag dat een of ander rot joch uit de 1e klas een klasgenootje aan het pesten was, en dat jochie dat gepest werd liep dus zelfs in de pauze al naar huis toe (
), toevallig moest ik dezelfde kant op dus ik dacht; ik spreek hem aan, en vraag wat er aan de hand is, het zijn maar eerste klassers dus. "Was die jongen je net aan het pesten of zo?" Heel verlegen kreeg ik een zacht gemompel terug: "n-n-nee", nou dan weet ik al genoeg, die durft het gewoon niet te zeggen. Jochie loopt bijna elke pauze naar huis toe, viel me sowieso al op, hij is wat steviger en kreeg dus nare opmerkingen naar z'n hoofd. Nu kan je daar als 5e klasser gewoon om gaan lachen, maar je kan ook dat jochie in bescherming nemen. Ik probeer het laatste, maar zolang hij het niet durft te zeggen dat hij gepest wordt kan ik ook niet veel beginnen..
kan je niet met wat vrienden die pesters aanspreken danquote:Op dinsdag 23 april 2013 16:57 schreef Toto69 het volgende:
Zo zielig vanochtend, liep naar m'n fiets toe (school) en hoorde/zag dat een of ander rot joch uit de 1e klas een klasgenootje aan het pesten was, en dat jochie dat gepest werd liep dus zelfs in de pauze al naar huis toe (
), toevallig moest ik dezelfde kant op dus ik dacht; ik spreek hem aan, en vraag wat er aan de hand is, het zijn maar eerste klassers dus. "Was die jongen je net aan het pesten of zo?" Heel verlegen kreeg ik een zacht gemompel terug: "n-n-nee", nou dan weet ik al genoeg, die durft het gewoon niet te zeggen. Jochie loopt bijna elke pauze naar huis toe, viel me sowieso al op, hij is wat steviger en kreeg dus nare opmerkingen naar z'n hoofd. Nu kan je daar als 5e klasser gewoon om gaan lachen, maar je kan ook dat jochie in bescherming nemen. Ik probeer het laatste, maar zolang hij het niet durft te zeggen dat hij gepest wordt kan ik ook niet veel beginnen..
Dat wilde ik ook doen, maar er stonden behoorlijk veel 4 vmbo tokkies om heen en daar heb ik geen zin inquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:17 schreef supersof het volgende:
[..]
AwhWaarom greep je niet al in toen die jongen bezig was?
hij is eigenlijk best wel chillquote:
ooh ja oke. Ja dan zou je het beter binnen school kunnen regelen.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook doen, maar er stonden behoorlijk veel 4 vmbo tokkies om heen en daar heb ik geen zin in, dan bespreek ik het desnoods liever met een teamleider of iets dergelijks..
In dit geval was het er maar eentje maar hélaas voor de pester ken ik hem, dus ik zal hem als ik hem nog eens zie sowieso aanspreken (als er geen 100 vmbo tokkies omheen staanquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
kan je niet met wat vrienden die pesters aanspreken dan
Ja nja, het is een markant jochie dus ik zie hem elke dag wel lopen, zal er morgen wat meer op letten of er weer wat gebeurt, ik ga dan wel bijna van school af maar dat voelt toch als een soort plicht.quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh ja oke. Ja dan zou je het beter binnen school kunnen regelen.
ik ben ook vmbo maar sowieso geen pester. ja piek wel is iemand bij ze oorquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In dit geval was het er maar eentje maar hélaas voor de pester ken ik hem, dus ik zal hem als ik hem nog eens zie sowieso aanspreken (als er geen 100 vmbo tokkies omheen staan)
Tegenwoordig plegen dat soort kinderen ook veel vaker zelfmoord, en vooral omdat zoveel kinderen het doen word het bijna ''normaal''quote:Op dinsdag 23 april 2013 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja nja, het is een markant jochie dus ik zie hem elke dag wel lopen, zal er morgen wat meer op letten of er weer wat gebeurt, ik ga dan wel bijna van school af maar dat voelt toch als een soort plicht.
Nah ik bedoel niet dat elke vmbo-er slecht is, maar ik wilde even een beeld schetsen van wat voor types ik bedoel en ik denk dat ik dat met 'vmbo tokkies' redelijk heb kunnen uitbeeldenquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ik ben ook vmbo maar sowieso geen pester. ja piek wel is iemand bij ze oor
In 2010 heeft een jongen uit de vierde ook al zelfmoord gepleegd bij ons op schoolquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Tegenwoordig plegen dat soort kinderen ook veel vaker zelfmoord, en vooral omdat zoveel kinderen het doen word het bijna ''normaal''
ja ik weet wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nah ik bedoel niet dat elke vmbo-er slecht is, maar ik wilde even een beeld schetsen van wat voor types ik bedoel en ik denk dat ik dat met 'vmbo tokkies' redelijk heb kunnen uitbeelden
Bij ons is een heel streng pest beleid, alleen het probleem is dat onze directeur alleen de mensen straft die hij niet aardig vindquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
In 2010 heeft een jongen uit de vierde ook al zelfmoord gepleegd bij ons op school, school lijkt het wel best te vinden denk je haast...
wij hebben zelfs een pestknop op de schoolsite, jammer genoeg drukt niemand daar ooit eens op, zelfs bij vermoedens mag je al drukken want elk pestgeval is er één te veel natuurlijkquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Bij ons is een heel streng pest beleid, alleen het probleem is dat onze directeur alleen de mensen straft die hij niet aardig vind
waarom druk jij er dan niet op nuquote:Op dinsdag 23 april 2013 17:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
wij hebben zelfs een pestknop op de schoolsite, jammer genoeg drukt niemand daar ooit eens op, zelfs bij vermoedens mag je al drukken want elk pestgeval is er één te veel natuurlijk
Beetje een ethische kwestiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |