abonnement Unibet Coolblue
pi_149099003
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 23:01 schreef tralalala het volgende:
Was een topshow, die ruzie in de taxi _O-
Dat zeker... vermakelijk programma, kijkt lekker weg!

Het was eigenlijk 2x ruzie in de taxi:
- Kees die het identificatienummer van de taxi wil rapporteren (omdat hij de taximeter niet gebruikt), en dat kon de taxichauffeur niet echt waarderen :)
- Uitbater van het "taxi ticket" kantoortje bij de Petronas Twin Towers, die de taxichauffeur aanvliegt, omdat hij een klant (Kees) in z'n taxi heeft, die geen ticket heeft gekocht.
pi_149309864
Nieuwe aflevering is nu bezig: Havana, Cuba.
pi_149343695
volgens mij betalen ze wel iets meer dan ze zeggen aan de oplichters om hun verhaal voor camera te vertellen.
pi_149622514
Barcelona vond ik wel bizar dat daar dus zakken rollen eigenlijk gedoogd wordt zolang het onder de 400 euro blijft.

Enige keer dat ik ben opgelicht is in istanbul met de zelfde truc als in de aflevering van vorig jaar. Een hele hoge rekening krijgen in een foute club en toen we niet wilden betalen (600,- voor 4 biertjes) kwamen er een stuk of 6 boze turken om ons heen staan. Uiteindelijk zijn we er met 200 euro vanaf gekomen en kan ik er nu best wel om lachen dat we toen zo afgezet zijn.
pi_152772040
Komt dit nog steeds op tv ?
pi_152772175
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2015 22:26 schreef arjan1112 het volgende:
Komt dit nog steeds op tv ?
nee
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_158806481
Nieuw seizoen is begonnen.

Dit keer een aflevering over afpersing in Tokio, Japan. Heftige aflevering weer.

http://www.kijk.nl/sbs6/o(...)4dzzRQu776K/21-tokyo
pi_158807702
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 23:20 schreef Odaiba het volgende:
Nieuw seizoen is begonnen.

Dit keer een aflevering over afpersing in Tokio, Japan. Heftige aflevering weer.

http://www.kijk.nl/sbs6/o(...)4dzzRQu776K/21-tokyo
Uitkijken dus voor Afrikanen in Tokyo :D

Had al gezien in een video van Donny Does Tokyo op YouTube dat de Afrikanen daar de rol van pimp spelen maar dit is weer een ander verhaal :7
pi_158807970
Al die Nigerianen zijn daar illegaal en de politie doet niks. :N
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_158807971
quote:
10s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:05 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Uitkijken dus voor Afrikanen in Tokyo :D

Had al gezien in een video van Donny Does Tokyo op YouTube dat de Afrikanen daar de rol van pimp spelen maar dit is weer een ander verhaal :7
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:15 schreef MrSalazar het volgende:
Al die Nigerianen zijn daar illegaal en de politie doet niks. :N
Klopt. In 2006 kwam ik er ook een aantal tegen. Ze hangen daar de hele avond/nacht rond en overdag zie je ze niet. Maar hun rol was mij nooit compleet duidelijk. Ik wist dat ze mensen een club in moeten lokken, maar dat je vervolgens op die manier wordt afgeperst en onder druk gezet wordt, was voor mij niet bekend. Ik was namelijk zo slim om niet mee te lopen xD

Het zijn voornamelijk Nigerianen, maar wist nooit dat de Yakuza hun naar Japan haalde. Wat ik wel weet is dat ze enkel legaal in Japan kunnen blijven als ze een Japanse vrouw trouwen, en volgens mij regelt die Yakuza dat ook voor ze in ruil voor hun diensten. Nigerianen spreken namelijk beter Engels dan Japanners en of je nu Japans bent of een blanke, je voelt je niet prettig met zulke grote gasten om je heen.

Verder vind ik het wel grappig dat ze vooral van die goedkope oostblok/zuid-oost aziatische wijven prostitueren. De eigen Japanse vrouwen blijven gereserveerd voor enkel Japanners elders in de wijk. En daar wordt ik nou juist zo opgewonden van xD


Vind het trouwens wel doodzonde dat het zo explosief is gegroeid daar met toeristen en dus ook criminaliteit die zich tot die groep richt. Dat gaat nog wat worden met de Olympische Spelen over een paar jaar.
pi_158808092
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:15 schreef Odaiba het volgende:


Vind het trouwens wel doodzonde dat het zo explosief is gegroeid daar met toeristen en dus ook criminaliteit die zich tot die groep richt. Dat gaat nog wat worden met de Olympische Spelen over een paar jaar.
Ach in een land als Japan is het nog steeds heel makkelijk: je gewoon niet met buitenlanders (ook andere Aziaten) inlaten.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_158808134
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:15 schreef Odaiba het volgende:

[..]


[..]

Klopt. In 2006 kwam ik er ook een aantal tegen. Ze hangen daar de hele avond/nacht rond en overdag zie je ze niet. Maar hun rol was mij nooit compleet duidelijk. Ik wist dat ze mensen een club in moeten lokken, maar dat je vervolgens op die manier wordt afgeperst en onder druk gezet wordt, was voor mij niet bekend. Ik was namelijk zo slim om niet mee te lopen xD

Het zijn voornamelijk Nigerianen, maar wist nooit dat de Yakuza hun naar Japan haalde. Wat ik wel weet is dat ze enkel legaal in Japan kunnen blijven als ze een Japanse vrouw trouwen, en volgens mij regelt die Yakuza dat ook voor ze in ruil voor hun diensten. Nigerianen spreken namelijk beter Engels dan Japanners en of je nu Japans bent of een blanke, je voelt je niet prettig met zulke grote gasten om je heen.

Verder vind ik het wel grappig dat ze vooral van die goedkope oostblok/zuid-oost aziatische wijven prostitueren. De eigen Japanse vrouwen blijven gereserveerd voor enkel Japanners elders in de wijk. En daar wordt ik nou juist zo opgewonden van xD


Vind het trouwens wel doodzonde dat het zo explosief is gegroeid daar met toeristen en dus ook criminaliteit die zich tot die groep richt. Dat gaat nog wat worden met de Olympische Spelen over een paar jaar.
Beetje zonde ook van zo'n land, dat men zeg een paar honderd Afrikanen hun imago zo laat verpesten.


Dit is de link naar dat filmpje van Donny Does trouwens ;)


pi_158808465
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:25 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Beetje zonde ook van zo'n land, dat men zeg een paar honderd Afrikanen hun imago zo laat verpesten.

Dit is de link naar dat filmpje van Donny Does trouwens ;)

Leuk filmpje.

Maar mijn beeld van Japan blijft overeind hoor. Die Nigerianen zijn een beetje jammer, maar uiteindelijk moet je zelf altijd nog zo stom zijn om erin te trappen. Verder blijft het gewoon yakuza terrein en de locals weten dat maar al te goed. Ook probeert de politie de activiteiten wel een beetje in te dammen voordat de Olympische spelen beginnen, maar met een criminele organisatie met zulke diepe wortels is dat erg lastig. Dus ik ben bang dat je er als toerist helemaal alleen voor staat als je daar in de problemen komt. Sws mogen ze daar wel meer engelse tolken inhuren wegens de taalbarrière, want erg gastvrij ben je niet als je die tijdens zulke gelegenheden genegeerd worden.
pi_158810029
ik vind dat hij (zoals wel vaker) toch redelijk makkelijk die bar uitkomt.
al zullen de slachtoffers daar wel minder goed in zijn, door o.a. de intimidatie.
pi_158811344
Gewoon niet naar die gekke landen op vakantie gaan.
5 Ferrari's op videoband!
pi_158811543
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 04:21 schreef fespo het volgende:
ik vind dat hij (zoals wel vaker) toch redelijk makkelijk die bar uitkomt.
al zullen de slachtoffers daar wel minder goed in zijn, door o.a. de intimidatie.
Bij die eerste tent... kreeg die nou allemaal gratis biertjes en mocht die daarna gewoon weglopen zonder te betalen?
pi_158814757
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 04:21 schreef fespo het volgende:
ik vind dat hij (zoals wel vaker) toch redelijk makkelijk die bar uitkomt.
al zullen de slachtoffers daar wel minder goed in zijn, door o.a. de intimidatie.
Het is ook best wel een lange vent en natuurlijk ook niet bang aangelegd.
pi_158815318
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 09:57 schreef Zinedinho het volgende:

[..]

Bij die eerste tent... kreeg die nou allemaal gratis biertjes en mocht die daarna gewoon weglopen zonder te betalen?
nee hij betaalde iets van 22 euro voor onbeperkt drinken.


zover ik begrijp doen al die tenten alles gewoon volgens hun prijzenlijst.

ze hebben extreme prijzen en die zal je moeten betalen als je er gebruik van maakt.
die eerste lijkt een gevalletje all you can drink met ik gok de hoop dat je aan dure champagne / of meiden gaat als je dronken bent.
pi_158886051
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 00:15 schreef Odaiba het volgende:

Verder vind ik het wel grappig dat ze vooral van die goedkope oostblok/zuid-oost aziatische wijven prostitueren. De eigen Japanse vrouwen blijven gereserveerd voor enkel Japanners elders in de wijk. En daar wordt ik nou juist zo opgewonden van xD

Iew. Niks mis met oostblok-dames waar tenminste vlees aan zit.
5 Ferrari's op videoband!
pi_158889499
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2016 22:12 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Iew. Niks mis met oostblok-dames waar tenminste vlees aan zit.
Deze zagen er niet uit, maar hoezo kom je erbij dat er geen vlees aan zit op, ik neem aan, Japanse vrouwen?
pi_159378607
Die halve Maradona scam _O-
  maandag 25 januari 2016 @ 12:46:40 #147
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_159378744
Aflevering over die Roemeense taxichauffeurs heeft me verbaasd. Ben vorig jaar naar Bucharest geweest, bijna 10x een taxi gepakt en heb echt nergens last van gehad.
pi_159378746
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 12:40 schreef showtimer het volgende:
Die halve Maradona scam _O-
Die dikke durfde het toch niet aan :D
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_170193896
Is zins deze week weer begonnen ^^
pi_170193942
Ik zet je op Youtube hoor!!! Is z'n nieuwe dreigement :')
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')