OMG HEBBENquote:Op maandag 22 april 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nooooooooo hij is out of my league
[ afbeelding ]
Geen borsthaar. Naar.quote:Op maandag 22 april 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nooooooooo hij is out of my league
[ afbeelding ]
Ik wil ook foto's.quote:Op maandag 22 april 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
ara:
Wie is dat?
ik:
Pax
ara: Not bad. Not bad at all.
dv:
AWWW
wat een schatje!
en niks over mij
Ik houd van vervormde foto's Goed perspectiefquote:Op maandag 22 april 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maakt niet uit
[..]
KSSSTT
hij is all the way leuk en perfectquote:Op maandag 22 april 2013 22:59 schreef Maisnon het volgende:
Hmm ik vind zn hoofd van voren leuker dan van de zijkant
DV je moet niet rechtstreeks van Feesboekje posten want dan kan je zien wie t is want ik ging zo bij hem kijkenquote:Op maandag 22 april 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maakt niet uit
[..]
KSSSTT
Vertel me hoequote:Op maandag 22 april 2013 23:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
DV je moet niet rechtstreeks van Feesboekje posten want dan kan je zien wie t is want ik ging zo bij hem kijken
i know maar ik heb geen zin om de foto op te slaan en helemaal te uploadenquote:Op maandag 22 april 2013 23:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
DV je moet niet rechtstreeks van Feesboekje posten want dan kan je zien wie t is want ik ging zo bij hem kijken
quote:Op maandag 22 april 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
LB:
OH MIJN GOED WAT EEN SCHATJE
10/10 zou raken
WTF PAX!
Waarom sla je mij over?quote:Op maandag 22 april 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
LB:
OH MIJN GOED WAT EEN SCHATJE
10/10 zou raken
WTF PAX!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |