OMG HEBBENquote:Op maandag 22 april 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nooooooooo hij is out of my league
[ afbeelding ]
Geen borsthaar. Naar.quote:Op maandag 22 april 2013 22:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nooooooooo hij is out of my league
[ afbeelding ]
Ik wil ook foto's.quote:Op maandag 22 april 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
ara:
Wie is dat?
ik:
Pax
ara: Not bad. Not bad at all.
dv:
AWWW
wat een schatje!
en niks over mij
Ik houd van vervormde foto's Goed perspectiefquote:Op maandag 22 april 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maakt niet uit
[..]
KSSSTT
hij is all the way leuk en perfectquote:Op maandag 22 april 2013 22:59 schreef Maisnon het volgende:
Hmm ik vind zn hoofd van voren leuker dan van de zijkant
DV je moet niet rechtstreeks van Feesboekje posten want dan kan je zien wie t is want ik ging zo bij hem kijkenquote:Op maandag 22 april 2013 23:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maakt niet uit
[..]
KSSSTT
Vertel me hoequote:Op maandag 22 april 2013 23:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
DV je moet niet rechtstreeks van Feesboekje posten want dan kan je zien wie t is want ik ging zo bij hem kijken
i know maar ik heb geen zin om de foto op te slaan en helemaal te uploadenquote:Op maandag 22 april 2013 23:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
DV je moet niet rechtstreeks van Feesboekje posten want dan kan je zien wie t is want ik ging zo bij hem kijken
quote:Op maandag 22 april 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
LB:
OH MIJN GOED WAT EEN SCHATJE
10/10 zou raken
WTF PAX!
Waarom sla je mij over?quote:Op maandag 22 april 2013 23:01 schreef Etsu het volgende:
LB:
OH MIJN GOED WAT EEN SCHATJE
10/10 zou raken
WTF PAX!
PM staat openquote:Op maandag 22 april 2013 23:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja dat kan ik nu natuurlijk hier niet zeggen recht onder van die facebook foto's
quote:
trusten girlquote:
Stuur dan een fotoquote:Op maandag 22 april 2013 22:59 schreef Etsu het volgende:
ara:
Wie is dat?
ik:
Pax
ara: Not bad. Not bad at all.
dv:
AWWW
wat een schatje!
en niks over mij
wutquote:Op maandag 22 april 2013 23:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er staat een vinkje, kijk maar nog eens.
Nouja, als je goed zoekt op FOK!, weet je 'm wel.quote:Op maandag 22 april 2013 23:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Gewoon ik wil je horoscoop lezen in een mascaraklodder
quote:Op maandag 22 april 2013 23:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/brody.herman.1
Voor laatst gezien: 20:06quote:
huhquote:Op maandag 22 april 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Voor laatst gezien: 20:06
Ja dan zie je t niet he_
oh ja want ik wilde met je voornaam op haar facebook gaan zoeken wie jij was maar dat kon dan nietquote:
quote:Op maandag 22 april 2013 23:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
oh ja want ik wilde met je voornaam op haar facebook gaan zoeken wie jij was maar dat kon dan niet
Ik weet nu alleen na mn zoektocht dat je moe wordt als je aan 900 km fietsen denkt
je zei araquote:Op maandag 22 april 2013 23:08 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
dv heeft dr vrienden op verborgen gezet, dus dat kan sowieso niet
blijf met je poten van hem af xoxoquote:Op maandag 22 april 2013 23:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
oke ik ben hier niet goed in dus ik sla alle flirt pogingen maar over en step to the point
pax ik wil je nummer xoxo
ik ook, en nu?quote:Op maandag 22 april 2013 23:09 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb dv op Facebook, wie wilt me aanraken?
ik ben jou al duizend keer tegen gekomen op facebookquote:Op maandag 22 april 2013 23:09 schreef Maisnon het volgende:
zo kan je mij ook vinden laat het detective werk beginnen
Waarom post je om het uur weer een ander stukje lyrics?quote:Op maandag 22 april 2013 23:08 schreef Toto69 het volgende:
Run and tell all of the angels, this could take all night. Think I need a devil to help me get things right
haha shitquote:Op maandag 22 april 2013 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben jou al duizend keer tegen gekomen op facebook
jij hebt mij niet op facebookquote:Op maandag 22 april 2013 23:09 schreef Rockiejj het volgende:
doe zelf maarquote:Op maandag 22 april 2013 23:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
haha shit
Je moet die grumpy cat als cover photo doen
ik ook en nu en nu hquote:Op maandag 22 april 2013 23:09 schreef Rockiejj het volgende:
Ik niet, ik jank al dagen aan een stukquote:Op maandag 22 april 2013 23:09 schreef Rockiejj het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 23:09 schreef Rockiejj het volgende:
Op FOK! op FBquote:Op maandag 22 april 2013 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ben jou al duizend keer tegen gekomen op facebook
quote:Op maandag 22 april 2013 23:08 schreef Toto69 het volgende:
Run and tell all of the angels, this could take all night. Think I need a devil to help me get things right
ohquote:Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb t gedaan maar hij past niet goed
minder belangrijke mensen dan dv en ezellquote:Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]
niemand mij behalve sof lb en msacras
Ja met photoshop ik ga hem langer makenquote:Op maandag 22 april 2013 23:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ohja daar kan ik ook niks aan doen
Schatje.. Heb je me verwijdert na het draaimolen accident?quote:Op maandag 22 april 2013 23:10 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jij hebt mij niet op facebook
Klaar voor morgen en helemaal opgeknapt?quote:
nee ik heb je verwijderd toen ik besloten heb iedereen te verwijderen behalve mensen die ik minimaal 1x per week spreek buiten fokquote:Op maandag 22 april 2013 23:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Schatje.. Heb je me verwijdert na het draaimolen accident?
Beetje moe maar verder alles okay thanks and yourself?quote:
Wel klaar maar voel me niet al te bestquote:Op maandag 22 april 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klaar voor morgen en helemaal opgeknapt?
Je verwijderde mij binnen een weekquote:Op maandag 22 april 2013 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik heb je verwijderd toen ik besloten heb iedereen te verwijderen behalve mensen die ik minimaal 1x per week spreek buiten fok
Ik heb er eigenlijk best veel waarmee ik een persoonlijk gesprek open heb staanquote:
Ik voeg alleen mensen toe die ik echt ken, niet alleen van een forumquote:Op maandag 22 april 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
jamaar als je fokkers op fb hebt, dan zijn jullie toch ook automatisch vrienden?
Oh. Matig. Wil je weer vriendjes worden?quote:Op maandag 22 april 2013 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik heb je verwijderd toen ik besloten heb iedereen te verwijderen behalve mensen die ik minimaal 1x per week spreek buiten fok
alleen yvonne kan perm bans gevenquote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
wat heb ik gedaan nu heb ik opeens 2 JNG!-mods op WA
maar wel goed voor mn reputatie en maak ik goeie kansen om mod te worden en dan kan ik jordy eindelijk perm ban geven
mods kunnen niet bannen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
maar wel goed voor mn reputatie en maak ik goeie kansen om mod te worden en dan kan ik jordy eindelijk perm ban geven
droomverpesterquote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alleen yvonne kan perm bans geven
Jammer dat je nog niet helemaal bent opgeknaptquote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wel klaar maar voel me niet al te besten jij?
Pretty much the samequote:Op maandag 22 april 2013 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje moe maar verder alles okay thanks and yourself?
ja ik wou alleen even je facebook doorspitten en kijken of er wat interessants te lezen vielquote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je verwijderde mij binnen een week
quote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef Etsu het volgende:
nee want ik spreek jou niet minimaal 1x per week buiten fokquote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Oh. Matig. Wil je weer vriendjes worden?
Helaasquote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja ik wou alleen even je facebook doorspitten en kijken of er wat interessants te lezen viel
ik verwijder gesprekken altijdquote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb er eigenlijk best veel waarmee ik een persoonlijk gesprek open heb staan![]()
Meisjes wel, vanzelfsprekend
Mij sprak je toen gewoon niet hoorquote:Op maandag 22 april 2013 23:13 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja we moesten nog foto's maken he!quote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef arachide. het volgende:
Ik voeg meestal pas mensen toe als ik zr in het echt ken.
Maisnon, wanneer zie ik jou?
Dat hebben DV en ik dan gemeen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Je verwijderde mij binnen een week
Why? Langzame telefoon ofzo?quote:
Nee, maar dat kunnen we wel doen. Samen in de draaimolen enzo.quote:Op maandag 22 april 2013 23:15 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee want ik spreek jou niet minimaal 1x per week buiten fok
Mooi zo!quote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jammer dat je nog niet helemaal bent opgeknapt
Hier alles wel okay
nee maar jou was ik samen met LB en nog wat mensen vergeten te verwijderen waar ik later pas achterkwamquote:Op maandag 22 april 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mij sprak je toen gewoon niet hoor
Vaak wel ja, maar doe ik standaard, weet niet waaromquote:Op maandag 22 april 2013 23:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Why? Langzame telefoon ofzo?
We kunnen het topic wel even dichtdoen en alleen met blauw postenquote:Op maandag 22 april 2013 23:16 schreef Etsu het volgende:
ik moet pissen, niet teveel posten ok? tnx xo
Zal ik je vriendin weer jaloers makenquote:Op maandag 22 april 2013 23:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, maar dat kunnen we wel doen. Samen in de draaimolen enzo.
Sorry wat was er dan?quote:Op maandag 22 april 2013 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Toto69 die mij altijd negeert![]()
wat doe ik fout
Toch heel veel plezier alvast morgenquote:
Was een algemene mededelingquote:Op maandag 22 april 2013 23:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry wat was er dan?op mobiel krijg ik geen quotemeldingen
ik ben alweer terugquote:Op maandag 22 april 2013 23:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
We kunnen het topic wel even dichtdoen en alleen met blauw posten
Niet snappen dat het terecht is.quote:Op maandag 22 april 2013 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
Toto69 die mij altijd negeert![]()
wat doe ik fout
Je mag ook gewoon zeggen dat ik gewoon heel grappig ben zo af en toequote:Op maandag 22 april 2013 23:16 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee maar jou was ik samen met LB en nog wat mensen vergeten te verwijderen waar ik later pas achterkwam
vreetzak grquote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef jordyqwerty het volgende:
ff mezelf volstoppen met stokbrood eiersalade GR
Je gaat nog een keer?quote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Thanks! Alvast een mooi voorproefje voor m'n verjaardag dacht ik zo
danny??????quote:Op maandag 22 april 2013 23:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
alleen yvonne kan perm bans geven
quote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef arachide. het volgende:
Waarom zie ik er niet standaard zo uit?
Leuke meekups, ik kan nooit mooie lijntjes zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:18 schreef arachide. het volgende:
Waarom zie ik er niet standaard zo uit?
Godver, jij lijkt ontzettend op iemand die ik ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhm pardon? Die heb ik 1. Zelf geprntscrnt 2. Alweer een tijdjequote:Op maandag 22 april 2013 23:19 schreef Dromenvangertje het volgende:
FAYE JIJ HEBT MIJN FACEBOOK COVER GEJAT DIE SCREEN UIT DE CLIP VAN AVIICI
.quote:Op maandag 22 april 2013 23:20 schreef arachide. het volgende:
[..]
Uhm pardon? Die heb ik 1. Zelf geprntscrnt 2. Alweer een tijdje
is matigquote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef Maisnon het volgende:
Community cover photo
Ik heb het nieuwe seizoen nog compleet niet gezien
Dat zeg ik. Waarom is het niet altijd zo? Mijn make up lukt serieus alleen op pyjamazondagquote:Op maandag 22 april 2013 23:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Leuke meekups, ik kan nooit mooie lijntjes zetten
Dat zekerquote:Op maandag 22 april 2013 23:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel morgen die vliegles is een mooi 'cadeau' voor m'n verjaardag alvast
Ik haal je niet van mijn moordlijstje af.quote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
oke ik haal je wel van mijn hossellijstje af
Dat had ik met kerst. Communityquote:Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef Maisnon het volgende:
Community cover photo
Ik heb het nieuwe seizoen nog compleet niet gezien
quote:Op maandag 22 april 2013 23:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Omg we zijn echt voor elkaar bestemd hoor
is ook ontzettend moeilijk te vindenquote:Op maandag 22 april 2013 23:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nu heb ik je facebook Jordy J huehuehueehuheuehue
Jij krijgt wel snel likes en reacties, popiejopie.quote:
ben jij NV?quote:Op maandag 22 april 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij krijgt wel snel likes en reacties, popiejopie.
Maar spongey![]()
dislikequote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
MAISNON ETSU HEEFT MIJN OMSLAGFOTO GELIKED ZOEK SNEL
Drie gemeenschappelijke vrienden.quote:Op maandag 22 april 2013 23:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wow jij hebt mij snel gevonden ookal zijn wij niet bevriend
huh krullebol ook of zie ik dat verkeerdquote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
zoals?quote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik kan er ook wel een boel geven
nee johquote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
huh krullebol ook of zie ik dat verkeerd
IK WEET ZIJN VOORNAAM OMGquote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef Dromenvangertje het volgende:
quote:Op maandag 22 april 2013 23:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nu heb ik je facebook Jordy J huehuehueehuheuehue
kleine krullen? ja dat is hijquote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
huh krullebol ook of zie ik dat verkeerd
HOE HOE HOEquote:Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IK WEET ZIJN VOORNAAM OMG
NIETquote:Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
kleine krullen? ja dat is hij
Had DV verteld toen we nog uit zouden gaan donderdagquote:
Want ik vond het stom om met usernames te praten.quote:Op maandag 22 april 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had DV verteld toen we nog uit zouden gaan donderdag
Maakt me niet zo uit, facebook.com/jordyqwerty lijkt me niet zo moeilijk te ontdekkenquote:Op maandag 22 april 2013 23:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
O ja, toen had ik je FB op FOK! geplaatst.
nee?quote:Op maandag 22 april 2013 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Etsu ben jij degene die stoer kijkt of degene die zn tong uitsteekt (ik denk de 2e)
nee hij heeft mn omslagfoto nu gedisliked dus hij staat er niet meer tussenquote:Op maandag 22 april 2013 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Etsu ben jij degene die stoer kijkt of degene die zn tong uitsteekt (ik denk de 2e)
Is vanzelfsprekend, toch?quote:Op maandag 22 april 2013 23:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Want ik vond het stom om met usernames te praten.
Dat moet je er wel bij vertellen.
goed hequote:Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee hij heeft mn omslagfoto nu gedisliked dus hij staat er niet meer tussen
Shit maar ik had meteen de likes geopend en gekekenquote:Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee hij heeft mn omslagfoto nu gedisliked dus hij staat er niet meer tussen
Waarom zou je in hemelsnaam een televisie uit Amerika importeren?quote:Op maandag 22 april 2013 23:29 schreef Etsu het volgende:
ezell wat moet ik doen, die ene uit tv of die ene in amerika?
Ik zie t verband niet, sluwe vos.quote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LEKKER DREUNEN
ohh, oja was vergeten dat ik dastan hadquote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Alleen de eerste.Verder ook nog Dastan en Etsu.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
LEKKER DREUNEN
JA DIE ENE IN SESAMSTRAAT OF DAT GOUDEN BEELDJEquote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam een televisie uit Amerika importeren?
"O... O ja!"quote:Op maandag 22 april 2013 23:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ohh, oja was vergeten dat ik dastan had
Ja jij ging een foto van Oscars posten en dan denk ik dat je Oscar heet en dan maak ik een grapjequote:
huhquote:Op maandag 22 april 2013 23:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
JA DIE ENE IN SESAMSTRAAT OF DAT GOUDEN BEELDJE![]()
ok ik heb teveel gezegd
quote:Op maandag 22 april 2013 23:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja jij ging een foto van Oscars posten en dan denk ik dat je Oscar heet en dan maak ik een grapje
ouiquote:Op maandag 22 april 2013 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
"O... O ja!"![]()
Weet jij eigenlijk mijn naam?
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 22 april 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
Ik ben geloof ik te moe om het hier bij te kunnen houden
Ik heb een dubbele naam met een streepje er tussen, ik spot met niemand zijn naamquote:
Een dreun voor je harses in een bankgebouw in Groningen lijkt me echt niet chillquote:
Ik ga langzaam dood. Morgen pas weerquote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
omg na 4 uur zonder sigaret word ik al gek, respect mattie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |