"Kimmie bimmie bamischijf kan overal mee wegkomen omdat ze de benjamin is zegt G.
Annet vind het heerlijk dat ze klaar zijn met dansen:"heerlijk dat we nu weer zo ontspannen kunnen kaarten"
(gaap)
[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 29-09-2000 17:58]
K:" Ja , als je nou es op houdt met dat Kimmie bimmie, dan zou het al een heel stuk beter gaan"(duidelijk geďrriteerd...aan t verliezen?)
Oh nee, wishfull thinking![]()
Fewdianca: Kimmie is a gonner!!!!
Het warme water blijkt op te zijn. Lullig voor Rexy vind Hieke...."hij heeft nog geen één keer warm gedouched"
G:"ja, wat een bikkel hč"
[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 29-09-2000 18:17]
(Ik OOK)
Fewdi:"para ceta, lick my ars ah"
Ferdi: Koos is een man die van vrouwen-aandacht geniet.
Vroeger was Koos erg verlegen, heeft nu de schade ingehaald. Had last van een minderwaardigheidscomplex, was te onzeker om een vrouw een compliment te geven.
Rex herkent veel dingen in Koos
..
Bianca naar de DBK, Last van haar schouder??
Koos op de praatstoel; we moeten Koos niet als playboy zien
maar hij houdt wel van vrouwelijke aandacht.
Heeft bij selectie gezegd dat hij het best leuk zou vinden als er in het huis een vrouw verliefd op hem zou worden,gevleid.
Mihihihiranda is erg stil.
Ik zie 7 personen in de woonkamer, Ferdi naast Miranda op een bank, rechts van hun een schommelstoel met Desiree erin, Robin en Koos op een bank, Georgie en Kim
Het gaat over mensen die zo'n dorst hebben dat ze hun eigen urine drinken.
Verder kan ik nog geen echte lijn in het verhaal ontdekken.
"Opa Koos mag ik je kijkdoos even zien" zingen de heren in koor. Ik heb nog geen alcoholische dranken kunnen ontdekken. Kim kijkt alsof ze er niet om kan lachen.
De kaars brand gezellig op de tafel, ze lijken er zin in te hebben vanavond. Nu weer een fantastische Johan Cruijf immitatie: "Je bent gewoon een sloerie", die van de Boer is ook sterk:"Ze is blond, en nou doei".
Deze is nog sterker: Ruud: "Laat je niet gek maken", hij moest eens een dag streams kijken..
Reclame..
"24 uur per dag kijken... Laat je niet gek maken"
Alsof ie het gepland had. En nog eens op stream 2.
Annet draagt een bril. Miranda praat erover dat dit misschien hun laatste avond is. Hieke komt er ook bij zitten. Ze praten over wanneer de uitzendingen van BB te zien zijn. Onze spierbal gaat ook in de kamer zitten. Hij verteld dat ie misschien maandag gaat werken als ie er morgen uit moet.
Imitatie van Ruud, iets minder.
Volgens Robin waren Annet en Ruud een leuk koppel geweest, wordt door een aantal beaamd.
F*****g Ruud weer
.
Annet had haar armbanden afgedaan omdat Leo haar onder het dansen zo stevig vasthield dat deze in haar arm gegraveerd stonden
.
Mihihihiranda vindt dat de tijd te kort is om het als werkelijkheid te voelen. Denkt dat als ze maandag weer zit te kijken dat ze dan niet meer beseft dat ze erin heeft gezeten
.
Rex zou niet direkt weer aan het werk gaan, Miranda wel.
[off-topic]Danny,als Miranda erin blijft kan je dan voor een paardensmile-tje zorgen?[/off-topic]
Rex verteld ook dat ie liever in BB zit dan in De Bus.
Nu loopt iedereen weg naar de keuken waar ze lekker gaan eten. Ze praten allemaal door elkaar heen, ik hoor alleen iets over selectiedagen. Hij lijkt alsof ze spaggetti eten met kaas in ieder geval.
Kunnen ze niet om de beurt wat zeggen; wat een gekakel
.
Ferdi heeft al zijn zakgeld nog, wil hier best bier van kopen.
"Eet smakelijk Darius!!" wordt er geroepen. Er wordt even stevig ingezoomd op de enorme armen van Rex, misschien moet ik ook wel iets meer gaan doen aan push-ups en zo.
Wat zou er nu aan tafel gebeuren wanneer het eten bedorven zou zijn?
Miranda steekt een flink stuk groente in haar enorme mond, doet me denken aan die knol van Anny van Grunzen.
Het gaat over wonen in de provincie, brabant in dit geval. De meeste vinden brabant wel aantrekkelijk, goed bier en carnaval.
Kim kijkt nog steeds wat zuurtjes voor haar uit. Miranda mag ook niet klagen trouwens.
De balonnen (oranje en roze) die boven de tafel hangen gaan heen en weer, dit betekent tot het binnen tocht.
Iedereen is klaar met eten, de borden worden afgeruimd.
Miranda verteld dat ze pas op een erg laat tijdstip te horen kreeg dat ze in BB kwam.
Annet verteld over John de Mol, ze zou zaterdags 's avonds bericht krijgen van Jonnie. 'Zaterdags wezen stappen, veel bier gedronken. Bij thuiskomst op voicemail: we bellen je maandag. Ze kreeg pas een week later bericht dat ze er in zat.
De stemming zit er goed in, ze zingen:"Opa Koos mag ik je kijkdoos even zien". Koos danst er vrolijk op los, en dat met zijn gekneusde rib, wat een bikkel. Ze zitten nog steeds aan de keukentafel.
De blondjes proberen nu een spaanstalig liedje te zingen, humor dus vanuit het BB huis.
Bianca heeft last van d'r schouder, gaat slapen.
Rex: in welk opzicht was je vriend dan zo dominant als ik mag vragen?
Dee: In huis mocht ik alles... Daarbuiten dus blijkbaar niet.
Mocht niet alleen boodschappen doen, mcht niet alleen naar haar ouders toe, moest om vijf uur eten op tafel hebben.
Is erin geslopen gedurende die zeven jaar.
Rex kan zich niet voorstellen dat ze zo maar weg mocht van hem uiteindelijk, gezien dat hij zo dominant was. Onbegrijpelijk vind Rex.
Dee heeft nooit meer iemand gezien, zijn ouders vrienden, niemand meer sinds ze weg ging. Ze was goed voor het huishouden, meer niet, zeg ze.
Altijd als ze een punt wilde maken lachte hij haar gewoon uit, Rex reageert dat hij als hij ergens me dreigt op school, hij het meteen uitvoert.
Dee is in een heeeeel diep gat gevallen waar ze 4 jaar niet meer uitkwam. Haar ouders wisten dit niet: Verknipte boel. Rex doet nu iets te begrijpend.
Ondertussen pingpongen ze door.
Bianca heeft last van d'r schouder, gaat slapen.
Rex: in welk opzicht was je vriend dan zo dominant als ik mag vragen?
Dee: In huis mocht ik alles... Daarbuiten dus blijkbaar niet.
Mocht niet alleen boodschappen doen, mcht niet alleen naar haar ouders toe, moest om vijf uur eten op tafel hebben.
Is erin geslopen gedurende die zeven jaar.
Rex kan zich niet voorstellen dat ze zo maar weg mocht van hem uiteindelijk, gezien dat hij zo dominant was. Onbegrijpelijk vind Rex.
Dee heeft nooit meer iemand gezien, zijn ouders vrienden, niemand meer sinds ze weg ging. Ze was goed voor het huishouden, meer niet, zeg ze.
Altijd als ze een punt wilde maken lachte hij haar gewoon uit, Rex reageert dat hij als hij ergens me dreigt op school, hij het meteen uitvoert.
Dee is in een heeeeel diep gat gevallen waar ze 4 jaar niet meer uitkwam. Haar ouders wisten dit niet: Verknipte boel. Rex doet nu iets te begrijpend.
Ondertussen pingpongen ze door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |