Rex, leraar basisonderwijs, groep 7. Vrije tijd fitness begeleiden. Vrouw, 2 kinderen. Over 2 weken 4 jaar getrouwd.
35 jr lang geprobeerd aan verwachting van mensen te voldoen. Nu BB
maar goed waar was ik
Rex z'n baas staat volkomen achter hem en heeft hem daarom ook vrij gegeven voor BB
[off topic: die is ziek]
- zijn vrouw doet al jaren haar best om hem op dansles te krijgen.
Op een of andere manier komt zijn missie van gein-kanon niet echt van de grond... jammer rex..it
en nog geen minuut later... alweer vertelt hij dat hij 35 jaar zijn best gedaan heeft iedereen tevreden te stellen.... ai. dit wordt het verhaal.
00.06 Nu worden foto's van de kids bekeken. Iedereen is er stil van.
Georgie: 'Wel gek he, zo ineens 2 nieuwe bewoners.'
Rex heeft zes selectierondes overleeft. Had voor zichzelf het idee dat hij een kans maakte in het huis te komen. Toen dat niet gebeurde had hij er even genoeg van. Heeft niet veel BB op tv gezien.
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 29-09-2000 00:10]
Koos vind ut leuk dat hij erbij is maar hij wil er eigenlijk ook niemand van buitenaf in omdat hij zijn nieuwsgierigheid misschien niet kan bedwingen
Ze krijgen nu een rondleiding
bahhhh er wordt nu verteld dat de camera in de plee je vol in beeld neemt (ranzig idee)
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 29-09-2000 00:14]
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 29-09-2000 00:15]
quote:ho, ho...
Op 29 september 2000 00:15 schreef meneer draak het volgende:
(alsof wij dat willen zien, wij willen KIM)
Ik hoor trouwens een andere zender er doorheen storen (stream 2), lijkt niet echt op de bewoners
ze zijn nu bij de herenslaapkamer aangekomen
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 29-09-2000 00:18]
quote:Nee, is een andere zender, mobiele telefoon maakt ander geluid!
Op 29 september 2000 00:18 schreef alba het volgende:
Tijdens de stream van de rondleiding van Annet aan de nieuwe bewoners hoor je steeds een raar geluid, het lijkt wel op het geluid van een mobiele telefoon die stoort?
verder met de rondleiding: deze lade was van jolanda dus daar kan jij de spullen in doen (tegen miranda)
Dit is de heren slaapkamer, dit is de stretcher en hier hangen de camera's
Dit is de dagboekkamer, je praat dus met de camera, we gingen eerst voor iederwissewasje naar binnen maar dat kan niet, je moet continu je batterijen wisselen
(toch een echte reisleidster die annet)
[Dit bericht is gewijzigd door meneer draak op 29-09-2000 00:32]
00:24 Annet klaagt op de dameskamer over de camera's en hoe het bijna onmogelijk is om je ongezien uit te kleden...
00:25 Voorraadkamer...
[Dit bericht is gewijzigd door ShroomHead op 29-09-2000 00:26]
quote:HUH? Hieke was geeneens genomineerd...Bianca misschien???
Op 29 september 2000 00:22 schreef meneer draak het volgende:
Hieke gaat morgen pasta klaarmaken, ze wilde vandaag niets doen omdat ze er misschien uit moest
Annet vraagt of Miranda gewoon bij de dames wil slapen, of meteen al bij de heren.
Miranda wil zich gewoon aanpassen aan de rest. Ze hoort het wel. Ze wil niet alle structuren overhoop gooien. (red. Muts. Beetje durf tonen)
Annet: 'Ja, eh, ja, eh, ik overleg het wel'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 29-09-2000 00:28]
quote:Die laat niets aan het toeval over...
Op 29 september 2000 00:24 schreef fashionably_late het volgende:
HUH? Hieke was geeneens genomineerd...Bianca misschien???
Gesprek komt weer op de nachtrust en hoe moeilijk Koos dat in het begin vond.
Leo: 'Ik heb zo gelachen, ik kreeg er buikpijn van'
Ferdi: 'Ja Koos, vanavond is het weer raak, we moeten ze even laten zien wat we kunnen.'
[Dit bericht is gewijzigd door LionHeart op 29-09-2000 00:35]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |