abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125614278
Sorry er zal vast een topic bestaan maar ik zit er heel erg mee. :@

Ik ken al 2 jaar een jongen en in het begin had ik geen gevoelens voor hem, maar sinds paar maanden voel ik meer voor hem.

Eerst dacht ik: dit zal snel over zijn, hoe kan ik nou verliefd zijn op mijn beste vriend?

Dit was dus niet het geval en daarom maakte ik al snel mijn ware gevoelens bekend.
Helaas voelde hij niet hetzelfde, en vond hij het erg vervelend voor me.
Hij zei: je betekent zoveel voor me, maar ik had (net als jij) niet verwacht dat er meer zou zijn. Het spijt me je te moeten kwetsen, maar ik moet eerlijk tegen je zijn want dat zijn we altijd tegen elkaar.

Toen heb ik hem een aantal dagen niet gezien en gesproken. Na die "pauze" hebben we elkaar weer opgezocht.

We gaan leuk met elkaar om, gewoon net als hiervoor, maar de laatste tijd heb ik er steeds meer moeite mee hem als alleen vriend te zien.

DUS mijn vraag :

-Iemand al zoiets meegemaakt en wat was de oplossing?

Als je niet zoiets hebt meegemaakt, is advies van harte welkom :)

PS : behalve dat ik verliefd ben, is het ook diegene waar ik alles kwijt kan en het meeste lol mee heb. Dus het is zeker het vechten voor alleen een vriendschap waard!
  maandag 22 april 2013 @ 20:43:03 #2
376980 Heer-Snader
onmeunige drekzeuge
pi_125614515
friendzoned
drietkeune
pi_125614528
Ik was ook verliefd op een vriend. Nooit tegen hem gezegd. Hij kreeg een vriendin, had minder tijd voor mij, dus zag ik hem weinig en verliefd zijn ging over. Voor mij was de oplossing dus minder contact.
pi_125614622
ja zeker weten friendzoned. Maar goed, als ik hem uit mijn hoofd kan krijgen heb ik er een leuke vriend aan over dus dat is iets positiefs.

minder contact of misschien geen contact is een oplossing......
pi_125614736
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 20:45 schreef JCP015 het volgende:

minder contact of misschien geen contact is een oplossing......
Dat is het wel alleen jij hebt je roze bril nog op.
  maandag 22 april 2013 @ 20:49:15 #6
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_125614820
Minder contact.
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_125614962
Okee tot nu toe zegt iedereen minder contact.

Maar had je dan niet dat je meer ging verlangen naar diegene die je leuk vond. Of hebben jullie niet zoiets meegemaakt?

Bedankt voor snelle reageren ^O^
pi_125615477
Gewoon doen waar je zin in hebt. Als jij hem vaak kan zien zonder je rot te voelen moet je dat vooral doen!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125615896
Ik voel me zeker niet rot bij hem, integendeel :P . Maar ik heb besloten toch geen contact te hebben (voorlopig).

We zijn graag bij elkaar, alleen beide met andere bedoelingen, dus dan vind ik het niet gezond om daar mee door te gaan. Ik heb hem zojuist gesproken en we verbreken alle contact totdat ik er overheen ben.

Bedankt voor meedenken en alles !

:* ^O^
pi_125617834
Haha, zo makkelijk kan het zijn? :D
pi_125624078
Ergens bekruipt mij het gevoel dat TS een lelijk mokkel is. :@
pi_125624252
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2013 23:17 schreef practics het volgende:
Dan kan ze nog wel leuk zijn ;)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_125624405
quote:
2s.gif Op maandag 22 april 2013 23:21 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dan kan ze nog wel leuk zijn ;)
Leuk als contact maar niet als relatie materiaal, zoals deze bovengenoemde jongen dan ook afwijst. Dat is juist de reden voor mijn conclusie |:(
pi_125624510
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2013 23:24 schreef practics het volgende:

[..]

Leuk als contact maar niet als relatie materiaal, zoals deze bovengenoemde jongen dan ook afwijst. Dat is juist de reden voor mijn conclusie |:(
Dus alle lelijke mensen zijn geen relatiemateriaal? Denk dat er dan maar weinig stelletjes waren.
pi_125624568
quote:
2s.gif Op maandag 22 april 2013 23:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dus alle lelijke mensen zijn geen relatiemateriaal? Denk dat er dan maar weinig stelletjes waren.
Kerel heb je wel eens goed rond gekeken op straat? Ik wil niet zeggen dat ik moeders mooiste ben, maar sjees wat loopt er veel lelijk trol volks rond. :')
pi_125624633
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef practics het volgende:

[..]

Kerel heb je wel eens goed rond gekeken op straat? Ik wil niet zeggen dat ik moeders mooiste ben, maar sjees wat loopt er veel lelijk trol volks rond. :')
Tsja, en toch krijgen die op den duur ook relaties. En ik snap nog steeds niet waarom je denkt dat TS lelijk is :P
pi_125624741
quote:
2s.gif Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Tsja, en toch krijgen die op den duur ook relaties. En ik snap nog steeds niet waarom je denkt dat TS lelijk is :P
lelijk en lelijk (waar er dus genoeg van zijn) kunnen prima een relatie vormen. Wat gemiddeld knap zou niet kiezen voor lelijk.

Daarbij komt het feit dat als jij iemand hebt waar je veel me praat zo'n beetje alles mee bespreekt (zoals in een relatie) Maar dan net niet het fysiek er aan wil toe voegen, zegt mij voldoende. Bedoel als je het niet kunt vinden met iemand, ga je ook niet praten. :X
pi_125624852
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef practics het volgende:

[..]

lelijk en lelijk (waar er dus genoeg van zijn) kunnen prima een relatie vormen. Wat gemiddeld knap zou niet kiezen voor lelijk.

Daarbij komt het feit dat als jij iemand hebt waar je veel me praat zo'n beetje alles mee bespreekt (zoals in een relatie) Maar dan net niet het fysiek er aan wil toe voegen, zegt mij voldoende. Bedoel als je het niet kunt vinden met iemand, ga je ook niet praten. :X
Mag ik vragen hoe oud jij bent? :P
pi_125624946
quote:
2s.gif Op maandag 22 april 2013 23:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mag ik vragen hoe oud jij bent? :P
Ergens mid twintig. :7
Al zie ik niet wat het er toe doet?
Je kunt het prima vinden met iemand, maar als die fysieke klik er niet is (waar dus aantrekkingskracht voor nodig is) Word het nooit een relatie (of die stand houd)
pi_125625111
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef practics het volgende:

[..]

Ergens mid twintig. :7
Al zie ik niet wat het er toe doet?
Je kunt het prima vinden met iemand, maar als die fysieke klik er niet is (waar dus aantrekkingskracht voor nodig is) Word het nooit een relatie (of die stand houd)
Omdat ik eerst ook zo dacht, maar nu niet meer (ben ook mid 20). Ik ken heel veel knappe meisjes, maar voel me totaal niet aangetrokken tot ze, terwijl ik ook minder knappe meisjes ken die ik echt super leuk vind ;)
pi_125625253
quote:
2s.gif Op maandag 22 april 2013 23:37 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Omdat ik eerst ook zo dacht, maar nu niet meer (ben ook mid 20). Ik ken heel veel knappe meisjes, maar voel me totaal niet aangetrokken tot ze, terwijl ik ook minder knappe meisjes ken die ik echt super leuk vind ;)
Eensch, meid kan nog zo knap zijn als de klik er niet op de juiste manier is, loop ik er ook aan voorbij. Maar dat betekent niet dat ik met een grof gezegd, lelijk wijf neem omdat ik het daar toevallig wel mee kan vinden. Omdat ik weet dat ik het nooit waar kan maken. Als ik dan ooit ergens wel een fysiek leuke meid tegen kom met redelijke klik, gaat mijn relatie er aan. Dan heb ik dus 2 dingen de soep in laten lopen en veel verspilde moeite veroorzaakt en een hoop tijd vergooid, en niet alleen die van mijzelf.
pi_125625366
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef practics het volgende:

[..]

Eensch, meid kan nog zo knap zijn als de klik er niet op de juiste manier is, loop ik er ook aan voorbij. Maar dat betekent niet dat ik met een grof gezegd, lelijk wijf neem omdat ik het daar toevallig wel mee kan vinden. Omdat ik weet dat ik het nooit waar kan maken. Als ik dan ooit ergens wel een fysiek leuke meid tegen kom met redelijke klik, gaat mijn relatie er aan. Dan heb ik dus 2 dingen de soep in laten lopen en veel verspilde moeite veroorzaakt en een hoop tijd vergooid, en niet alleen die van mijzelf.
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over dan ;)
  maandag 22 april 2013 @ 23:43:55 #23
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_125625478
quote:
10s.gif Op maandag 22 april 2013 23:17 schreef practics het volgende:
Zoals ook jongens die gefriendzoned worden? ;)
...as always
pi_125625507
quote:
2s.gif Op maandag 22 april 2013 23:41 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Gelukkig denkt niet iedereen er zo over dan ;)
Naja ik denk dat ik gewoon eerlijk ben. Ken mezelf, in het verleden genoeg mee gemaakt qua relatie's. Elke keer als ik een wat "mindere" meid had, had ik veel meer de drang naar vreemdgang dan bij een meid die wel het complete plaatje opleverde. Hoe jij in elkaar zit kan compleet anders zijn. Maar vind het kort door de bocht om mij maar als raar of vreemd neer te zetten. Terwijl ik juist eerlijk ben naar beide partijen.
pi_125625549
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 23:43 schreef Anyanka het volgende:

[..]

Zoals ook jongens die gefriendzoned worden? ;)
Dat zou 9/10 keer ook een lelijkere jongen zijn dan dat het meisje in dat geval is ja. Of igg niet de smaak van dat meisje. (vrouwen willen nog wel eens op aparte types vallen wat niemand begrijpt)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')