Dat is het wel alleen jij hebt je roze bril nog op.quote:Op maandag 22 april 2013 20:45 schreef JCP015 het volgende:
minder contact of misschien geen contact is een oplossing......
Dan kan ze nog wel leuk zijnquote:Op maandag 22 april 2013 23:17 schreef practics het volgende:
Ergens bekruipt mij het gevoel dat TS een lelijk mokkel is.
Leuk als contact maar niet als relatie materiaal, zoals deze bovengenoemde jongen dan ook afwijst. Dat is juist de reden voor mijn conclusiequote:
Dus alle lelijke mensen zijn geen relatiemateriaal? Denk dat er dan maar weinig stelletjes waren.quote:Op maandag 22 april 2013 23:24 schreef practics het volgende:
[..]
Leuk als contact maar niet als relatie materiaal, zoals deze bovengenoemde jongen dan ook afwijst. Dat is juist de reden voor mijn conclusie
Kerel heb je wel eens goed rond gekeken op straat? Ik wil niet zeggen dat ik moeders mooiste ben, maar sjees wat loopt er veel lelijk trol volks rond.quote:Op maandag 22 april 2013 23:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dus alle lelijke mensen zijn geen relatiemateriaal? Denk dat er dan maar weinig stelletjes waren.
Tsja, en toch krijgen die op den duur ook relaties. En ik snap nog steeds niet waarom je denkt dat TS lelijk isquote:Op maandag 22 april 2013 23:27 schreef practics het volgende:
[..]
Kerel heb je wel eens goed rond gekeken op straat? Ik wil niet zeggen dat ik moeders mooiste ben, maar sjees wat loopt er veel lelijk trol volks rond.
lelijk en lelijk (waar er dus genoeg van zijn) kunnen prima een relatie vormen. Wat gemiddeld knap zou niet kiezen voor lelijk.quote:Op maandag 22 april 2013 23:28 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja, en toch krijgen die op den duur ook relaties. En ik snap nog steeds niet waarom je denkt dat TS lelijk is
Mag ik vragen hoe oud jij bent?quote:Op maandag 22 april 2013 23:30 schreef practics het volgende:
[..]
lelijk en lelijk (waar er dus genoeg van zijn) kunnen prima een relatie vormen. Wat gemiddeld knap zou niet kiezen voor lelijk.
Daarbij komt het feit dat als jij iemand hebt waar je veel me praat zo'n beetje alles mee bespreekt (zoals in een relatie) Maar dan net niet het fysiek er aan wil toe voegen, zegt mij voldoende. Bedoel als je het niet kunt vinden met iemand, ga je ook niet praten.
Ergens mid twintig.quote:
Omdat ik eerst ook zo dacht, maar nu niet meer (ben ook mid 20). Ik ken heel veel knappe meisjes, maar voel me totaal niet aangetrokken tot ze, terwijl ik ook minder knappe meisjes ken die ik echt super leuk vindquote:Op maandag 22 april 2013 23:34 schreef practics het volgende:
[..]
Ergens mid twintig.![]()
Al zie ik niet wat het er toe doet?
Je kunt het prima vinden met iemand, maar als die fysieke klik er niet is (waar dus aantrekkingskracht voor nodig is) Word het nooit een relatie (of die stand houd)
Eensch, meid kan nog zo knap zijn als de klik er niet op de juiste manier is, loop ik er ook aan voorbij. Maar dat betekent niet dat ik met een grof gezegd, lelijk wijf neem omdat ik het daar toevallig wel mee kan vinden. Omdat ik weet dat ik het nooit waar kan maken. Als ik dan ooit ergens wel een fysiek leuke meid tegen kom met redelijke klik, gaat mijn relatie er aan. Dan heb ik dus 2 dingen de soep in laten lopen en veel verspilde moeite veroorzaakt en een hoop tijd vergooid, en niet alleen die van mijzelf.quote:Op maandag 22 april 2013 23:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Omdat ik eerst ook zo dacht, maar nu niet meer (ben ook mid 20). Ik ken heel veel knappe meisjes, maar voel me totaal niet aangetrokken tot ze, terwijl ik ook minder knappe meisjes ken die ik echt super leuk vind
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over danquote:Op maandag 22 april 2013 23:39 schreef practics het volgende:
[..]
Eensch, meid kan nog zo knap zijn als de klik er niet op de juiste manier is, loop ik er ook aan voorbij. Maar dat betekent niet dat ik met een grof gezegd, lelijk wijf neem omdat ik het daar toevallig wel mee kan vinden. Omdat ik weet dat ik het nooit waar kan maken. Als ik dan ooit ergens wel een fysiek leuke meid tegen kom met redelijke klik, gaat mijn relatie er aan. Dan heb ik dus 2 dingen de soep in laten lopen en veel verspilde moeite veroorzaakt en een hoop tijd vergooid, en niet alleen die van mijzelf.
Zoals ook jongens die gefriendzoned worden?quote:Op maandag 22 april 2013 23:17 schreef practics het volgende:
Ergens bekruipt mij het gevoel dat TS een lelijk mokkel is.
Naja ik denk dat ik gewoon eerlijk ben. Ken mezelf, in het verleden genoeg mee gemaakt qua relatie's. Elke keer als ik een wat "mindere" meid had, had ik veel meer de drang naar vreemdgang dan bij een meid die wel het complete plaatje opleverde. Hoe jij in elkaar zit kan compleet anders zijn. Maar vind het kort door de bocht om mij maar als raar of vreemd neer te zetten. Terwijl ik juist eerlijk ben naar beide partijen.quote:Op maandag 22 april 2013 23:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig denkt niet iedereen er zo over dan
Dat zou 9/10 keer ook een lelijkere jongen zijn dan dat het meisje in dat geval is ja. Of igg niet de smaak van dat meisje. (vrouwen willen nog wel eens op aparte types vallen wat niemand begrijpt)quote:Op maandag 22 april 2013 23:43 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Zoals ook jongens die gefriendzoned worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |