Tis echt zo, zijn acteerwerk is echt tenenkrommend slecht.quote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef Saavedra het volgende:
Slecht acteerwerk kom nou heeAlfie Allen was briljant vorig seizoen.
Kom op man, dat neppe geschreeuw en gejank van hem als hij zo'n bankschroef op z'n voet krijgt aangedraaid..quote:Op maandag 22 april 2013 22:34 schreef Saavedra het volgende:
Slecht acteerwerk kom nou heeAlfie Allen was briljant vorig seizoen.
die scene begreep ik niet, want die gast had wel noorderlingen gedood toen hij theon "redde", maar hij is dus waarschijnlijk zelf een noorderling dus???quote:Op maandag 22 april 2013 22:32 schreef Discombobulate het volgende:
Overigens dat moment dat Theon weer precies terug kwam in die martelkamer.. Echt psycho, eng gewoon.
Hoop dat ze Theon helemaal mentaal stuk maken met dat soort spelletjes, want ik erger me dood aan hemen dan ook aan het slechte acteerwerk.
Ik hoop het, het is wel een mysterieus gebeuren namelijk,quote:Op maandag 22 april 2013 23:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
die scene begreep ik niet, want die gast had wel noorderlingen gedood toen hij theon "redde", maar hij is dus waarschijnlijk zelf een noorderling dus???
daarnaast vraag ik me af of "the lord of light" een grotere rol zal spelen in het verhaal aangezien we weer met een nieuwe groep kennismaken die in hem hem geloven
ja klopt, red witch, zoon van de onion king, nu deze gasten, dat ze het hebben over "the one true god", maar dat ze er niet dieper op ingaan maakt het wel mysterieus idd, daarnaast vraag ik me af of die man die varys had geknipt ook uit diezelfde hoek komtquote:Op maandag 22 april 2013 23:06 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik hoop het, het is wel een mysterieus gebeuren namelijk,
net zoals de Others ( white walkers ) waar we veel te weinig over weten.
Ik vind d'r wat stijf. Nu weet ik niet of Sansa stijf hoort te zijn, en of ze ook een niet-stijf personage zou kunnen spelen. Maar binnen de serie is het inderdaad zeker niet verkeerd.quote:Op maandag 22 april 2013 23:11 schreef Zhenar het volgende:
Okee, dat einde was echt vet, maar ik moet bekennen dat ik het mooiste stukje eigenlijk vond toen Maergery vroeg of Sansa haar zusje wilde worden: de blik en trillende lip van Sansa spraken boekdelen over hoe alleen ze is daar in King's Landing. Ik vind die actrice (doorgaans) echt heel goed acteren!
quote:Op maandag 22 april 2013 23:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
ja klopt, red witch, zoon van de onion king, nu deze gasten, dat ze het hebben over "the one true god", maar dat ze er niet dieper op ingaan maakt het wel mysterieus idd, daarnaast vraag ik me af of die man die varys had geknipt ook uit diezelfde hoek komt
quote:Op maandag 22 april 2013 22:59 schreef TwenteFC het volgende:
Khaleesi timmert aardig aan de weg zo.
Ditquote:Op maandag 22 april 2013 23:01 schreef Merkie het volgende:
Dat einde. Ik zag het wel aankomen, maar alsnog supervet.
Dan nog snap ik hem nietquote:Op maandag 22 april 2013 23:23 schreef Merkie het volgende:
Bij dat einde moest ik denken aan zo'n "RET aardig onderweg" reclame, maar ik kan er geen plaatje van op internet vinden. Voor de ekte Rotterdammers onder ons moet je je de grap maar inbeelden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |