SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Epic fails:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leipe fans:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boze managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwelijke grensrechters:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En poesjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sexy managers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een heleboel idioten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OP zal in de komende weken verder uitgebouwd worden. Suggesties zijn welkom![]()
![]()
11 wtf
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Omdat wellicht champ20nsquote:Op maandag 22 april 2013 18:39 schreef YazooW het volgende:
[..]
Omdat Aston Villa het zo goed doet dit seizoen?
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
11 maar?quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De FA wil Luis Suarez voor 11 wedstrijden schorsen, zo meldt de Daily Mail.![]()
Barts Padawan
quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
Ach ik vond Champ19ns mooier, maar toch liever Champ20nsquote:
Barts Padawan
Dat was ook speciaal i.v.m het overtreffen van Liverpool. Wel jammer dat het niet helemaal is gelukt in de CL dit jaarquote:Op maandag 22 april 2013 18:53 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ach ik vond Champ19ns mooier, maar toch liever Champ20ns
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Kan op DailyMail niks vinden.quote:Op maandag 22 april 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
De FA wil Luis Suarez voor 11 wedstrijden schorsen, zo meldt de Daily Mail.![]()
Klopt, daarom heb ik ook een shirt met spelernaam Champions en nummer 19 achteropquote:Op maandag 22 april 2013 18:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat was ook speciaal i.v.m het overtreffen van Liverpool. Wel jammer dat het niet helemaal is gelukt in de CL dit jaar20 misschien ook kopen, of een andere naam, maar dat zie ik wel weer als ik er ben
En CL ja, jammer. Dat we niet door zijn tegen Real is geen schande, maar de manier waarop is gewoon zo jammer..Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Ja, die van vorig jaar vond ik echt mooi. Ik twijfel of ik er dit jaar één met 20 ga kopen of een shirt van Carrick, want die was het hele seizoen door echt fantastischquote:Op maandag 22 april 2013 18:58 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Klopt, daarom heb ik ook een shirt met spelernaam Champions en nummer 19 achterop20 misschien ook kopen, of een andere naam, maar dat zie ik wel weer als ik er ben
En CL ja, jammer. Dat we niet door zijn tegen Real is geen schande, maar de manier waarop is gewoon zo jammer..
Tegen Real verliezen is zeker geen schande nee en als je naar het wedstrijdverloop kijkt, kun je gewoon trots zijn, maar inderdaad erg jammer dat je een volgende ronde Champions League(en dan waarschijnlijk ook wel de halve finale) door de neus wordt geboord..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
It's Carrick, you knooooowquote:Op maandag 22 april 2013 19:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, die van vorig jaar vond ik echt mooi. Ik twijfel of ik er dit jaar één met 20 ga kopen of een shirt van Carrick, want die was het hele seizoen door echt fantastisch
Tegen Real verliezen is zeker geen schande nee en als je naar het wedstrijdverloop kijkt, kun je gewoon trots zijn, maar inderdaad erg jammer dat je een volgende ronde Champions League(en dan waarschijnlijk ook wel de halve finale) door de neus wordt geboord...It's hard to believe it's not Scholes!
Wat een held dit seizoen.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Zekerquote:Op maandag 22 april 2013 19:02 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
It's Carrick, you knooooowIt's hard to believe it's not Scholes!
Wat een held dit seizoen.Ook Scholes
Heb nog een shirt van hem van de halve finale CL van 2008, dat hij die winnende tegen Barca scoorde
En zeker ook een terechte nominatie voor de PFA award dit seizoen
Ik lees zo veel kritiek op zijn nominatie voor de PFAquote:Op maandag 22 april 2013 19:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ZekerOok Scholes
Heb nog een shirt van hem van de halve finale CL van 2008, dat hij die winnende tegen Barca scoorde
En zeker ook een terechte nominatie voor de PFA award dit seizoenZo veel mensen die alleen maar samenvattingen zien..
Barts Padawan
Hij valt inderdaad, zeker in die samenvattingen, helemaal niet zo op. Maar hij is een soort van wat Schweinsteiger voor Bayern is. Vorig jaar misten ze zo iemand omdat Carrick dit jaar pas echt goed bezig is. Houdt het heel elftal bij elkaarquote:Op maandag 22 april 2013 19:04 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik lees zo veel kritiek op zijn nominatie voor de PFAZo veel mensen die alleen maar samenvattingen zien..
HoppppapaaaaaaaaaPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Van Persie
kortom:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: