abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 5 juli 2013 @ 11:50:15 #276
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_128615111
Bosz hoeft Chelsea-verdediger niet: 'Als we hem huren, moet hij spelen'

Peter Bosz krijgt begin volgende week te horen op welke huurlingen van Chelsea hij voor komend seizoen kan rekenen. Vitesse werkt nauw samen met de Londense club, die in de komende dagen de komst van Marco van Ginkel hoopt af te ronden. Vorig seizoen speelden diverse spelers van Chelsea op huurbasis voor Vitesse.

Tomas Kalas hoeft van Bosz niet terug te keren. "Als we Kalas huren, moet hij spelen", vertelt de oefenmeester in het Algemeen Dagblad over de rechtsback uit Tsjechië. "Maar dat geldt voor die positie ook voor onze aanwinst Kelvin Leerdam."
Bosz zou Patrick van Aanholt en Gaël Kakuta wel graag terugzien. Laatstgenoemde meldde zich donderdag in Arnhem voor gesprekken met de clubleiding. Aan De Telegraaf laat Bosz weten dat Kakuta 'zeer welkom' is. "Ik heb begrepen dat de mogelijkheid er is om hem weer te huren

Bron
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:01:38 #277
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_128619786
Lekker moddergooien :P

Agent Bony: 'Swansea wil 14 miljoen plus bonus betalen'

Swansea City staat te popelen om Wilfried Bony (24) in te lijven. Zijn zaakwaarnemer Francis Kacou vraagt zich af waarom Vitesse de gemaakte beloftes niet nakomt.

Bony meldde zich donderdag met tegenzin voor zijn eerste training onder trainer Peter Bosz. De Ivoriaan heeft zijn zinnen gezet op een transfer. 'Waarom duurt het zo lang? Een half jaar geleden hebben we afspraken gemaakt over een afkoopsom van twaalf miljoen euro, ongeacht zijn aantal doelpunten', zegt Kacou tegen Voetbal International.

'Swansea wilde dat betalen en Bony ziet dat ook zitten, maar Vitesse wilde meer. Nu ligt er een bod van veertien miljoen euro plus nog twee miljoen euro aan bonussen. Waarom is Bony nog steeds in Arnhem?'

De zaakwaarnemer verlangt dat Vitesse zich uitspreekt. 'We weten niet wat ze willen. West Ham United, Everton en Liverpool hebben zich gemeld, maar Swansea heeft het beste bod gedaan. Ik wil duidelijkheid, en beloofd is beloofd', zegt Kacou, die wel een ding zeker weet. 'Bony speelt dit seizoen zeker niet meer voor Vitesse.'

Vitesse gaat bij monde van Ted van Leeuwen niet in op de woorden van Kacou. 'Ik ga niet reageren op de inhoud van spelerscontracten en ook niet op de woorden van deze man, die elke dag in de krant staat', zegt de gewezen technisch directeur, die op interimbasis nog werkzaamheden verricht voor Vitesse.

Vi
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 5 juli 2013 @ 14:04:09 #278
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_128619890
En ergens anders staat weer dat Swansea en Vitesse akkoord waren, maar dat Bony een te hoog salaris vroeg.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  maandag 8 juli 2013 @ 12:21:22 #279
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_128716656
Allach verruilt KNVB voor Vitesse

Mohammed Allach wordt de nieuwe technisch directeur van Vitesse. De 39-jarige oud-prof gaat vanaf 1 oktober aan de slag in Arnhem en heeft een contract voor 3,5 jaar ondertekend. Dat hebben de KNVB en Vitesse maandag bekendgemaakt.
Allach komt over van de KNVB, waar hij sinds augustus 2011 technisch manager is. Hij volgt bij Vitesse Ted van Leeuwen op, die op interim-basis nog wel de transferperiode, die tot 2 september loopt, afmaakt. Van Leeuwen was drie seizoenen in dienst bij Vitesse.

Bij de ambitieuze club wordt Allach onder meer verantwoordelijk voor de jeugdopleiding en de scouting.

Bron
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 8 juli 2013 @ 16:14:19 #280
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_128724236
Allah?
wie?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  maandag 8 juli 2013 @ 18:49:07 #281
228072 Crimyclown
Sapper de fap!
pi_128729174
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juli 2013 14:01 schreef INViCTuS het volgende:
Lekker moddergooien :P

Agent Bony: 'Swansea wil 14 miljoen plus bonus betalen'

Swansea City staat te popelen om Wilfried Bony (24) in te lijven. Zijn zaakwaarnemer Francis Kacou vraagt zich af waarom Vitesse de gemaakte beloftes niet nakomt.

Bony meldde zich donderdag met tegenzin voor zijn eerste training onder trainer Peter Bosz. De Ivoriaan heeft zijn zinnen gezet op een transfer. 'Waarom duurt het zo lang? Een half jaar geleden hebben we afspraken gemaakt over een afkoopsom van twaalf miljoen euro, ongeacht zijn aantal doelpunten', zegt Kacou tegen Voetbal International.

'Swansea wilde dat betalen en Bony ziet dat ook zitten, maar Vitesse wilde meer. Nu ligt er een bod van veertien miljoen euro plus nog twee miljoen euro aan bonussen. Waarom is Bony nog steeds in Arnhem?'

De zaakwaarnemer verlangt dat Vitesse zich uitspreekt. 'We weten niet wat ze willen. West Ham United, Everton en Liverpool hebben zich gemeld, maar Swansea heeft het beste bod gedaan. Ik wil duidelijkheid, en beloofd is beloofd', zegt Kacou, die wel een ding zeker weet. 'Bony speelt dit seizoen zeker niet meer voor Vitesse.'

Vitesse gaat bij monde van Ted van Leeuwen niet in op de woorden van Kacou. 'Ik ga niet reageren op de inhoud van spelerscontracten en ook niet op de woorden van deze man, die elke dag in de krant staat', zegt de gewezen technisch directeur, die op interimbasis nog werkzaamheden verricht voor Vitesse.

Vi
Als het om geld gaat moet die sowieso nu weg. Z'n waarde zal niet hoger worden als die nog langer blijft.
Anonieme tievesclown
  maandag 8 juli 2013 @ 19:26:33 #282
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_128730357
Inclusief bonus zou Bony 16 miljoen op gaan leveren en zou het, volgens diverse bronnen, vandaag rond moeten komen. Bijna 9 miljoen voor Van Ginkel en bijna 16 voor Bony is toch best netjes. Nu nog een goede vervanger vinden voor Bony...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_128731201
Dus is Vitesse uberhaupt nog leuk om naar te kijken nu Bony en van Ginkel weg zijn?

Zij hebben een heleboel fouten gecorrigeerd het laatste seizoen
Slaapt slecht en heeft een nieuwe gazelle fiets en Samsung Galaxy note tablet nodig
  maandag 8 juli 2013 @ 20:57:14 #284
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_128733837
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 19:51 schreef jend het volgende:
Dus is Vitesse uberhaupt nog leuk om naar te kijken nu Bony en van Ginkel weg zijn?

Zij hebben een heleboel fouten gecorrigeerd het laatste seizoen
Dan kijk je maar niet.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  dinsdag 9 juli 2013 @ 10:47:00 #285
186676 Melro
Regelneef
pi_128750565
Leuk hoeft het niet te worden... als het maar steeds 3 punten wordt.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 13:04:33 #286
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_128755008
In de wandelgangen:

Vitesse huurt Aké van Chelsea

Het samenwerkingsverband met Chelsea kostte Vitesse vorige week Marco van Ginkel, maar levert de Arnhemmers ook wat op. De club van Peter Bosz huurt volgens Sports Direct News komend seizoen oud-Feyenoorder Nathan Aké van de club uit Londen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:00:48 #287
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_128759219
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 13:04 schreef INViCTuS het volgende:
In de wandelgangen:

Vitesse huurt Aké van Chelsea

Het samenwerkingsverband met Chelsea kostte Vitesse vorige week Marco van Ginkel, maar levert de Arnhemmers ook wat op. De club van Peter Bosz huurt volgens Sports Direct News komend seizoen oud-Feyenoorder Nathan Aké van de club uit Londen.
Is al rond. Had liever Kalas gezien. Ik neem aan dat Ake ipv Kalas komt.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:05:53 #288
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_128759391
Kalas wordt waarschijnlijk aan een Premier League club verhuurd.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:16:35 #289
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_128759740
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Kalas wordt waarschijnlijk aan een Premier League club verhuurd.
Zo blijkt maar dat Vitesse alleen de restjes krijgt die zichzelf nog heel erg moeten bewijzen. Wanneer iemand al iets beter wordt zoals Kalas moet hij al op een hoger niveau spelen en acht Chelsea Vitesse en de Eredivisie te laag.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
  dinsdag 9 juli 2013 @ 15:35:42 #290
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_128760371
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:16 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Zo blijkt maar dat Vitesse alleen de restjes krijgt die zichzelf nog heel erg moeten bewijzen. Wanneer iemand al iets beter wordt zoals Kalas moet hij al op een hoger niveau spelen en acht Chelsea Vitesse en de Eredivisie te laag.
Niet helemaal waar, aangezien Van Aanholt vorig jaar beter was dan Kalas.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_128899715
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2013 15:16 schreef dikkedaniel het volgende:

[..]

Zo blijkt maar dat Vitesse alleen de restjes krijgt die zichzelf nog heel erg moeten bewijzen. Wanneer iemand al iets beter wordt zoals Kalas moet hij al op een hoger niveau spelen en acht Chelsea Vitesse en de Eredivisie te laag.
Wij zijn toch ook een niveau lager dan de premier leaque?
pi_128973214
'Financial Fair Play-regels beperken Vitesse'

Gepubliceerd op maandag 15 juli 2013 om 00:00

Vitesse mag het geld dat is binnengekomen door de transfers van Marco van Ginkel en Wilfried Bony, niet direct uitgeven aan nieuwe spelers. De club moet als gevolg van Financial Fair Play-regels de hand op de knip houden, meldt Omroep Gelderland.

De Financial Fair Play-regels van de UEFA schrijven voor dat er een zekere balans moet zijn tussen de inkomsten en uitgaven van een club op de transfermarkt. Omdat Vitesse de laatste jaren veel meer uitgaf dan er binnen kwam, kunnen de miljoenen voor Van Ginkel en Bony nu niet zomaar geïnvesteerd worden in nieuwe spelers.

Volgens de omroep richt Vitesse zich nu op transfervrije of te huren spelers.
pi_128974019
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:04 schreef Adames het volgende:
'Financial Fair Play-regels beperken Vitesse'

Gepubliceerd op maandag 15 juli 2013 om 00:00

Vitesse mag het geld dat is binnengekomen door de transfers van Marco van Ginkel en Wilfried Bony, niet direct uitgeven aan nieuwe spelers. De club moet als gevolg van Financial Fair Play-regels de hand op de knip houden, meldt Omroep Gelderland.

De Financial Fair Play-regels van de UEFA schrijven voor dat er een zekere balans moet zijn tussen de inkomsten en uitgaven van een club op de transfermarkt. Omdat Vitesse de laatste jaren veel meer uitgaf dan er binnen kwam, kunnen de miljoenen voor Van Ginkel en Bony nu niet zomaar geïnvesteerd worden in nieuwe spelers.

Volgens de omroep richt Vitesse zich nu op transfervrije of te huren spelers.
Wat ik me dan afvroeg, hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat clubs als AS Monaco tallozen miljoenen uitgeven zonder iets te verkopen, terwijl Vitesse voor +20milj. verkoopt, en nauwelijks iets mag uitgeven??
  maandag 15 juli 2013 @ 16:28:39 #294
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_128974052
Hoe het precies zit met wat Vitesse mag uitgeven weet niemand. Omroep Gelderland heeft een verhaaltje op de site gezet en dat wordt nu door iedereen overgenomen. Het wordt gewoon afwachten of er nog iets gaat gebeuren.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_128978161
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 16:27 schreef jayjay297 het volgende:

[..]

Wat ik me dan afvroeg, hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat clubs als AS Monaco tallozen miljoenen uitgeven zonder iets te verkopen, terwijl Vitesse voor +20milj. verkoopt, en nauwelijks iets mag uitgeven??
Monaco speelt aankomend seizoen geen europees voetbal, wij wel. Het maakt niet uit als je veel spelers verkoopt, want die staan niet in de begroting. Een shirtsponsor zal al een heleboel schelen voor ons
HAR!!! HAR!!11!!!1
  maandag 15 juli 2013 @ 20:57:54 #296
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_128982720
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:52 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:

[..]

Monaco speelt aankomend seizoen geen europees voetbal, wij wel. Het maakt niet uit als je veel spelers verkoopt, want die staan niet in de begroting. Een shirtsponsor zal al een heleboel schelen voor ons
Heeft niets te maken met Europees voetbal spelen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_128982828
quote:
7s.gif Op maandag 15 juli 2013 20:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Heeft niets te maken met Europees voetbal spelen.
Niet? Dan klopt er toch niks van?
HAR!!! HAR!!11!!!1
pi_128983448
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:00 schreef vitessearnhem1.026 het volgende:

[..]

Niet? Dan klopt er toch niks van?
Dat is wat ik dacht :p Net als Zenit dat vorig seizoen voor 90 miljoen twee lui binnen haalde, dat kon ook gewoon op de één of andere manier..
pi_128983469
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 21:16 schreef jayjay297 het volgende:

[..]

Dat is wat ik dacht :p Net als Zenit dat vorig seizoen voor 90 miljoen twee lui binnen haalde, dat kon ook gewoon op de één of andere manier..
Kijk hoeveel die van Gazprom krijgen
HAR!!! HAR!!11!!!1
  User die overal opduikt 2022 maandag 15 juli 2013 @ 23:55:55 #300
186611 Haags
pi_128990686
Volgens mij wordt het helemaal niets komend seizoen met Vitesse.......
Dat zegt mijn voorgevoel althans
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')