dat jong moet gwn ontiegelijk zn mond houden ook want het is belachelijk onbelangrijk en zoquote:
ik volg jequote:Op maandag 22 april 2013 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
juistem weg met elke vorm dat we kunnen zien waar een zin begint of ophoudt vind je ook niet ik heb nog steeds honger en de oven is nog steeds bezet mopper mopper huisgenoten mopper
Ik heb er twee, dubbel irritantquote:Op maandag 22 april 2013 18:27 schreef SilentChaos het volgende:
Heerlijk, alleen wonen
Alleen m'n kat doet wel eens irritant, maar die gebruikt de oven niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
trouwens je blind date al gepland?quote:Op maandag 22 april 2013 18:27 schreef SilentChaos het volgende:
Heerlijk, alleen wonen
Alleen m'n kat doet wel eens irritant, maar die gebruikt de oven niet
quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie TT*GoedeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 meiquote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
trouwens je blind date al gepland?
quote:Op maandag 22 april 2013 18:30 schreef wolfrolf het volgende:
Goeie TTBroederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
er zit een verschil tussen geen hoofdletters en interpunctie gebruiken en wat jij doet.quote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
maarja goed wanne dag he jonges die zon sgijnt asl een gek haha en piono wat is er mis met goeie niks tog... dus vnadgaa gning ik zo naar buiten in de zons taan en nu benk verbrant gvd en das neit grapig hoor want dta deot heel egr pjin.. nu ga ik weer ff naar konignsleit luistrne wannttt dtas is een hele miooe leidjuh xox gr
seg liefjen ik ga straks ff tegen je aan scheldenquote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
maarja goed wanne dag he jonges die zon sgijnt asl een gek haha en piono wat is er mis met goeie niks tog... dus vnadgaa gning ik zo naar buiten in de zons taan en nu benk verbrant gvd en das neit grapig hoor want dta deot heel egr pjin.. nu ga ik weer ff naar konignsleit luistrne wannttt dtas is een hele miooe leidjuh xox gr
quote:Op maandag 22 april 2013 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
er zit een verschil tussen geen hoofdletters en interpunctie gebruiken en wat jij doet.
Godverdommequote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
Ode (en odol) aan jou, want het is verdomde moeilijk om zo te typenquote:Op maandag 22 april 2013 18:32 schreef wolfrolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |