Hallo!
Mijn naam is Koen en ben momenteel ben ik bezig met mijn HBO afstudeerscriptie waarmee ik mijn opleiding Small Business & Retail Management kan afronden.
Voor mijn enquete ben ik op zoek naar respondenten die zich met name interesseren in home decoratie maken, breien, haken of zelf-maak-mode. Echter heb ik tot op heden nog niet het aantal respondenten behaald om mijn onderzoek succesvol af te ronden en zo te slagen.
Daarom wil ik graag aan u vragen of u mij wil helpen met het behalen van mijn HBO studie door mijn enquete in te vullen
Indien u meedoet aan mijn onderzoek wil ik u benadrukken dat de resultaten enkel door mij als onderzoeker worden behandeld. Het doel van deze enquete is om inzicht te krijgen in hoe men online kijkt en koopt. Verder zijn er geen commerciële doeleindes aan verbonden en zal de informatie niet worden doorgegeven aan derden.
Bij vraag 34 zult u wel de namen van een aantal aanbieders zien maar dit is voor mijn onderzoek van belang om inzicht te verkrijgen waar u eventueel wel eens producten gekocht heeft op het internet omtrent home decoratie maken, breien, haken of zelf-maak-mode.
De enquete is in te vullen via de onderstaande link:
http://questionnaire.netq(...)5c-b5be-ccc06fd7ec7d Indien u meedoet maakt u kans op één van de waardecheques van een willekeurige webwinkel!
Ik zal reageren op eventuele vragen en opmerking op het forum!
Bedankt voor uw hulp!
Koen