Welke initiele kosten maak je,
- Hoeveel ben je kwijt voor verf en vloer voor een standaard appartement/huisje? (Zijn er huurhuizen waar er al een redelijke vloer inzit?)
- Meubels en witgoed hoeft niet zo nodig, die kom je in de loop van de tijd wel 2dehands tegen
Welke maandelijkse kosten heb je
- Servicekosten (in het geval van een appartement, Ik zit trouwens met het idee dat voor een paar euro meer je een huisje kunt huren, hmm moet ik uitzoeken)
- Adsl iets van 25euro. (geen zin om 50e per maand om mezelf te verliezen voor een kijkbuis)
- Als je gewend bent dat de verwarming niet hoger staat dan 14 graden. Wat zou je dan kwijt zijn aan gas voor 1persoon?
- En water en stroom?
- Iets van een verzekering? Welke? inboedel maakt me niet zoveel uit, vuur wellicht als je daarmee ook je vloer en klusspul voor het volgende huisje vergoed krijgt. Glas mss, of zit zoiets al in een andere verzekering verstopt?
- Voedsel, Beetje rekening houdend met kilo knallers, aanbiedingen en c-merken
Welke kosten kom je over een jaar pas tegen.
Waterschapsbelasting, ¤ 93,24 per huishouden
Rioolheffing: Gebruiker: ¤ 27,72.
Afvalstoffenheffing: 140 liter restafvalcontainer en 140 liter GFT-container: ¤ 219,96
Ik ben benieuwd naar wat de dingen kosten die ik hier noem en of ik wat dingen vergeet.