Dat weet ik. Maar ik kan niet.quote:Op zondag 21 april 2013 23:31 schreef Maisnon het volgende:
Jullie moeten gewoon naar Best Kept Secret
Vind jij denk ik ook leuk Tchock
Dat gehoudoe de hele tijd van Brabandersquote:Op zondag 21 april 2013 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam er pas op de uni achter dat niet heel Nederland houdoe zegt als ze afscheid van elkaar nemen
deceptie
LH postte door het slotje doorquote:
Ik durf het bijna niet te gelovenquote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb de lineup bekeken, ik ken bijna alles. Ik ben dan ook een muziekjunk
[..]
Ja, maar niet meer wat het was (vroeger waren dat van die vergruiste jaren '80 bands die daar optreden, tegenwoordig meer pop dan punk)
'ell noquote:Op zondag 21 april 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar hebben we arachide en jou nu voor.
LompeHork hequote:
Ik had het gelezen. Belachelijk topic ook.quote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat was mijn schopje, hij bood iets heel anders aan, TS is een spammert namelijk
Sorry?quote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te geloven
quote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat was mijn schopje, hij bood iets heel anders aan, TS is een spammert namelijk
wat is je last.fm ook alweerquote:Op zondag 21 april 2013 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sorry?echt hoor, ik ben een muziekjunk, altijd al geweest.
Was diploma's inderdaad, net toen ik op invoeren drukte was ie weggeschoptquote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |