Dat weet ik. Maar ik kan niet.quote:Op zondag 21 april 2013 23:31 schreef Maisnon het volgende:
Jullie moeten gewoon naar Best Kept Secret
Vind jij denk ik ook leuk Tchock
Dat gehoudoe de hele tijd van Brabandersquote:Op zondag 21 april 2013 23:29 schreef Maisnon het volgende:
Ik kwam er pas op de uni achter dat niet heel Nederland houdoe zegt als ze afscheid van elkaar nemen
deceptie
LH postte door het slotje doorquote:
Ik durf het bijna niet te gelovenquote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb de lineup bekeken, ik ken bijna alles. Ik ben dan ook een muziekjunk
[..]
Ja, maar niet meer wat het was (vroeger waren dat van die vergruiste jaren '80 bands die daar optreden, tegenwoordig meer pop dan punk)
'ell noquote:Op zondag 21 april 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar hebben we arachide en jou nu voor.
LompeHork hequote:
Ik had het gelezen. Belachelijk topic ook.quote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat was mijn schopje, hij bood iets heel anders aan, TS is een spammert namelijk
Sorry?quote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te geloven
quote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh dat was mijn schopje, hij bood iets heel anders aan, TS is een spammert namelijk
wat is je last.fm ook alweerquote:Op zondag 21 april 2013 23:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sorry?echt hoor, ik ben een muziekjunk, altijd al geweest.
Was diploma's inderdaad, net toen ik op invoeren drukte was ie weggeschoptquote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Och èrm! Ik vind alles eng daarquote:Op zondag 21 april 2013 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar KPD wat![]()
Hier ben ik te jong voor
ik heb wel een grote he?quote:Op zondag 21 april 2013 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar KPD wat![]()
Hier ben ik te jong voor
Haha is leuk he!quote:Op zondag 21 april 2013 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
Maar KPD wat![]()
Hier ben ik te jong voor
dat is een koud kont honkiequote:Op zondag 21 april 2013 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
Walk in the club, like waddup, I got a big cock.
[ afbeelding ]
Volgens mij nietquote:Op zondag 21 april 2013 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha is leuk he!
Kan je ook in het Keldertje?
what's the wifi password*quote:Op zondag 21 april 2013 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
Walk in the club, like waddup, I got a big cock.
[ afbeelding ]
KPD 1 keer in gekeken, laat maarquote:Op zondag 21 april 2013 23:35 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha is leuk he!
Kan je ook in het Keldertje?
Dit is nog niet de helft:quote:Op zondag 21 april 2013 23:36 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mensen met 100 artiesten in hun library
Jij
Ik heb toen een reset gedaan en had heel andere bende in m'n playlist staan daarvoorquote:23214 plays since 16 Sep 2005 (reset on 22 Aug 2011)
Etsuquote:Op zondag 21 april 2013 23:37 schreef Maisnon het volgende:
ik heb bijna 1200 artiesten wat heb ik gewonnen
Ik kijk er regelmatig, post er vrijwel nooit.quote:Op zondag 21 april 2013 23:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
KPD 1 keer in gekeken, laat maarKeldertje wil ik niet heen
Ik heb er 2625quote:Op zondag 21 april 2013 23:37 schreef Maisnon het volgende:
Your musical compatibility with Maisn0n is VERY HIGHquote:Op zondag 21 april 2013 23:37 schreef Maisnon het volgende:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:37 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit is nog niet de helft:
[..]
Ik heb toen een reset gedaan en had heel andere bende in m'n playlist staan daarvoor
we hebben allesquote:Op zondag 21 april 2013 23:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben we eigenlijk ook Zeeman?Is wel iets voor Ezell.
Dat is hoe ik rolquote:
Totally Enormous Extinct Dinosaursquote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Maisn0n is VERY HIGH
Music you have in common includes Alt-J, Chase & Status, Frank Ocean, Totally Enormous Extinct Dinosaurs and Foxygen.
1420
En?quote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb wel toegang tot het keldertje
Ik ookquote:Op zondag 21 april 2013 23:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is hoe ik rolik luister letterlijk alles, van hardcore tot rap tot klassiek en experimenteel.
ALLES
Echt?quote:Op zondag 21 april 2013 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb wel toegang tot het keldertje
maar wel goede dingen.quote:Your musical compatibility with Maisn0n is MEDIUM
Music you have in common includes Chase & Status, Rusko, Nosaj Thing, Hans Zimmer and Ben Howard.
Voor Record Store Day kwam een 12' uit van Jaar met remixen van Grizzly Bear en Brian Eno, al gehoord? Tering wat is dat ding goed.quote:
Zeeman textielSupersquote:
Ik sporadisch, ze hadden hun tour gecanceld geloof ik, 'om de creatieve geest van de band te beschermen'quote:Op zondag 21 april 2013 23:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Totally Enormous Extinct Dinosaurs
En Foxygen luister ik nooit
quote:Op zondag 21 april 2013 23:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Totally Enormous Extinct Dinosaurs
En Foxygen luister ik nooit
oude ebbingestraat weet ik wel waar t is, maar de rest niet.quote:Op zondag 21 april 2013 23:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeeman textielSupers
Beren 62, 9714 DV Groningen
088 007 0381 · zeeman.com
Zeeman textielSupers
Oude Ebbingestraat 28, 9712 HJ Groningen
088 007 0149 · zeeman.com
Zeeman textielSupers
Helperplein 21, 9721 CX Groningen
088 007 0526 · zeeman.com
Zeeman textielSupers
Dierenriemstraat 184, 9742 AL Groningen
088 007 0291 · zeeman.com
Zeeman textielSupers
Rijksweg 129A, 9731 AH Groningen Lewenborg
088 007 0150 · zeeman.com
Zeeman textielSupers
Diamantlaan 473, 9743 BA Groningen
088 007 0532 · zeeman.com
Zeeman textielSupers
Stoepemaheerd 20D, 9737 TL Groningen
088 007 0391 · zeeman.com
quote:
Luister het amperquote:Op zondag 21 april 2013 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor Record Store Day kwam een 12' uit van Jaar met remixen van Grizzly Bear en Brian Eno, al gehoord? Tering wat is dat ding goed.
ik ken alleen ebbinge, diamantlaan en helperpleinquote:Op zondag 21 april 2013 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
oude ebbingestraat weet ik wel waar t is, maar de rest niet.
Ik ben echt verliefd op die man. Vorig jaar ook live gezien, een van de beste concerten die ik dat jaar heb gezienquote:Op zondag 21 april 2013 23:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Luister het ampermaanden geleden, klonk top
ik zweer dat ik nog nooit een zeeman heb gezien hierquote:Op zondag 21 april 2013 23:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik ken alleen ebbinge, diamantlaan en helperplein
Ik vond hem goedquote:Op zondag 21 april 2013 23:42 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb echt bijna niet naar het 2e album van Nosaj Thing geluisterd, vond die eerste en die EP's duizend keer leuker
ik wist niet dat trekpleister nog bestond tot ik door de ebbinge liepquote:Op zondag 21 april 2013 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik zweer dat ik nog nooit een zeeman heb gezien hiermisschien maar eens beter opletten als ik met de bus ga
quote:
de japanse the offspring?quote:Op zondag 21 april 2013 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]si. Maar ik was nu weer bezig m'n Japanse zooi weer op te pakken, vooral spul van hun:
En ik heb ook nogal veel vinyl, dus dat staat niet op last.fm
Ja maar hoe vaak heb je het geluisterdquote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vond hem goedZelfs een lange review over geschreven ergens hier op FOK!.
quote:Op zondag 21 april 2013 23:42 schreef Trollscience het volgende:
wie doet ff compatibility met mij posten dan zit mobiel
Malafide leugen soberso.quote:Your musical compatibility with twolliebollie is LOW
Music you have in common includes Pink Floyd, Brand New, The Jimi Hendrix Experience, David Bowie and Metallica.
bestaat dat nog?quote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wist niet dat trekpleister nog bestond tot ik door de ebbinge liep
Your musical compatibility with twolliebollie is SUPERquote:Op zondag 21 april 2013 23:42 schreef Trollscience het volgende:
En op bruin haar, dat ook.quote:Op zondag 21 april 2013 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi ik val op blond, goed dat je t weet
90 plays nuquote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja maar hoe vaak heb je het geluisterd
Your musical compatibility with twolliebollie is LOWquote:Op zondag 21 april 2013 23:42 schreef Trollscience het volgende:
Ok dat kan nogquote:
sowiesoooo. alleen wat beetje irritant is, zijn die fietsers die overal fietsen ipv op bestemde plekkenquote:Op zondag 21 april 2013 23:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Groningenalles wat een stad nodig heeft maar dan in een relaxte omgeving met toffe mensen.
Doe die van mij eens dan: metalinquisitorquote:Op zondag 21 april 2013 23:44 schreef arachide. het volgende:
[..]
Your musical compatibility with twolliebollie is LOW
Music you have in common includes The Gaslight Anthem, Joy Division, The xx, Arctic Monkeys and Oasis.
hahaha neeee dat is typisch groningenquote:Op zondag 21 april 2013 23:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowiesoooo. alleen wat beetje irritant is, zijn die fietsers die overal fietsen ipv op bestemde plekken
lkkr alternatief zijn wequote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Your musical compatibility with twolliebollie is SUPER
Music you have in common includes Snowing, La Dispute, Kendrick Lamar, Sunny Day Real Estate and At the Drive-In.
Amok staat nu nog bovenaan voor dit jaar met 198. Ik scrobble de laatste weken echt weinig, veel goede platen gekochtquote:Op zondag 21 april 2013 23:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ok dat kan nog
Ik vond bvb dat 2e album van Vampire Weekend ook wel leuk maar bijna niet geluisterd.. ben benieuwd naar hoe de nieuwe is
retegeile baslijnquote:
wel typisch, maar ben wel bijna 3x doodgeweest door een botsing met de fietser.quote:Op zondag 21 april 2013 23:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hahaha neeee dat is typisch groningen
heerlijk in de folkinge of gelkinge straat
Sowieso mooi hoe ze daar pop en rock/metal/punk kunnen combineren, hier in het westen kunnen we daar een puntje aan zuigenquote:
Kheb nu meestal mn hele library op shuffle aanstaan dus dan is alles raarquote:Op zondag 21 april 2013 23:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Amok staat nu nog bovenaan voor dit jaar met 198. Ik scrobble de laatste weken echt weinig, veel goede platen gekocht#firstworldproblems
vergeet alles wat ik heb gezegd danquote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Geen idee, maar vast meer dan je denkt. Ik onthoud best veel van wat mensen zeggen, dus ja.
vind sowieso dat men opzich elke muzieksoort kunnen waarderenquote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso mooi hoe ze daar pop en rock/metal/punk kunnen combineren, hier in het westen kunnen we daar een puntje aan zuigen
ja je kan niet met je gedachten ergens anders door de binnenstad rijdenquote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel typisch, maar ben wel bijna 3x doodgeweest door een botsing met de fietser.
Nah, ik snáp het wel, want ik ben zelf vroeger helemaal into "80's heavy metal" geweest, maar ik vind het dom als mensen zich aan 1 genre vast hangen, mensen die van alles luisterenquote:Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
vind sowieso dat men opzich elke muzieksoort kunnen waarderen
ik snap serieus niet hoe men zich maar op een specifieke muzieksoort kan richten
had t dan eerder gezegdquote:Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja je kan niet met je gedachten ergens anders door de binnenstad rijden
continu alert blijven
Ik heb 'm alquote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Ran(...)ndom+access+memories
Ik ga hem halen
Die film Heavy Metalquote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, ik snáp het wel, want ik ben zelf vroeger helemaal into "80's heavy metal" geweest, maar ik vind het dom als mensen zich aan 1 genre vast hangen, mensen die van alles luisteren
Ezelldorp heeft ook een markt.quote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
had t dan eerder gezegd
maar de grote markt in de zomerheerlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heldenfilmquote:
ja t begint nu alquote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
had t dan eerder gezegd
maar de grote markt in de zomerheerlijk.
quote:Op zondag 21 april 2013 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ezelldorp heeft ook een markt.Wat kan je er kopen dan? Vis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan ben ik er bijna nooitquote:Op zondag 21 april 2013 23:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja t begint nu alalle terrasjes zijn al vol in het weekend.
Ja, iedereen heeft wel zo zijn 'periode'quote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nah, ik snáp het wel, want ik ben zelf vroeger helemaal into "80's heavy metal" geweest, maar ik vind het dom als mensen zich aan 1 genre vast hangen, mensen die van alles luisteren
picsquote:Op zondag 21 april 2013 23:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geen grappen, ik werk bij een platenlabel.
jaloersquote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ben naar Animal Collective geweest
Hm, beetje screamcore-achtig.quote:Op zondag 21 april 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft wel zo zijn 'periode'
Ik zoek atm nog wat bandjes als dit
Je wilt een pic van een CDR?quote:
Niet als ik erop klik.quote:Op zondag 21 april 2013 23:50 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik kan zien wie op mijn last.fm komt met mijn subscriberswag wees gewaarschuwd!!!!!!!!1
pff, zaterdag was het genieten. grote markt was helemaal volquote:
Gewoon sushi kopen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat ik vis eet.![]()
Hoe the fuck maak je dat klaar.
dat informatiedingmetdietrappenquote:Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pff, zaterdag was het genieten. grote markt was helemaal volzelfs dat informatiedingmetdietrappen zat vol met mensen
't was wel toen ze bijna alleen maar liedjes van Centipede Hz gingen spelen, een jaar voordat ie uit kwam? Ik wilde meer liedjes van MPP maar het was wel leukquote:
een tijd niet wassen en dan je benen wijd doenquote:Op zondag 21 april 2013 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Impliceren dat ik vis eet.![]()
Hoe the fuck maak je dat klaar.
ja beetje vanalles, emo, screamo, post/hardcore en ik weet niet watquote:Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, beetje screamcore-achtig.
[..]
Je wilt een pic van een CDR?
quote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet te indie voor mij hoor.
[ afbeelding ]
Nee van de LP. Ik haal hem op vinylquote:Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hm, beetje screamcore-achtig.
[..]
Je wilt een pic van een CDR?
ja omgquote:Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat informatiedingmetdietrappen! zo lelijk
quote:Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een tijd niet wassen en dan je benen wijd doen
Nah, dat is niet iets dat je op thuisbezorgd.nl besteld.quote:
que?quote:Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een tijd niet wassen en dan je benen wijd doen
Heb wel wat suggesties liggen denk ik, moet ik even gaan zoeken, morgen dusquote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja beetje vanalles, emo, screamo, post/hardcore en ik weet niet wat
Oh die hebben we op kantoor ook vast wel liggen als het ding al geperst is, dat doen we namelijk zelf.quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee van de LP. Ik haal hem op vinyl
gwn strawberry jam of mpp jaquote:Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef Maisnon het volgende:
[..]
't was wel toen ze bijna alleen maar liedjes van Centipede Hz gingen spelen, een jaar voordat ie uit kwam? Ik wilde meer liedjes van MPP maar het was wel leuk
gelukkig maar, ja. waar komt er voor in plaats eigenlijk?quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja omgik walg ook van die roze muur voor het vindicat gebouw, ookal zijn ze bezig met het slopen van dat ding.
schattig dat je het niet snaptquote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, dat is niet iets dat je op thuisbezorgd.nl besteld.![]()
Ik ben er overigens vorige week pas achtergekomen dat in mijn straat een Aziatisch/Japans afhaalsrestaurant zit.![]()
[..]
que?
Wel waar.quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, dat is niet iets dat je op thuisbezorgd.nl besteld.![]()
een nieuw vindicat gebouwquote:Op zondag 21 april 2013 23:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
gelukkig maar, ja. waar komt er voor in plaats eigenlijk?
Ik denk niet dat ik het wil snappen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
schattig dat je het niet snapt
klinkt goedquote:Op zondag 21 april 2013 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb wel wat suggesties liggen denk ik, moet ik even gaan zoeken, morgen dus
[..]
Oh die hebben we op kantoor ook vast wel liggen als het ding al geperst is, dat doen we namelijk zelf.
quote:Op zondag 21 april 2013 23:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
een nieuw vindicat gebouwmaar dan moderner
Ik blijf skeptischquote:Op zondag 21 april 2013 23:53 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Heb wel wat suggesties liggen denk ik, moet ik even gaan zoeken, morgen dus
[..]
Oh die hebben we op kantoor ook vast wel liggen als het ding al geperst is, dat doen we namelijk zelf.
hoor je jongens nooit klagen over die vislucht bij meisjes? daar was mijn grap dus op gebasseerdquote:
Dan moet je niet zeggen dat je 't niet kan bestellen op thuisbezorgd.nl.quote:Op zondag 21 april 2013 23:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Sushi is duur. En bezorgen is al sowieso prijzig, dus...
nah vindicat is wel een stukje historie van groningen hoorquote:Op zondag 21 april 2013 23:54 schreef Etsu het volgende:
[..]! gewoon ergens naar oranjewijk, maar van het centrum blijf je af.
Maar het is bonefish want het komt uit zo'n encyclopedie over vissenquote:
Goed voor je. Ik kan je wel vertellen dat we niet lang meer bestaan (en dat dit album van DP ook op via een ander label is uitgebracht, ze zijn namelijk overgestapt).quote:
zal best, ik weet niks van al die studieverenigingen en hoef ik ook niet.quote:Op zondag 21 april 2013 23:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nah vindicat is wel een stukje historie van groningen hoorhoe walgelijk en elitair het ook is
Wut, nog nooit gehoord.quote:Op zondag 21 april 2013 23:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoor je jongens nooit klagen over die vislucht bij meisjes? daar was mijn grap dus op gebasseerd
niet zo flauw doenquote:Op zondag 21 april 2013 23:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeggen dat je 't niet kan bestellen op thuisbezorgd.nl.
Beter wassen DV.quote:Op zondag 21 april 2013 23:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoor je jongens nooit klagen over die vislucht bij meisjes? daar was mijn grap dus op gebasseerd
maar bij boneface denk ik aan iemand die je gezicht neukt dat is beterquote:Op zondag 21 april 2013 23:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Maar het is bonefish want het komt uit zo'n encyclopedie over vissenheb het wel eens opgezocht
http://www.dailymotion.co(...)ibrary-bonefish_techquote:Op zondag 21 april 2013 23:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
maar bij boneface denk ik aan iemand die je gezicht neukt dat is beter
Ik heb een hele lage score.quote:Op zondag 21 april 2013 23:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
ONZ / Hoe corrupt ben jij? Doe de test!
iedereen doe dit even
76: Normal, you use your right hand like everyone else.quote:Op zondag 21 april 2013 23:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen doe dit even
Sowieso, maar in de hel hebben ze bier en porno, dus welkomquote:Op zondag 21 april 2013 23:58 schreef jordyqwerty het volgende:
Ga je naar de hel voor het ontwijken van mensen omdat je ze niet wil spreken? Zo ja, dan ben ik een lang verloren ziel.
94quote:Op zondag 21 april 2013 23:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen doe dit even
Nog? Mag wel zo blijven als ik dat vragenlijstje lees.quote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
aww ezelll nog zo onschuldig
hou dat alsjeblieft, het is wel aandoenlijk
quote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog? Mag wel zo blijven als ik dat vragenlijstje lees.![]()
wow wtfquote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb serieus 4ik ga me NU aanmelden bij het klooster
Mattie.quote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb serieus 4ik ga me NU aanmelden bij het klooster
NEE YOLO IK HEB GEEN BOODSCHAP AAN HET SYSTEEMquote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef Maisnon het volgende:
DV JE BENT GEWOON EEN LOSBANDIG BEEST HOU JE NOU TOCH EENS EEN KEERTJE IN MAN
quote:Op maandag 22 april 2013 00:02 schreef Maisnon het volgende:
ohnee ik heb 10
Ja als je geen drugs doet valt de helft al af en de andere helft valt om andere reden af he
Fuck medan krijg ik nog wat puntjes erbij
haha slet/junkquote:Op maandag 22 april 2013 00:03 schreef Tchock het volgende:
Ik heb er 85En dan ben ik nog een beetje lief voor mezelf
quote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso, maar in de hel hebben ze bier en porno, dus welkom
Wat heb ik dan aangevinkt?quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef Maisnon het volgende:
Je moet wel een beetje hieruit kunnen halen wat iedereen heeft aangevinkt vooral bij de lage scores
10 punten.. dat kunnen 2 zijnquote:
103. Wil je een printscreen van wat ik aangeklikt heb?quote:Op maandag 22 april 2013 00:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik wil weten wat faye heeft, zij is volgens mij gekker dan ik
quote:Op maandag 22 april 2013 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
10 punten.. dat kunnen 2 zijn
ever used narcotics
of
ever engage in sexual activity with the same gender
DUSSS
Wel hier posten hequote:Op maandag 22 april 2013 00:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
103. Wil je een printscreen van wat ik aangeklikt heb?
ja opzich, ben wel benieuwdquote:Op maandag 22 april 2013 00:06 schreef arachide. het volgende:
[..]
103. Wil je een printscreen van wat ik aangeklikt heb?
Oh laat maar. Ik had iets fout. Moest 8 punten zijn.quote:Op maandag 22 april 2013 00:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
10 punten.. dat kunnen 2 zijn
ever used narcotics
of
ever engage in sexual activity with the same gender
DUSSS
Nee hier praat je jezelf nooit meer uitquote:Op maandag 22 april 2013 00:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh laat maar. Ik had iets fout. Moest 8 punten zijn.Als ik heel streng ben zelfs 16
Zal ik ff je telelr op 0 komen zetten?quote:Op maandag 22 april 2013 00:08 schreef Maisnon het volgende:
Ik had die pandapunten opgezochtdie kalender op de website wrijf het er maar in
Ja, raar. Zo zitten er wel meer dingen in.quote:Op maandag 22 april 2013 00:09 schreef Trollscience het volgende:
eerst een vraag over mushrooms en dan over hallicugenen huh
pandapunten en tijgerpunten zijn waar het om draait nuquote:Op maandag 22 april 2013 00:08 schreef Maisnon het volgende:
nee dankjequote:Op maandag 22 april 2013 00:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zal ik ff je telelr op 0 komen zetten?
Ik zit op 1.quote:Op maandag 22 april 2013 00:08 schreef Maisnon het volgende:
Stiekem wil je wel dat ik mijn paladin door je poort laat galloperenquote:
Tijgerpunten heb ik superveel voor mijn gevoelquote:Op maandag 22 april 2013 00:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
pandapunten en tijgerpunten zijn waar het om draait nu
Doe dan de narcotics maar.quote:Op maandag 22 april 2013 00:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee hier praat je jezelf nooit meer uit
Vuige Slet!quote:Op maandag 22 april 2013 00:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tijgerpunten heb ik superveel voor mijn gevoel
Pics.quote:Op maandag 22 april 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
Mijn gezicht doet een schuine emogif na nu ik die pandapuntenwebsite heb opgezocht.
Kijk dit is het probleem als je nu met War Wagons was aangekomen had ik je wat originaliteitspunten nog kunnen gevenquote:Op maandag 22 april 2013 00:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Stiekem wil je wel dat ik mijn paladin door je poort laat galloperen
hoeveel had je ook al weer? ik zit op 32 of 35quote:Op maandag 22 april 2013 00:10 schreef arachide. het volgende:
[..]
Tijgerpunten heb ik superveel voor mijn gevoel
Meisje, meisje, meisje tochquote:Op maandag 22 april 2013 00:11 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kijk dit is het probleem als je nu met War Wagons was aangekomen had ik je wat originaliteitspunten nog kunnen geven
Ik doe de test zo nog wel een keer.quote:Op maandag 22 april 2013 00:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoeveel had je ook al weer? ik zit op 32 of 35wat wel normaal is volgens mij
Je werkt bij columbia records?quote:Op zondag 21 april 2013 23:55 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Goed voor je. Ik kan je wel vertellen dat we niet lang meer bestaan (en dat dit album van DP ook op via een ander label is uitgebracht, ze zijn namelijk overgestapt).
quote:Op maandag 22 april 2013 00:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik doe de test zo nog wel een keer.
Ah, een soort gepimpte versie van een pandapunt?quote:
Kom niet onzin praten swa.quote:Op maandag 22 april 2013 00:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kan je bij de Plus sparen voor borrelnootjes
Een omgekeerd pandapunt, i guess.quote:Op maandag 22 april 2013 00:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, een soort gepimpte versie van een pandapunt?
64quote:Op zondag 21 april 2013 23:57 schreef Dromenvangertje het volgende:
iedereen doe dit even
2/4 checkquote:Op maandag 22 april 2013 00:16 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
dafuq hoezo zou je hier punten voor krijgen? trieste shit juist
ik voldoe aan de 2de linksquote:Op maandag 22 april 2013 00:16 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
dafuq hoezo zou je hier punten voor krijgen? trieste shit juist
negatief. hoe meer pp, hoe langer je droog staatquote:Op maandag 22 april 2013 00:16 schreef Trollscience het volgende:
is veel pandapunten positief of negatief
Hoe langer je geen seks hebt, hoe meer puntenquote:Op maandag 22 april 2013 00:16 schreef Trollscience het volgende:
Negatief. Hoe meer, hoe langer je droog staat.quote:Op maandag 22 april 2013 00:16 schreef Trollscience het volgende:
Zoals je kunt zien levert die niet zo gek veel punten op.quote:Op maandag 22 april 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebt een vriendin, ik heb geen vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |