PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Hoezo dat nou weer ik ben er pas 1 maandje mee beginnen en daarvoor vonden ze me hier gewoon goed.quote:Op zondag 21 april 2013 22:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Geen poep praten want zonder skills kun jij volgens mij niks
Er zijn totaal andere dingen gezongen. Iedereen heeft weer een oordeel, voordat ze ook maar enige feiten hebben gechecked. En dat noemt zich dan journalistquote:
Ik zag jou stream laatst en dat leek niet op voetbalquote:Op zondag 21 april 2013 22:47 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoezo dat nou weer ik ben er pas 1 maandje mee beginnen en daarvoor vonden ze me hier gewoon goed.
Shaarawyquote:Op zondag 21 april 2013 22:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Abate
Constant
Ambrosini
Pazzini
Robinho
Montolivo
Vidal
De voorhoede van Juventus
Hater.quote:Op zondag 21 april 2013 22:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik zag jou stream laatst en dat leek niet op voetbal
Wat jij laat zien hoort in Fifa Street thuis![]()
quote:
Wel kut dat je per se een van de twee moet kiezen.quote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
ik scoorde net een zieke goal met Leite
Zal ik hem op youtube zetten of de hem in een goal compilation zetten ?
Nee, even mijn glas met appelsap aan het vullenquote:Op zondag 21 april 2013 22:56 schreef Dudeweiser het volgende:
holy shit, marrie zag je die reclame voor bing net?
Zou je dat ook menen?quote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef dion_v_k het volgende:
Maar ik kan ook zeggen dat je goed kan skillen
Ja doe maarquote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
ik scoorde net een zieke goal met Leite
Zal ik hem op youtube zetten of de hem in een goal compilation zetten ?
Ik denk dat hij het wel meent, hij is er echt best verdomd goed inquote:
lolquote:
Ik speel(de) eerst ook gewoon zoals iedereen, maar nu heb ik meer plezierquote:Op zondag 21 april 2013 22:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Nee, ik snap dat iedereen zijn eigen speelstijl heeft maar ik kan er gewoon echt niet tegen als mensen nonstop lopen te skillen, metname in vrije ruimtes.
Maar ik kan ook zeggen dat je goed kan skillen
Hij is wel ziek nicequote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel kut dat je per se een van de twee moet kiezen.
lekkerquote:Op zondag 21 april 2013 22:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, even mijn glas met appelsap aan het vullen
Upload hem dan ik geloof er niks vanquote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik speel(de) eerst ook gewoon zoals iedereen, maar nu heb ik meer plezier
En zo krijg ik meer views op YT en als ik goeie mic heb wil ik road to glory etc gaan doen
[..]
Hij is wel ziek nice
ben jij nou eigenlijk van hetzelfde niveau als djeetje met fifa of wel veel beter?quote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel meent, hij is er echt best verdomd goed in
quote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker![]()
even google helemaal zwart maken en daarna zeggen dat Bing dat nooit zou doen
is goed binnen 10 min gedaanquote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Upload hem dan ik geloof er niks van
misschien ongeveer gelijk, maar met dat skillen weet ik me echt geen raad en containen, daar doe ik niet aanquote:Op zondag 21 april 2013 23:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ben jij nou eigenlijk van hetzelfde niveau als djeetje met fifa of wel veel beter?
Stopwatch ingedrukt.quote:
gewoon ESPN streamquote:Op zondag 21 april 2013 23:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik kijk wel via een Engelse stream, jij ook?
Als Pelle er in zit dan klaag ik nooit meer.quote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
Echt het slechtste jaar ooit so far mbt Eredivisie IF's zeg. Echt alleen een TOTS Lens als spits kan het nog een beetje goedmaken. Kunnen we niet zorgen dat Castaignos in de silver versie komt? 20 jaar pas en al 11 goals, fenomenaal
www.hoelaatmoetendeclippers.nlquote:Op zondag 21 april 2013 23:01 schreef vandermar het volgende:
Hoelaat moeten de clippers dinsdag? Heb dan toch vrij
Opzich kan hij het goed en heb ik er respect voor wanneer je jezelf daarmee uit moeilijke situaties helpt of iemand compleet op het verkeerde been zet maar niet bij elke bal die je in de voeten krijgt, sorry maar die mensen kan ik gewoon niet serieus nemenquote:
Oh, ik kijk via rojadirectaquote:
hahah ahh oke.quote:Op zondag 21 april 2013 23:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
misschien ongeveer gelijk, maar met dat skillen weet ik me echt geen raad en containen, daar doe ik niet aan
Ik had wel een keer van Reemi gewonnen
quote:
Voor een klein competitie mogen we best blij zijn... Rusland en Brazilie is harder genaaidquote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef Tim86 het volgende:
Echt het slechtste jaar ooit so far mbt Eredivisie IF's zeg. Echt alleen een TOTS Lens als spits kan het nog een beetje goedmaken. Kunnen we niet zorgen dat Castaignos in de silver versie komt? 20 jaar pas en al 11 goals, fenomenaal
Skillen is gewoon een aspect van FIFA..laten we zeggen 10% ofzo. De meeste skillers beheersen alleen die 10%. Laat mij dan maar die andere 90% beter beheersen, dan win je toch altijd wel.quote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Opzich kan hij het goed en heb ik er respect voor wanneer je jezelf daarmee uit moeilijke situaties helpt of iemand compleet op het verkeerde been zet maar niet bij elke bal die je in de voeten krijgt, sorry maar die mensen kan ik gewoon niet serieus nemen
Er is maar 1 aspect van FIFA = pace, rest is onbelangrijkquote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Skillen is gewoon een aspect van FIFA..laten we zeggen 10% ofzo. De meeste skillers beheersen alleen die 10%. Laat mij dan maar die andere 90% beter beheersen, dan win je toch altijd wel.
Zo denk ik ook maar ik win niet altijdquote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Skillen is gewoon een aspect van FIFA..laten we zeggen 10% ofzo. De meeste skillers beheersen alleen die 10%. Laat mij dan maar die andere 90% beter beheersen, dan win je toch altijd wel.
oh sorry .tkquote:
Dit.quote:Op zondag 21 april 2013 23:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Er is maar 1 aspect van FIFA = pace, rest is onbelangrijk
Skillen moet functioneel blijven anders moet je maar FIFA street gaan doenquote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh, dat is te laat.quote:Op zondag 21 april 2013 23:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh sorry .tk
Antwoord: In de nacht van maandag op dinsdag om half 5
Nee hoezo?quote:
en dan de bal kwijt zijn zodra ze een mannetje tegen komenquote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
van die mensen die de lucht skillen, daar moet ik altijd wel om lachen
Dat doe jijquote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
De NL community is ook wel een stuk groter voor mijn gevoel, al zal dat vast niet kloppen als je ziet hoe groot die landen zijnquote:Op zondag 21 april 2013 23:03 schreef BDIL het volgende:
[..]
Voor een klein competitie mogen we best blij zijn... Rusland en Brazilie is harder genaaid
ah nice, potje doen binnenkort?quote:
Ik ook en vervolgens gaan ze LB + Y doenquote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
ditquote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en dan de bal kwijt zijn zodra ze een mannetje tegen komen
dat deed ik alleen om jou te klooienquote:
Of mensen die denken dat ze een skiller zijn als ze ze de Ronaldo chop en nog 1 ander truukje kunnen. En als dat truukje dan 5x op rij fout gaat alleen maar LB+Y gebruikenquote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Weet ik. Maar dat is wel grappigquote:Op zondag 21 april 2013 23:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dit
[..]
dat deed ik alleen om jou te klooiendjeetje zeg
Als het niet lukt gaan ze altijd LB+Y doen en proberen sweaty te scoren.quote:Op zondag 21 april 2013 23:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ook en vervolgens gaan ze LB + Y doen
Vooral die mensen dat wanneer jij scoort ze bij de aftrap naar hun eigen verdediging lopen en dan hysterisch gaan skillen om te laten zien dat ook HIJ goed isquote:Op zondag 21 april 2013 23:07 schreef Dudeweiser het volgende:
wie deed dat ook al weer bij suarez?quote:Op zondag 21 april 2013 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Soms blijf ik ook gewoon op een afstandje gaan kijken hoe ze de meest achterlijke trucjes achter elkaar doen. Zou mooi zijn als je in FIFA 14 dan even kan klappen ofzo
Of iemand in zijn arm kan bijten.quote:Op zondag 21 april 2013 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Soms blijf ik ook gewoon op een afstandje gaan kijken hoe ze de meest achterlijke trucjes achter elkaar doen. Zou mooi zijn als je in FIFA 14 dan even kan klappen ofzo
Is goedquote:
zo hard huilen altijd als dat bij clubs gebeurtquote:Op zondag 21 april 2013 23:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vooral die mensen dat wanneer jij scoort ze bij de aftrap naar hun eigen verdediging lopen en dan hysterisch gaan skillen om te laten zien dat ook HIJ goed is![]()
Of de mensen die met hun buitenspeler alleen maar skillen en bij de achterlijn een verkeerde beweging maakt en de bal over de lijn loopt
El Akchaoui geloof ikquote:Op zondag 21 april 2013 23:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
wie deed dat ook al weer bij suarez?
Dat doe ik dus ook, laat ik ze even op eigen helft hun ding doen raken ze geïrriteerd omdat je niet op ze af komtquote:Op zondag 21 april 2013 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Soms blijf ik ook gewoon op een afstandje staan kijken hoe ze de meest achterlijke trucjes achter elkaar doen. Zou mooi zijn als je in FIFA 14 dan even kan klappen ofzo
quote:
In die categorie hoor ikquote:Op zondag 21 april 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
Er is trouwens nog een categorie: Mensen die alleen vanaf de aftrap rechtstreeks naar het doel (proberen te ) skillen en verder gewoon helemaal niet
Ik heb een keer een stand-off gehad van bijna 30 minutenquote:Op zondag 21 april 2013 23:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat doe ik dus ook, laat ik ze even op eigen helft hun ding doen raken ze geïrriteerd omdat je niet op ze af komt
Oke, die is wel echt fucking vet, ook al is het per ongeluk. Die zou ik wel insturen naar KSI ofzo bij die goal of the week shit. Of is dat van EA zelf?quote:
mooie goalquote:
Gelukkig skill ik in de rest van de wedstrijd ook nogquote:Op zondag 21 april 2013 23:11 schreef Tim86 het volgende:
Er is trouwens nog een categorie: Mensen die alleen vanaf de aftrap rechtstreeks naar het doel (proberen te ) skillen en verder gewoon helemaal niet
Je moet je windows 95 updaten ouwequote:
Hij is toch wel mooi hequote:Op zondag 21 april 2013 23:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke, die is wel echt fucking vet, ook al is het per ongeluk. Die zou ik wel insturen naar KSI ofzo bij die goal of the week shit. Of is dat van EA zelf?
Zwarte bal trouwens
kheb 97 nog leggequote:
Mooi doelpunt hoorquote:
quote:
dankje, even zien hoe City batta krijgtquote:Op zondag 21 april 2013 23:13 schreef Ajacied7 het volgende:
Bij deze herinner ik jullie eraan dat MOTD begint om 23.25.
Dacht dat je hem niet kon zien.quote:Op zondag 21 april 2013 23:15 schreef vandermar het volgende:
Die rabona moest een voorzet zijn maar waait er door de wind in
quote:Op zondag 21 april 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
Hand in de lucht als je een kutgoal had verwacht met 2 truukjes zonder tegenstander in de buurt waarna hij zo door kon lopen naar de keeper
Maar hoe kan jij nou zien wie er zijn hand in de lucht doet, gekkie?quote:Op zondag 21 april 2013 23:15 schreef Tim86 het volgende:
Hand in de lucht als je een kutgoal had verwacht met 2 truukjes zonder tegenstander in de buurt waarna hij zo door kon lopen naar de keeper
quote:Op zondag 21 april 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar hoe kan jij nou zien wie er zijn hand in de lucht doet, gekkie?
Ik zie alles. Leuke pyjama trouwens, al ben je daar wel een beetje oud voor hè.quote:Op zondag 21 april 2013 23:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar hoe kan jij nou zien wie er zijn hand in de lucht doet, gekkie?
Omdat Celtic bazensilvers heeftquote:Op zondag 21 april 2013 23:16 schreef vandermar het volgende:
Ik heb een celtic team maar nu vraag ik mij af waarom
Maar weer in de verkoop
Pereaquote:Op zondag 21 april 2013 23:16 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van onze vriend aj_ax_nr_1_afc_amsterdam ofzo
Zwaanswijk?quote:Op zondag 21 april 2013 23:16 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whut, mijn grote vrind Peraquote:Op zondag 21 april 2013 23:16 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die voetjes zijn zo lekker warmquote:Op zondag 21 april 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie alles. Leuke pyjama trouwens, al ben je daar wel een beetje oud voor hè.
quote:Op zondag 21 april 2013 23:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie alles. Leuke pyjama trouwens, al ben je daar wel een beetje oud voor hè.
Goal in bekerfinale las ik op voetbalprimeurquote:
Ja, maar als die er niet in zit... Dan is EA niet meer geloofwaardigquote:Op zondag 21 april 2013 23:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als Pelle er in zit dan klaag ik nooit meer.
ps3 uit, je kan mij toevoegen als je wilt: mmootjequote:
Dan stuur ik een postduif naar familie die in Vancouver wonen en steken zij het kantoor in de fikquote:Op zondag 21 april 2013 23:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, maar als die er niet in zit... Dan is EA niet meer geloofwaardig(voor zover ze dat nog zijn)
Oke, ik voeg je morgen wel toequote:Op zondag 21 april 2013 23:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ps3 uit, je kan mij toevoegen als je wilt: mmootje
anders voeg ik je morgen ofzo wel toe
Duitsersquote:Op zondag 21 april 2013 23:18 schreef TBakkert het volgende:
IF Schürrle lijkt me wel een mooie met Kroos en Klose erbij
wel vervelend he? Dat de koets niet voer water kanquote:Op zondag 21 april 2013 23:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan stuur ik een postduif naar familie die in Vancouver wonen en steken zij het kantoor in de fik
fixed.quote:
* vandermar respecteert deze fotoquote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Black Mamba is veel toffer.
[ afbeelding ]
Like deze post als je vroeger Jackass keek.
RT RT RT RT.quote:
Had jij trouwens laatst niet Djeetje verslagen met 7-1 ofzoquote:
Hot tub moniezquote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef Revontulet het volgende:
Djeetje heb je echt 180 euro betaald voor die game capture? Geld teveel?
Jacuzzi-party bij Djeetjequote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
RT RT RT RT.
hihhi sorry, heb 1 glaasje appelsap te veel op
kk op dan.quote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
RT RT RT RT.
hihhi sorry, heb 1 glaasje appelsap te veel op
Heb eigenlijk nog 600 euro nodigquote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef Revontulet het volgende:
Djeetje heb je echt 180 euro betaald voor die game capture? Geld teveel?
ja en was m'n 1e potje fut sinds 2 maanden ofzoquote:Op zondag 21 april 2013 23:20 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Had jij trouwens laatst niet Djeetje verslagen met 7-1 ofzo
Jaren geleden al. Deze met dat gekke haar leek er niet eens op.quote:
k...quote:Op zondag 21 april 2013 23:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jaren geleden al. Deze met dat gekke haar leek er niet eens op.
Komt door dat tering lied van John Jewbankquote:
Ik keek op youtube en toen zag ik ineens ditquote:
nee, laat maar, ik trapte in een fopje van een troll-accountquote:Op zondag 21 april 2013 23:23 schreef vandermar het volgende:
[..]
Komt door dat tering lied van John Jewbank
Ja die heeft ook assists en nooit een penalty gemaakt...quote:
Maar dan ben je volgens mij best goedquote:Op zondag 21 april 2013 23:22 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja en was m'n 1e potje fut sinds 2 maanden ofzomaar hij was aardig wat met skillen bezig, dus was niet echt op de top van z'n kunnen ook.
quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat Pelle het in een slechter team doet
Dat zei je de vorige keer ook al maar toen was het toch een troll?quote:Op zondag 21 april 2013 23:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja die heeft ook assists en nooit een penalty gemaakt...
Zonder penalty's zou finbogasson 5 goals hebben.
Statement dan.quote:
quote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
touche kevkevquote:Op zondag 21 april 2013 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Duitsland 4quote:
Dan lijkt het mij logischer dat jij je identificeert met Finbogasson.quote:Op zondag 21 april 2013 23:27 schreef vandermar het volgende:
Omdat Pelle een lekkere vent is en Finbogasson is een homo
Denk nou eens logisch na..quote:
21 april kikker in je bil?quote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.politie.nl/nie(...)t-door-dreiging.html![]()
Beetje gay is best okquote:Op zondag 21 april 2013 23:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij logischer dat jij je identificeert met Finbogasson.
Post de CL 1857 winstquote:
DIe is zich aan het verstoppen omdat hij dacht dat Nadal ging winnen van Djoko en heeft daar het geld van zijn pa op ingezetquote:
het is serieus, er zijn al mensen gemaild dat ze niet hoeven te komen morgenquote:
speelde tennistoernooi dit weekend als ik me niet vergisquote:
Uitgehongerd, zijn armen waren al een voortekenquote:
Toen was dat er nog niet.quote:
Was een garpje omdat er wellicht een verband was enzo hohohihihahaquote:Op zondag 21 april 2013 23:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is serieus, er zijn al mensen gemaild dat ze niet hoeven te komen morgen
[..]
speelde tennistoernooi dit weekend als ik me niet vergis
ja lekker moet ik dus wel naar school en is het gelijk de enige die open is als er iemand die dag wat van plan isquote:Op zondag 21 april 2013 23:28 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.politie.nl/nie(...)t-door-dreiging.html![]()
je hebt nu wel een goede reden om niet te gaanquote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja lekker moet ik dus wel naar school en is het gelijk de enige die open is als er iemand die dag wat van plan is
lekker jezus
2 van m'n verplichte 4 uren is op maandag dit blokquote:Op zondag 21 april 2013 23:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je hebt nu wel een goede reden om niet te gaan
Haal jij nou wel je tentames enzo ?quote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
2 van m'n verplichte 4 uren is op maandag dit blok
sws examentrainingquote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef Thorb het volgende:
jammer nu is kevin vrij ik wilde net gaan posten dat ik lekker vrij was morgen
Zou een examentraining hebben maar er waren weinig mensen die zich hadden ingeschreven en de leraar had geen zin
Er zijn homo's met faalangst.quote:
hahaquote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef Thorb het volgende:
jammer nu is kevin vrij ik wilde net gaan posten dat ik lekker vrij was morgen
Zou een examentraining hebben maar er waren weinig mensen die zich hadden ingeschreven en de leraar had geen zin
ja in 1x zelfsquote:
sowiesoquote:
op film ziet het er nog debieler uitquote:Op zondag 21 april 2013 23:37 schreef ThadCastle het volgende:
Waarom doet hij dat haha ik snap hem echt niet
Sturridge, ik kijk MOTD. Jouw goal was ook wel sick hoorquote:
echt zieke passjesquote:Op zondag 21 april 2013 23:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Sturridge, ik kijk MOTD. Jouw goal was ook wel sick hoor
Sturridge speelt echt als een baas bij Liverpoolquote:Op zondag 21 april 2013 23:39 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Sturridge, ik kijk MOTD. Jouw goal was ook wel sick hoor
Je hebt vanmiddag iets gemist geloof ik. Lees dat anders even terug.quote:Op zondag 21 april 2013 23:39 schreef Revontulet het volgende:
En, litmanen. Hoe ga je deze actie van Suarez verdedigen? Zuid amerikaans temperament maar weer doen dan?
Dat is wel zwaar kut.quote:Op zondag 21 april 2013 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
hop vrij
wel ziek dit
ook leuk met de herkansingen morgen, LUVA engels herkansing is landelijk en hier is de school dicht
Luva=luistervaardigheid of wat?quote:Op zondag 21 april 2013 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
hop vrij
wel ziek dit
ook leuk met de herkansingen morgen, LUVA engels herkansing is landelijk en hier is de school dicht
Korte samenvatting? Weet wel dat hij Suarez altijd verdedigd.quote:Op zondag 21 april 2013 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt vanmiddag iets gemist geloof ik. Lees dat anders even terug.
Lijkt me sterk want iedereen krijgt dezelfde toets toch?quote:Op zondag 21 april 2013 23:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Luva=luistervaardigheid of wat?
Dat is niet landelijk namelijk, het zijn richtlijnen voor data. Bij mij op school bijvoorbeeld dinsdag.
dat was die engels luistertoets van vorige periode, die was landelijk toch?quote:Op zondag 21 april 2013 23:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Luva=luistervaardigheid of wat?
Dat is niet landelijk namelijk, het zijn richtlijnen voor data. Bij mij op school bijvoorbeeld dinsdag.
Ja, maar de vorige hoefde ook niet op dezelfde dag. Er is slechts een richtlijn.quote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Lijkt me sterk want iedereen krijgt dezelfde toets toch?
Dezelfde als Frans, Duits etc? Die zijn wel landelijk, maar geen verplichte dag/tijd.quote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat was die engels luistertoets van vorige periode, die was landelijk toch?
Neuh. Als je iemand uit de tent wil lokken kan je best even wat teruglezen. Niet zo lastig te vinden.quote:Op zondag 21 april 2013 23:43 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Korte samenvatting? Weet wel dat hij Suarez altijd verdedigd.
weet ik niet, maar over die toets hebben we het toen nog gehad.quote:Op zondag 21 april 2013 23:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dezelfde als Frans, Duits etc? Die zijn wel landelijk, maar geen verplichte dag/tijd.
Volgens mij welquote:Op zondag 21 april 2013 23:45 schreef vandermar het volgende:
Kan je met een NBA leaguepass ook via de iPad kijken?
Ja, oke. Dan hebben we het over hetzelfde. Die data zijn dus niet verplicht.quote:Op zondag 21 april 2013 23:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik niet, maar over die toets hebben we het toen nog gehad.
quote:
Nouja, je betaald er wel veel voorquote:
oh oke, dan is dat ook weer opgelostquote:Op zondag 21 april 2013 23:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, oke. Dan hebben we het over hetzelfde. Die data zijn dus niet verplicht.
Ik snap er niks van. Waarom zou degene alleen op maandag gaan schieten dan? Beetje slechte smoes dit. Volgens mij hebben die docenten morgen gewoon een hot tub party.quote:Op zondag 21 april 2013 23:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
hop vrij
wel ziek dit
en lekker alles sluiten behalve de hogeschool en uniquote:Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Waarom zou degene alleen op maandag gaan schieten dan? Beetje slecht smoes dit. Volgens mij hebben die docenten morgen gewoon een hot tub party.
Dat is wel jammer jaquote:Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nouja, je betaald er wel veel voor(teveel wat mij betreft)
Genoeg duikelaars atm in de selectie.quote:Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil Suarez wel eens zien bij Barca brengt wat vuur in het spel
Ja daar erger ik me echt dood aan.quote:
het zal wel een of andere debiele actie zijn om een weddenschap ofzo om dit te zeggenquote:Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en lekker alles sluiten behalve de hogeschool en uni
Doe je wel je kogelvrij vest aan morgen?quote:Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Heb jij dan vesten met kogels erin?quote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe je wel je kogelvrij vest aan morgen?
quote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef Tim86 het volgende:
haha Mike Tyson volgt Suarez sinds vandaag op Twitter
Topicnummer?quote:Op zondag 21 april 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Neuh. Als je iemand uit de tent wil lokken kan je best even wat teruglezen. Niet zo lastig te vinden.
heb ik niet, maar ik ga wel rennen als ik een 12 jarige zie.quote:Op zondag 21 april 2013 23:48 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Doe je wel je kogelvrij vest aan morgen?
niks aan het handjequote:
Alsof jij ooit naar school gaatquote:Op zondag 21 april 2013 23:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
M'n garderobe hangt er vol mee.quote:Op zondag 21 april 2013 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb jij dan vesten met kogels erin?
quote:
haterquote:Op zondag 21 april 2013 23:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
2 van m'n verplichte 4 uren is op maandag dit blok
Zonde dat die excuses uberhaupt nodig zijn, hijheeft die geintjes echt niet nodig zoals je bij dat eerste doelpunt zag.quote:
Ik moet 3 uren op woensdag en 2 uren op maandagquote:
Ik zou gewoon een 2 BB guns meenemen en dan voor de grap ze ineens tevoorschijn halen.quote:Op zondag 21 april 2013 23:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb ik niet, maar ik ga wel rennen als ik een 12 jarige zie.
[..]
niks aan het handje
het is gewoon een teringdebiel die heel goed kan voetballenquote:Op zondag 21 april 2013 23:51 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Zonde dat die excuses uberhaupt nodig zijn, hijheeft die geintjes echt niet nodig zoals je bij dat eerste doelpunt zag.
Oeps, niet gezienquote:
Beter kan je het niet verwoorden.quote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het is gewoon een teringdebiel die heel goed kan voetballen
Ik heb zon dingquote:Op zondag 21 april 2013 23:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon een 2 BB guns meenemen en dan voor de grap ze ineens tevoorschijn halen.
[ afbeelding ]
4 verplichte uren en zelfs nog 4 vrijwillig gevolgdquote:Op zondag 21 april 2013 23:53 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Oeps, niet gezienben je vandeweek nog geweest of ben je nog steeds ziek?
Gaat het wel goed met je ?quote:Op zondag 21 april 2013 23:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4 verplichte uren en zelfs nog 4 vrijwillig gevolgd
drukke week geweest dus.
Scooterquote:
nog welquote:
En dan als een baas alleen maar voldoendes halenquote:Op zondag 21 april 2013 23:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
4 verplichte uren en zelfs nog 4 vrijwillig gevolgd
drukke week geweest dus.
Wat doe je nou eigenlijk in de tijd volgens mij speel je niet veel FIFA.quote:
Haha goeie xPquote:
beetje series kijken en niks doenquote:Op zondag 21 april 2013 23:57 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat doe je nou eigenlijk in de tijd volgens mij speel je niet veel FIFA.
nice jaquote:
FUCK gemistquote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
Wie zag die blonde met de dikke tetten?
lul nietquote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef dion_v_k het volgende:
Kompany is eigenlijk ook maar een matige verdediger, die kerel is zwaar overrated
Mijn meningquote:
Zo veel goeds heb ik hem niet zien doen vandaagquote:
die belerende knipoogsmileyquote:Op maandag 22 april 2013 00:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo veel goeds heb ik hem niet zien doen vandaag
Hij was echt heel goed, toen raakte hij halverwege dit seizoen geblesseerd en nu is hij wel een stuk minder hoor
quote:Op maandag 22 april 2013 00:00 schreef dion_v_k het volgende:
Kompany is eigenlijk ook maar een matige verdediger, die kerel is zwaar overrated
Wel nog steeds teveel fouten vind ik hoor. Echt zo iemand die de ene week een 4 haalt en dan weer een 8..Die wisselvalligheid gaat er niet echt meer uit vrees ik.quote:
Ja klopt maar normaal gesproken is hij gewoon goed. Zeker geen matige verdediger en zeker niet overratedquote:Op maandag 22 april 2013 00:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Zo veel goeds heb ik hem niet zien doen vandaag
Hij was echt heel goed, toen raakte hij halverwege dit seizoen geblesseerd en nu is hij wel een stuk minder hoor
quote:
nee, daar heb je wel gelijk in, hij heeft alle kwaliteiten die nodig zijn, heeft de laatste tijd alleen een beetje moeite met zijn vorm...quote:Op maandag 22 april 2013 00:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja klopt maar normaal gesproken is hij gewoon goed. Zeker geen matige verdediger en zeker niet overrated
Wat leuk dat je zojuist de beste middenvelder van de laatste 15 jaar hebt genoemdquote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja alsof Theo er verstand van heeft.
Met zijn Scholes
Nee.quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat leuk dat je zojuist de beste middenvelder van de laatste 15 jaar hebt genoemd
Hij zei Scholes, geen Zidane.quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wat leuk dat je zojuist de beste middenvelder van de laatste 15 jaar hebt genoemd
Ik niet. pics naoquote:Op zondag 21 april 2013 23:59 schreef Lindgren. het volgende:
Wie zag die blonde met de dikke tetten?
fixedquote:Op maandag 22 april 2013 00:07 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Hij zei Scholes, gelijk heeft ie.
Voetballend is hij best goed maar verdedigend maakt hij gewoon te vaak fouten, jammer voor hem zijn ze ook vaak cruciaal.quote:Op maandag 22 april 2013 00:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nee, daar heb je wel gelijk in, hij heeft alle kwaliteiten die nodig zijn, heeft de laatste tijd alleen een beetje moeite met zijn vorm...
Nee maar ik baal nu wel dat ik het heb gemistquote:Op maandag 22 april 2013 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die gaan op de usb zeker ouwe snoepert
wat is de link naar dat forum?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |