Ik zei 't al in een ander topic:
quote:
Op 28 september 2000 23:35 schreef Arcee het volgende:
Leo bereidt al een striptease voor zo te zien..
quote:LOL
Op 28 september 2000 23:39 schreef Turbomuis het volgende:
Als het zo was dat Leo vooral op Jolanda's plopogen viel, dan heeftie nu Miranda om wederzijds te staren
Jaaaah die weet morgen al geeneens meer wie Jolanda is...WHO the F*ck is Jolanda!?!?
quote:Dat vind ik dan weer zielig voor Annet.
Op 28 september 2000 23:39 schreef Turbomuis het volgende:
Als het zo was dat Leo vooral op Jolanda's plopogen viel, dan heeftie nu Miranda om wederzijds te staren
quote:* Sweetheart dacht ook al een nogal 'vuile' blik richting Miranda te zien.
Geplaatst door ART - donderdag 28 september 2000 23:44--------------------------------------------------------------------------------
Volgens mij zit desiree nu al jaloers te zijn op deze nieuwe blonde concurrente.
quote:Pcies, die keek niet echt blij toen ze de nieuwen binnen zag komen...
Op 28 september 2000 23:44 schreef ART het volgende:
Volgens mij zit desiree nu al jaloers te zijn op deze nieuwe blonde concurrente.
quote:Oh, ik had de indruk dat Desiree het te druk met Rex had.......
Op 29 september 2000 00:06 schreef Sweetheart het volgende:
* Sweetheart dacht ook al een nogal 'vuile' blik richting Miranda te zien.
quote:Ja, weer een nieuwe bedkruik.
Op 29 september 2000 00:08 schreef Dodo het volgende:
Oh, ik had de indruk dat Desiree het te druk met Rex had.......
quote:Totale paniek in Dé's ogen. Liplezend zag ik haar IK VIND DIT RAAR, iK VIND DIT RAAR tegen iemand zeggen...weet niet wie maar ze kreeg geen respons.
Op 29 september 2000 00:06 schreef Sweetheart het volgende:
* Sweetheart dacht ook al een nogal 'vuile' blik richting Miranda te zien.
[Dit bericht is gewijzigd door fashionably_late op 29-09-2000 00:32]
quote:Da's waar, ja. Zorgt wel voor een stukje spanning, dus in die zin is 't wel goed. Eigenbelang ja, ik weet 't.
Op 29 september 2000 00:13 schreef CHIN het volgende:
krijgen niet eens de kans om over de lege ruimte die Ali heeft achtergelaten te rouwen.
quote:Arcee...geeft niks hoor...
Op 29 september 2000 00:35 schreef Arcee het volgende:
Da's waar, ja. Zorgt wel voor een stukje spanning, dus in die zin is 't wel goed. Eigenbelang ja, ik weet 't.
(Oja, kan iemand Darius even op het bestaan van Fokzine wijzen?)
quote:Iemand die wel 30 leren broeken kan kopen en dan nóg geld overhoudt. Daar kan ik nooit tegen op.
Op 29 september 2000 00:31 schreef fashionably_late het volgende:
Totale paniek in Dé's ogen. Liplezend zag ik haar IK VIND DIT RAAR, iK VIND DIT RAAR tegen iemand zeggen...
Dat kind heeft wel héél weinig eigenwaarde zeg. Complete jalouzie tegen iemand die je net twee tellen gezien hebt? We wachten het nog even af.
[Dit bericht is gewijzigd door Sweetheart op 29-09-2000 00:38]
Juist ja!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |