Onder de 40 graden koorts kan je best nog veel doen hoor.quote:
Klopt.quote:Op zondag 21 april 2013 21:39 schreef Lotusss het volgende:
ErwinRommel moet het zelf weten.... Ik ga hem niet pushen, hij moet zelf de knop omzetten.
Nee joh, totaal niet!quote:Op zondag 21 april 2013 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt.
Het is alleen af en toe wel jammer dat hij zo ontzettend ontkennend en eigenwijs is
Dat zeg ik ontkennendquote:
Oh, jullie hebben van die prikklokken op school?quote:Op zondag 21 april 2013 22:21 schreef BredeBroeder het volgende:
Kom ik net dit tegen![]()
Aanwezig: 523 lesuren,
Geoorloofd afwezig: 14 lesuren,
Ongeoorloofd afwezig: 5 lesuren,
bezoek vervolgopleiding: 1 dag
Te laat: 1 uur 16 minuten,
verslapen: 4 lesuren,
ziek: 2 dagen
Op de minuut specifiek hoeveel minuten je telaat was
Zo, ook weer terug en direct een hele smiley art postenquote:
quote:Op zondag 21 april 2013 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben van die prikklokken op school?
[ afbeelding ]
Nee, we hebben een lasersysteem, als de bel is gegaan gaat infrarood erop en op het moment dat er dan een leerling de klas binnenloopt wordt dat geregristreerdquote:Op zondag 21 april 2013 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, jullie hebben van die prikklokken op school?
[ afbeelding ]
Onbetrouwbaar die systemen. Gewoon ouderwetse prikklok (en klasgenoot voor je laten inprikkenquote:Op zondag 21 april 2013 22:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
Nee, we hebben een lasersysteem, als de bel is gegaan gaat infrarood erop en op het moment dat er dan een leerling de klas binnenloopt wordt dat geregristreerd
quote:Op zondag 21 april 2013 22:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Onbetrouwbaar die systemen. Gewoon ouderwetse prikklok (en klasgenoot voor je laten inprikken)
Hé ik ben nog niet zo bejaard dat ik niet weet hoe het er nu op middelbare scholen aan toegaat hoorquote:Op zondag 21 april 2013 22:40 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Dat was een grap
Laser systemen really, lijkt Esses wel, die staat bij de poort met zijn gun je af te klokken als je de poort binnen rijdt.
Maar we hebben ook niet zo'n priksysteem, gewoon als je telaat bent melden bij de balie, krijg je een briefje geprint waarmee je de les binnen mag en volgende dag 8 uur melden.
Sjagerijnquote:
Nu serieusquote:Op zondag 21 april 2013 22:48 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik heb alle dagen wel een stekker
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |