Ja nogalquote:
Natuurlijk heb je snoep nodigquote:Op zondag 21 april 2013 19:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nogalZegt ze van ja je hebt geen snoep nodig. Maar we eten het al vanaf we klein waren, ik heb het nodig
![]()
Jij blauw? Ik heb iets gemistquote:
Ja precies !!!!quote:
ik ben bruin xdxdquote:
Thanksquote:
En nu?quote:Op zondag 21 april 2013 19:04 schreef Stuart het volgende:
En arachide? Die heb ik hier maar zelden gezien![]()
![]()
![]()
En nu niets! Mag ik dat niet constateren dan?quote:
Ja hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 19:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
En nu niets! Mag ik dat niet constateren dan?
Valt best mee. Ik wil juist iets van 17l, maar ik kan er geen vinden die ik leuk genoeg vind.quote:Op zondag 21 april 2013 19:02 schreef Stuart het volgende:
Ik vind die in de OP wel leuk en die kost maar £20 maar met 17L inhoud lijkt hij me een beetje klein?
Ja daar snap ik dus ook niks vanquote:Op zondag 21 april 2013 19:04 schreef Stuart het volgende:
En arachide? Die heb ik hier maar zelden gezien![]()
![]()
![]()
Iets met teveel eisen.quote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik wil juist iets van 17l, maar ik kan er geen vinden die ik leuk genoeg vind.
Neem die uit de OP of vind je die niet leuk?quote:Op zondag 21 april 2013 19:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Valt best mee. Ik wil juist iets van 17l, maar ik kan er geen vinden die ik leuk genoeg vind.
Het zal mij een worst zijn, het verbaasde me alleen even toen ik de MED las, dat is allesquote:
Teleurgesteld dat je geen mod bent geworden, wietparkiet?quote:Op zondag 21 april 2013 19:08 schreef wietparkiet het volgende:
achja ga denk toch stoppen, stage vergt te veel tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |