Deels mee eens. Als je gewoon uit bent op een avontuurtje, dan is degene die vreemdgaat gewoon fout. Ben je uit op een relatie met die persoon, dan ben je gewoon dom bezig. Want de kans is groot dat jij degene zal zijn die de relatie met de ander in stand houdt. Dus dan moet je 'm delen, maar hebt nergens recht op en waarom zou hij, mocht hij een relatie met jou beginnen, niet hetzelfde bij jou flikken?quote:Op zondag 21 april 2013 15:51 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat een gejank hier allemaal.... Alleen die types die not done zeggen aan het begin al~!![]()
![]()
Allemaal mensen die partner niet vertrouwen?
Vreemdgaan doet degene die een relatie heeft, niet de ander die een poging doet om te knallen...!
Niks mis mee dus ts. Je wint er hooguit geen schoonheidsprijs mee, maar dat is waarschijnlijk je doel ook niet als je iemand wil versieren.
Dus je houdt niet van deze persoon?quote:Op zondag 21 april 2013 16:42 schreef Zweetteef het volgende:
goeie discussie heb ik hier gestart :p
maar die vriendin van hem ken ik niet dus dat kan het nog wel enigszins.
Ik hoef ook geen relatie met hem dus dat die niet te vertrouwen zou zijn maakt dan niet uit
We kunnen elkaar de hand schudden in deze!quote:Op zondag 21 april 2013 16:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deels mee eens. Als je gewoon uit bent op een avontuurtje, dan is degene die vreemdgaat gewoon fout. Ben je uit op een relatie met die persoon, dan ben je gewoon dom bezig. Want de kans is groot dat jij degene zal zijn die de relatie met de ander in stand houdt. Dus dan moet je 'm delen, maar hebt nergens recht op en waarom zou hij, mocht hij een relatie met jou beginnen, niet hetzelfde bij jou flikken?
Houden van, nondejuuuu. Volgens mij sla jij wat stappen over!quote:
Lijkt me niet als ze geen relatie met hem wilquote:
Je leert iemand kennen, je vindt diegene leuk, maar diegene heeft een relatie. De klik is wederzijds, maar diegene in een relatie zal minder moeite voor je doen, dan jijzelf kunt doen. Je gaat wat meer tijd met elkaar spenderen, leert elkaar meer kennen en de vonk vliegt over. Dit kan door meerdere dingen komen. Het is dus onzin om te denken dat een vreemdganger altijd een vreemdganger zal blijven.quote:Op zondag 21 april 2013 16:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Deels mee eens. Als je gewoon uit bent op een avontuurtje, dan is degene die vreemdgaat gewoon fout. Ben je uit op een relatie met die persoon, dan ben je gewoon dom bezig. Want de kans is groot dat jij degene zal zijn die de relatie met de ander in stand houdt. Dus dan moet je 'm delen, maar hebt nergens recht op en waarom zou hij, mocht hij een relatie met jou beginnen, niet hetzelfde bij jou flikken?
Waarom gaat die persoon in de relatie meer tijd met die ander doorbrengen?quote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Je leert iemand kennen, je vindt diegene leuk, maar diegene heeft een relatie. De klik is wederzijds, maar diegene in een relatie zal minder moeite voor je doen, dan jijzelf kunt doen. Je gaat wat meer tijd met elkaar spenderen, leert elkaar meer kennen en de vonk vliegt over. Dit kan door meerdere dingen komen. Het is dus onzin om te denken dat een vreemdganger altijd een vreemdganger zal blijven.
Het is wel anders wanneer het voor de lust is.
Ik hou van duidelijkheidquote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lijkt me niet als ze geen relatie met hem wil
Maar TS, ben je actief achter hem aan het aanvangen? Of ga je passief in op zijn avances?
tussenin :pquote:Op zondag 21 april 2013 16:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Lijkt me niet als ze geen relatie met hem wil
Maar TS, ben je actief achter hem aan het aanvangen? Of ga je passief in op zijn avances?
Dat zal dan wel blijken uit hoe die persoon omgaat met zijn huidige partner. Maakt hij/zij het direct uit? Eet hij/zij eerst een tijdje van 2 walletjes etc.quote:Op zondag 21 april 2013 16:58 schreef Vaandrig het volgende:
Je leert iemand kennen, je vindt diegene leuk, maar diegene heeft een relatie. De klik is wederzijds, maar diegene in een relatie zal minder moeite voor je doen, dan jijzelf kunt doen. Je gaat wat meer tijd met elkaar spenderen, leert elkaar meer kennen en de vonk vliegt over. Dit kan door meerdere dingen komen. Het is dus onzin om te denken dat een vreemdganger altijd een vreemdganger zal blijven.
Het is wel anders wanneer het voor de lust is.
Eerste dus!quote:
Ik heb in die situatie gezeten. Hoe raar het ook mag klinken, ik heb nooit degene met wie hij vreemdging het kwalijk genomen. Hij was fout en hij had mijn vertrouwen geschaad. Niet zij. Dat ik verder niks van haar hoefde te weten, lijkt me logisch. Zou het een bekende van mijn zijn, dan zou ik haar ook niet meer hoeven zien, maar degene die vreemdgaat is degene die fout is en zwak.quote:Op zondag 21 april 2013 17:02 schreef Steef121 het volgende:
Ik hou van duidelijkheid![]()
Ik vind het nog begrijpelijk als je head over heels bent voor die man.. Maar gewoon om het "avontuurlijke" maar ff met deze jongen te gaan ookal heeft die een relatie met iemand anders.. Ik bedoel probeer jezelf een keer te verplaatsen in die vrouw van die man. Jij zou het maar zijn.
En het maakt toch geen reet uit of je die vrouw kent of niet??! het enige verschil is het dat je ook nog een hele slechte vriendin ben.
Dit kan meerdere redenen hebben zoals ik al zei. Mannen en vrouwen kunnen ook veel lol met elkaar hebben of direct een bepaalde klik, dat je het goed met elkaar kunt vinden.quote:Op zondag 21 april 2013 17:02 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom gaat die persoon in de relatie meer tijd met die ander doorbrengen?
quote:Op zondag 21 april 2013 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb in die situatie gezeten. Hoe raar het ook mag klinken, ik heb nooit degene met wie hij vreemdging het kwalijk genomen. Hij was fout en hij had mijn vertrouwen geschaad. Niet zij. Dat ik verder niks van haar hoefde te weten, lijkt me logisch. Zou het een bekende van mijn zijn, dan zou ik haar ook niet meer hoeven zien, maar degene die vreemdgaat is degene die fout is en zwak.
Je kunt speculeren over hoe, wat en hoe fout het wel niet is. Het blijft ontzettend moeilijk om de juiste stap te nemen. Ga je met je relatie verder of geef je alles op, laat je alles achter en ga je een nieuwe relatie aan vanuit je oude.quote:Op zondag 21 april 2013 17:09 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat zal dan wel blijken uit hoe die persoon omgaat met zijn huidige partner. Maakt hij/zij het direct uit? Eet hij/zij eerst een tijdje van 2 walletjes etc.
Als mijn vrouwtje vreemdging met een man zou hij als eerst in de brandende vulkaan worden gegooid samen met dat graag vreemdgaande vrouwtje van mequote:Op zondag 21 april 2013 17:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb in die situatie gezeten. Hoe raar het ook mag klinken, ik heb nooit degene met wie hij vreemdging het kwalijk genomen. Hij was fout en hij had mijn vertrouwen geschaad. Niet zij. Dat ik verder niks van haar hoefde te weten, lijkt me logisch. Zou het een bekende van mijn zijn, dan zou ik haar ook niet meer hoeven zien, maar degene die vreemdgaat is degene die fout is en zwak.
Nu spreek je jezelf tegen, aangezien mannen en vrouwen inderdaad lol kunnen hebben maar dit ook tot iets kan leiden.quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef Vaandrig het volgende:
[..]
Dit kan meerdere redenen hebben zoals ik al zei. Mannen en vrouwen kunnen ook veel lol met elkaar hebben of direct een bepaalde klik, dat je het goed met elkaar kunt vinden.
Tja, ik snap ook nooit van die mensen die de 3e partij in elkaar willen slaan ofzo, omdat ze het bed met partner hebben gedeeld. Je hoeft niet aardig te doen, maar in principe staat wat mij betreft die 3e buiten de situatie, want dat kan iedereen zijn. Je partner is degene die je dit flikt.quote:Op zondag 21 april 2013 17:15 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
![]()
Wel respect dat je er zo over denkt dan.
Juist, je zegt het al: kan.quote:Op zondag 21 april 2013 17:17 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Nu spreek je jezelf tegen, aangezien mannen en vrouwen inderdaad lol kunnen hebben maar dit ook tot iets kan leiden.
Als je dat weet, dan begin je er niet aan.
Uhmm, waarom zou je daar energie insteken dan nog (en die man wat aandoen)?quote:Op zondag 21 april 2013 17:16 schreef Steef121 het volgende:
[..]
Als mijn vrouwtje vreemdging met een man zou hij als eerst in de brandende vulkaan worden gegooid samen met dat graag vreemdgaande vrouwtje van me
Dat vind ik dus ook.quote:Op zondag 21 april 2013 17:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tja, ik snap ook nooit van die mensen die de 3e partij in elkaar willen slaan ofzo, omdat ze het bed met partner hebben gedeeld. Je hoeft niet aardig te doen, maar in principe staat wat mij betreft die 3e buiten de situatie, want dat kan iedereen zijn. Je partner is degene die je dit flikt.
Als je als vrouw weet zo van die 2 hebben een relatie... Verboden gebied. TEN NIMMER BETREDEN. En als je dat dan toch doet ben je even respectloos bezig als die zgn partner van je. Beide hebben die hersenen dan niet op de goede plek zitten en verdienen beide enkeltje brandende vulkaanquote:Op zondag 21 april 2013 17:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Tja, ik snap ook nooit van die mensen die de 3e partij in elkaar willen slaan ofzo, omdat ze het bed met partner hebben gedeeld. Je hoeft niet aardig te doen, maar in principe staat wat mij betreft die 3e buiten de situatie, want dat kan iedereen zijn. Je partner is degene die je dit flikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |