quote:Op zondag 21 april 2013 17:13 schreef Gewas het volgende:
Die teksten van de oude Genesis zijn vaak briljant.
Een volledig live concert met Peter Gabriel?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:06 schreef bazbo het volgende:
Gewas, misschien is dit nog een tip voor je:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Genesis: Live 1973 - First time in HD with Enhanced Soundtrack
Het gaat mij wel redelijk af. Moet het nog wel veel oefenen, maar het is om aan te horen.quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:05 schreef Gewas het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Genesis - Horizons
Hoe mooi zou het zijn als je dit op de gitaar kon spelen...
Tof!quote:Op dinsdag 30 april 2013 11:24 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Het gaat mij wel redelijk af. Moet het nog wel veel oefenen, maar het is om aan te horen.
Spectral Mornings is erg goed, maar mijn nummer 2 (na Voyage, ook mijn nummer 1) is Wild Orchids. Ik was erg, erg aangenaam verrast door dat album na zoveel jaarquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Spectral Mornings beschouw ik naast Voyage of the Acolyte nog altijd als zijn beste werk.
Heb om deze post maar even Wild Orchids opgezet, maar het weet me op dit moment weinig meer te interesseren tov. Spectral Mornings.quote:Op donderdag 2 mei 2013 22:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Spectral Mornings is erg goed, maar mijn nummer 2 (na Voyage, ook mijn nummer 1) is Wild Orchids. Ik was erg, erg aangenaam verrast door dat album na zoveel jaar.
Maar goed, wat mij betreft is Genesis dan ook te verdelen in de Hackett years en de post-Hackett years, waarbij de albums met Gabriel en Hackett wel anders zijn dan de Collins-Hackett albums, maar hetzelfde niveau halen. Vanaf And then there were three, mjah, daar worden de verschillen toch echt groot.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop