PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Smile like you mean it
www.wefut.com
oké, dan wacht ik nog even met een team kopenquote:
lol, ik dacht dat jij hem gewoon geopend hadquote:
Teampje hoor.quote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]11 Nationaliteiten, BPL en niet eens 1 Engelsman
gewoon IF Rooney op ST naast IF Hernandez toch?quote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef Toefjes het volgende:
IF Agger RCBquote:Op zondag 21 april 2013 12:40 schreef Toefjes het volgende:
Neejoh, want Aguero.quote:Op zondag 21 april 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon IF Rooney op ST naast IF Hernandez toch?
Rooney en Hernandez zijn wel een mooi paartje
IF Rooney is een optie nog inderdaad. Maar dan wel op CAM, en dan Suarez doorschuiven naar ST. Vorige keer met Aguero beviel niet zo heel erg goed, maar ik geef m gewoon een nieuwe kansquote:Op zondag 21 april 2013 12:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
gewoon IF Rooney op ST naast IF Hernandez toch?
Rooney en Hernandez zijn wel een mooi paartje
Ik erger me altijd mateloos aan mijn eigen teams als ik 2 snelle spitsen heb. het duo Klose - Reus is de beste die ik ooit heb gehad en dan heb je één snelle spits met een classy iets mindere pace-spitsquote:
De 2 verdedigers aan de zijkanten hou ik op 75+ pace, anders word ik ook zo'n zeur als het over sweaty goals gaat.quote:
Agüero naast Hernandez lijkt me niet zo heel fijn, maar Suarez moet er inderdaad niet uit, die is echt meesterlijk goedquote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Rooney is een optie nog inderdaad. Maar dan wel op CAM, en dan Suarez doorschuiven naar ST. Vorige keer met Aguero beviel niet zo heel erg goed, maar ik geef m gewoon een nieuwe kans
Toen ik m'n coins nog had speelde ik heel vaak met Bale als LF en Aguero als ST. Fijnste teams om mee te spelen.quote:Op zondag 21 april 2013 12:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik erger me altijd mateloos aan mijn eigen teams als ik 2 snelle spitsen heb. het duo Klose - Reus is de beste die ik ooit heb gehad en dan heb je één snelle spits met een classy iets mindere pace-spits
En Agger heeft echt kutworkratesquote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De 2 verdedigers aan de zijkanten hou ik op 75+ pace, anders word ik ook zo'n zeur als het over sweaty goals gaat.
Maar Bale is fysiek ook wel een monster hoorquote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Toen ik m'n coins nog had speelde ik heel vaak met Bale of LF en Aguero als ST. Fijnste teams om mee te spelen.
Flinke eindbaas ja.quote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar Bale is fysiek ook wel een monster hoor
IF Koscielny dan?quote:Op zondag 21 april 2013 12:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De 2 verdedigers aan de zijkanten hou ik op 75+ pace, anders word ik ook zo'n zeur als het over sweaty goals gaat.
Dan kom je met de 11 nationaliteiten in de knoei met Sissoko helaasquote:Op zondag 21 april 2013 12:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
IF Koscielny dan?Zijn NIF was echt baas.
edit onee kan niet vanwege je thema![]()
En Toefjes wil je een andere CB? Evt MOTM Mikel of IF David luiz als CDM dan kun je Kaboul of Kompany als CBquote:Op zondag 21 april 2013 12:47 schreef TBakkert het volgende:
Hopelijk krijgt Ivanovic nog een SIF als CB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |