abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125533048
Ik aai mijn poes van bijna 3 vaak over de buik omdat ze dat zo heerlijk vind. Maar nu voelde ik al een tijdje iets vreemds, en heb ik het net even goed bekeken. Het ziet eruit als een lange zwarte tepel, best groot. Ik heb het vergeleken met de andere tepels en die zien er toch anders uit (normaal)
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Ik wil maandag in ieder geval even langs de dierenarts gaan met haar.Oh ja...ze is gesteriliseerd ;)
En dat kan zomaar.....?
pi_125533499
Zit er geen teek? Ingegraven ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_125533553
Teek?
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_125533801
dacht het eerst ook, maar toen toch weer van niet omdat het op de lijn van de tepels zit, wil haar geen tepel uittrekken :'( wacht ik maak foto
En dat kan zomaar.....?
pi_125533880

op de foto zie ik wat viezigheid eromheen, zou het dan toch een teek zijn? of kan dit ook wat anders zijn?
En dat kan zomaar.....?
pi_125533953
ik twijfel toch weer, bij googlen op ontstoken tepel kom ik dit tegen:
denk dat ik er af blijf en maandag naar DA ga.
En dat kan zomaar.....?
pi_125534024
Bovenste zeg ik teek, onderste twijfel ik ook
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_125534460
Vies
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_125534524
Ik vind het toch wel erg op een teek lijken ja...
Een kat van ons had vorige zomer een huidskleurige teek, ik dacht dat het een wratje was en durfde er absoluut niet aan te trekken...
Mijn vriend echter dacht dat het een teek was omdat een wrat niet zo opeens daar kon zitten en trok het er zo uit.... een roze witte teek volgezogen bah bah!

Ik zou naar de dierenarts gaan...straks trek je alsnog aan een ontstoken tepel :P
pi_125535453
Duw het opzij en kijk of je pootjes ziet zitten, meestal kriebelen die genoeg om te zien of het wel of geen teek is.
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
pi_125536949
Lijkt wel erg op een teek inderdaad. Ik zou er aan draaien en trekken, een tepel trek je er echt niet zo maar af :P
pi_125538237
Ik denk ik aan een teek. :Y
Vandaag heb ik ook al de eerste van een van mijn katten afgehaald. :r

Probeer hem er eens uit te trekken, als het een onderdeel van poes is merk je het vanzelf. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_125538288
Trouwens: poes hoort 8 tepels te hebben, vier per rij en netjes tegenover elkaar. Tel eens hoeveel ze er nu heeft?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 21 april 2013 @ 22:44:09 #14
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_125579255
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 april 2013 22:37 schreef Cat22 het volgende:
Trouwens: poes hoort 8 tepels te hebben, vier per rij en netjes tegenover elkaar. Tel eens hoeveel ze er nu heeft?
Dit, en bovendien, de tepels van een poes zijn toch nauwelijks zichtbaar als ze niet zwanger is, of vergis ik me hierin?
In ieder geval niet zoals *dit*. Het lijkt me toch echt een vieze gore teek. :r

TS, als je 'm zelf niet durft te verwijderen, hup naar de dierenarts. De poes zal je er dankbaar voor zijn. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')