Ja ga ik ook doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je beter na de patat hardlopen
ik word net uitgemaakt voor gaylord, dus ik mag hier ook over voetbal pratenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je mag hier niet over voetbal praten. Vinden ze eng
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen die voetbal eng vinden
MIJN TEAMPJE IS KAMPIOEN MENSCHEN. IK BEN ZO'N GOEDE TRAINSTER.
quote:
Ze zijn allemaal groter dan jij?quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Mensen die voetbal eng vinden
MIJN TEAMPJE IS KAMPIOEN MENSCHEN. IK BEN ZO'N GOEDE TRAINSTER.
Jij kan je meet vergeten nuquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal groter dan jij?
neequote:Op zaterdag 20 april 2013 18:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal groter dan jij?
en ditquote:
Je weet toch dat ik het niet meen liefj0n?quote:
Meehelpenquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:07 schreef Typisch het volgende:
jongens hoe moet ik een vrouw sneller laten koken?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik het niet meen liefj0n?
quote:
Dan moet je maar hopen op het beste. Gelijk dumpen als ze het verpest heeft en pizza`tje bestellen #yoloquote:Op zaterdag 20 april 2013 18:08 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nee. Ik wilde de frituur aan slingeren ''nee nee we gaan gezond eten''. Dus nu is ze koken.
Nee man, het is een top chick.quote:Op zaterdag 20 april 2013 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je maar hopen op het beste. Gelijk dumpen als ze het verpest heeft en pizza`tje bestellen #yolo
pizzaatjequote:Op zaterdag 20 april 2013 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan moet je maar hopen op het beste. Gelijk dumpen als ze het verpest heeft en pizza`tje bestellen #yolo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |