PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762Smile like you mean it
www.wefut.com
Die Leite lijkt me echt super chill, heb er ook maar 1 opgepikt. Kost wat, maar dan heb je ook wat.quote:
shitquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:15 schreef Tobi-wan het volgende:
Degene die een nieuw topic opent is homo!!!
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:16 schreef Zhano het volgende:
[..]
Die Leite lijkt me echt super chill, heb er ook maar 1 opgepikt. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
[ afbeelding ]
Ik hoopte eigenlijk dat een week lang niemand een topic zou openen en dat ik het dan maar zelf zou doen en zeggen dat het maar een grapje was...quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:18 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik hoopte eigenlijk dat een week lang niemand een topic zou openen en dat ik het dan maar zelf zou doen en zeggen dat het maar een grapje was...
Daar gaat mijn plan...
*jouw sturen naar amrabatquote:
Rogne centraal en Forster op doelquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:24 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team
Fellah en Pedersen zijn echt zo chill
Ja ga ik doen. Die kneus van AZ had een 5,7 in de finale, de rest van het team 7+ was veel beterquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Rogne centraal en Forster op doel
Je hebt met weinig spelers gespeeld dan als je IF Noordveld de beste GK vindquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:38 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beste spelers deze FUT. Niet in deze formatie btw, maar hier passen ze het best met zn allen in
Misschien wel de beste zilver keeper. Al is Gspurning ook heel erg goed.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt met weinig spelers gespeeld dan als je IF Noordveld de beste GK vind
Heb aardig wat keepers gehad hoor, Nordfeldt was het meest constant. Geen supergeniale reddingen maar ook geen rare superblunders. (Niet meer dan de FIFA scripted blundersquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt met weinig spelers gespeeld dan als je IF Noordveld de beste GK vind
Er zijn echt zoveel beterequote:Op zaterdag 20 april 2013 14:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Misschien wel de beste zilver keeper. Al is Gspurning ook heel erg goed.
Habbo hotel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
ik hoef alleen nog maar Victory Road en de Elite Four te doen en dan heb ik Emerald uitwelke zal ik hierna gaan spelen?
Elite Four was bij mij altijd een Hyper Potion festijnquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
ik hoef alleen nog maar Victory Road en de Elite Four te doen en dan heb ik Emerald uitwelke zal ik hierna gaan spelen?
Ik had daar altijd een level 100 starter pokemon en de rest op level 20quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Elite Four was bij mij altijd een Hyper Potion festijn
De oudere > nieuwere imo. Sowieso zijn de eerste 150 Pokemon het meest baasquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
strontziek word ik van al die hyperpotionsquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:54 schreef Zhano het volgende:
[..]
Elite Four was bij mij altijd een Hyper Potion festijn
vind ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De oudere > nieuwere imo. Sowieso zijn de eerste 150 Pokemon het meest baas
Idd. Blue of Yellow dusquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:55 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De oudere > nieuwere imo. Sowieso zijn de eerste 150 Pokemon het meest baas
Fire red.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
strontziek word ik van al die hyperpotions
[..]
vind ik ook
Fire Red 386, geniale hackquote:Op zaterdag 20 april 2013 14:51 schreef Dudeweiser het volgende:
Download een gameboy emulator. Ik had het op mijn desire. Batterij gaat wel achterlijk snel leeg thoughquote:
Slew?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:01 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil pokemon op mijn iphone
En net tegen de zieligste bronze speler ever gespeeld. en van dit spel trouwens.
hier niet, 3 uur pokemon spelen is 20% batterijquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:02 schreef vandermar het volgende:
[..]
Download een gameboy emulator. Ik had het op mijn desire. Batterij gaat wel achterlijk snel leeg though
geen pokemon hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:01 schreef Djeetje het volgende:
Ik wil pokemon op mijn iphone
En net tegen de zieligste bronze speler ever gespeeld. en van dit spel trouwens.
Lol, stukken beter dan die desire die ik hadquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hier niet, 3 uur pokemon spelen is 20% batterij
[..]
geen pokemon hebben
Maar je hebt wel gewonnen? Ik las dat iemand op het EA forum tegen iemand moest die Westcarr op CB had, Taylor en Powell op CDM en voor de rest (denk ik) de snelste Engelse bronze op elke positie. Die tegenstander ging ook nog sshh doen bij elke goalquote:
Hee ik was gewoon vroeger baas op mijn gameboy SP volgens mij.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
geen pokemon hebben
SPquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hee ik was gewoon vroeger baas op mijn gameboy SP volgens mij.
Heb laatst jailbreak er af gedonderd
Ben gestopt bij de 3-0 toen hij de bal alleen maar terug kreeg via bijvoorbeeld de paal.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar je hebt wel gewonnen? Ik las dat iemand op het EA forum tegen iemand moest die Westcarr op CB had, Taylor en Powell op CDM en voor de rest (denk ik) de snelste Engelse bronze op elke positie. Die tegenstander ging ook nog sshh doen bij elke goal
ja desire had ook niet zo'n goeie batterij dus dat verklaart het een en anderquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Lol, stukken beter dan die desire die ik had
ik heb mijn GBA advance nogquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hee ik was gewoon vroeger baas op mijn gameboy SP volgens mij.
Heb laatst jailbreak er af gedonderd
Ik heb het nog wel op mijn laptop (alleen Fire Red 386)quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
geen pokemon hebben
Stuur hem haatberichten danquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ben gestopt bij de 3-0 toen hij de bal alleen maar terug kreeg via bijvoorbeeld de paal.
En hij ging achterin rond spelen.
Als het donker was moest je onder de lamp gaan zitten anders kon je op je beeldscherm niks zienquote:
Prachtig jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:06 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Als het donker was moest je onder de lamp gaan zitten anders kon je op je beeldscherm niks zien![]()
Wat een tijden.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb het nog wel op mijn laptop (alleen Fire Red 386)
[..]
Stuur hem haatberichten dan
Ik kreeg hemquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:06 schreef vandermar het volgende:
Ik kocht een color gewoon met een zak vol 5 gulden munten
240 gulden kostten die dingen toenof iets in die regio in ieder geval.
Wat is zijn GT, dan ga ik op het EA forum zetten dat mensen niet tegen hem moeten spelen. Ik stuur zelf nooit haatberichten, ik ga niet zomaar iemand uitschelden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:08 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Doe ik ook
Nu zegt hij dat hij eerlijk heeft gewonnen en dat ik beter had moeten worden in fifa en dat hij beter is
Jupquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:09 schreef DannyDeko het volgende:
Wie heeft er hier btw vroeger nog op de enige echte Game Boy en NES gespeeld? Ik ben een van de gelukkigen
Ik! Heb nog een doorzichtige Game boy.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:09 schreef DannyDeko het volgende:
Wie heeft er hier btw vroeger nog op de enige echte Game Boy en NES gespeeld? Ik ben een van de gelukkigen
CuTnWarrior hij speelt PS3.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat is zijn GT, dan ga ik haatberichten op het EA forum zetten. Ik stuur zelf nooit haatberichten, ik ga niet zomaar iemand uitschelden.
Grijzig ja. Ik moet m hier nog ergens op zolder hebben liggen denk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup
Al was die gameboy niet van mijzo'n grote koelkast toch? Zwart wit meende ik, iemand uit mijn klas had die
groep 4 was dat
Wat was zijn team verder dan? En zeg dat je hoopt dat hij de volgende ronde verliestquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
CuTnWarrior hij speelt PS3.
nu stuurt hij dit: dude, the whole reason i pace abuse is cause it's fun, stop being such a crybaby
Kirbyquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:12 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Grijzig ja. Ik moet m hier nog ergens op zolder hebben liggen denk ik.
De NES hebben we tot onze grote spijt een aantal jaar geleden verkocht. Heb nog wel 2 x de SNES hier liggen. Mario Kart
Het was de finalequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat was zijn team verder dan? En zeg dat je hoopt dat hij de volgende ronde verliest
Dit was mijn eerste voetbal spel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:15 schreef DannyDeko het volgende:
Aangezien we nu toch over nostalgische dingen bezig zijn, en dit het fifa topic is:
[ afbeelding ]
Die had papa gewoon gefixed voor mij. Als 6 jarig jochie zat ik al lekker te fifa-en
Die heb ik idd ook kapot gespeeld. Ronaldo bij PSV nog toen toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste voetbal spel.
[ afbeelding ]
Drankjes in de thee van de tegenstander doen
Jaar erop kreeg ik fifa 98 en kon je zaalvoetballendaarna fifa 2000 en die heb ik heel veel gespeeld, toen stond de computer hier nog in de kamer.
Je kon ook met de keeper scoren bij een doeltrapquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:19 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die heb ik idd ook kapot gespeeld. Ronaldo bij PSV nog toen toch?
"De beer is los"
"We gaan thee drinken"
"De bal is rond, en kan dus alle kanten op"
"Wat een schot!" (bal vliegt meters naast het doel)
Ik ga ff kijken of ik m kan downloadenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je kon ook met de keeper scoren bij een doeltrapde helft van de keren rolde de bal zo de hoek in en dook de keeper mis
Stadion upgraden
Bierhof kocht ik altijd toenheel team met spitsen had ik toen ook
Ik heb de CD nog liggenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ga ff kijken of ik m kan downloadenDe cd zal ik denk al lang niet meer hebben.
3-4-2-1 met Jese en Deulofeuquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:22 schreef Maver24 het volgende:
Wie weet er een leuk zilveren team met Deulofeu
Nutteloos als LM. Hij werd toch ook genoemd voor het TOTS?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:20 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste IF voor volgende week
Ja iddquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nutteloos als LM. Hij werd toch ook genoemd voor het TOTS?
In die tijd had je ook even aan je Nederlands huiswerk kunnen zittenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:28 schreef Djeetje het volgende:
Me pc is al bijna 4 uur bezig met updates
oke.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
In die tijd had je ook even aan je Nederlands huiswerk kunnen zitten
Ik zou wel Doni op goal doen of Pletikosa en Kanu ipv Felipequote:
zou eigenlijk een 433 willen hebben met link Deulofeu en rechts Quincyquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou wel Doni op goal doen of Pletikosa en Kanu ipv Felipe
Die griekse CAM van Pana in de spits. Goede spelerquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zou eigenlijk een 433 willen hebben met link Deulofeu en rechts Quincy
Jammer genoeg niet, kans is gewoon zo ontzettend klein dat je er niet eens aan zou moeten beginnen om hem te pullenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:34 schreef FCsuarez het volgende:
middag![]()
iemand inmiddels al eens TOTW ronaldo gepulled ?
heb ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:34 schreef vandermar het volgende:
Ik zou wel zo'n racestuur willen en dan F1 voor de xbox. Vroeger had ik wel een stuur voor de computer met F1. Altijd wel bazig
Ik wil dat ook alleen nu is het wat duurquote:
ziet er wel tof uit, alleen jammer van die 7 chem, kan die 2e niet met Ayew in de spits en dan alsnog 9 chem?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:40 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Zo met Annan 7 chem
[ afbeelding ]
Of zo
Graag gedaan Maver
dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die is anders 10x beter dan het origineel
zo'n playseat jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil dat ook alleen nu is het wat duurik wel dan gelijk zo'n hele set later in mijn huis met zo'n kuipstoeltje erbij
Tuurlijk kan dat.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ziet er wel tof uit, alleen jammer van die 7 chem, kan die 2e niet met Ayew in de spits en dan alsnog 9 chem?
Nicequote:Op zaterdag 20 april 2013 15:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat lijkt me sterk
[..]
zo'n playseat jadie zijn echt ziek
heb nu zo'n MS Racing Wheel die ik ook gebruik voor pc
die heb ik ook jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niceik heb F1 2010 nog, 2 uren misschien gespeeld
Ja ik had die Waris erin staan omdat ik even met Zapater wilde proberenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:43 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ziet er wel tof uit, alleen jammer van die 7 chem, kan die 2e niet met Ayew in de spits en dan alsnog 9 chem?
Nou dat mag je vinden, ook al ben ik het totaal niet met je eens.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het origineel is ook wel goed maar persoonlijk vind ik die versie die ik heb veel beter.
mij ook, vorig jaar was tie toch nog goud ?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:46 schreef vandermar het volgende:
Jordan Ayew lijkt mij trouwens best wel een aardige spits
Jup en had hij ook nog een IFquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
mij ook, vorig jaar was tie toch nog goud ?
Je hebt die versie niet eens gezien of gespeeld dus hoe kun je die dan al minder vinden?quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Nou dat mag je vinden, ook al ben ik het totaal niet met je eens.
omdat ik gegoogled heb wat het is en het is alleen maar moeilijker gemaaktquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt die versie niet eens gezien of gespeeld dus hoe kun je die dan al minder vinden?
Dan kun je inderdaad beter het origineel spelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ik gegoogled heb wat het is en het is alleen maar moeilijker gemaakt
Ben nu Fire red aant spelenquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat ik gegoogled heb wat het is en het is alleen maar moeilijker gemaakt
zit je de hele dag ibra's te spottenquote:
weekendquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:56 schreef Maver24 het volgende:
Ibra is op de xbox gestegen van 410k tot nu 469k , waarom stijgt tie nu weer![]()
Daar heeft djeetje een neusje voorquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit je de hele dag ibra's te spotten
volgens mij is het zaterdag vandaag jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 15:57 schreef Maver24 het volgende:
[..]
zou je denken ?, dat hoop ik dan maar,
LM geloof ikquote:
charmander uiteraardquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
JONGONS! Bulba, squirtle of charmander????
lol, ben je je jeugd aan het herbeleven? Neem Pikachu gewoonquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
squirtle. verslaat de eerste tegenstander het makkelijkst daarna even een charmander vangenquote:
Dat kan niet want je kan maar 1 van de 3 starters hebbenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
squirtle. verslaat de eerste tegenstander het makkelijkst daarna even een charmander vangen
Je komt toch vrij rap in dat bos? fire > bosbewoners!quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je in het begin een uitdaging wil hebben wel ja.
Kon toch helemaal niet?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
squirtle. verslaat de eerste tegenstander het makkelijkst daarna even een charmander vangen
zal wel lastig zijn tegen die bug pokemon jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je in het begin een uitdaging wil hebben wel ja.
kan geen starters vangenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neem je een growlithequote:Op zaterdag 20 april 2013 16:03 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat kan niet want je kan maar 1 van de 3 starters hebben
zonder commentaar toch? saai danquote:
Ik bedoelde dan ook de eerste 2 gymsquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:03 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zal wel lastig zijn tegen die bug pokemon ja
[..]
kan geen starters vangen
CHARMANDER oF SQUIRTLEquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:00 schreef DannyDeko het volgende:
Ja dat heet handels instinct.quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar heeft djeetje een neusje voor
Charmander sowieso.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
CHARMANDER oF SQUIRTLE
CHARIZARD OF BLASTOISE
beide zijn ze wel koning
Nee hoor? Ik hoor gewoon een meneer commentaar geven bij Bor Dortmund - Mainz. Al is het ontbreken van commentaar en alleen stadion geluiden helemaal niet verkeerd hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:05 schreef poker4lifee het volgende:
je wint toch alles wel welke pokemon je ook hebt. squirtle is later de baas.
[..]
zonder commentaar toch? saai dan
Die gast was fucking grappigquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:07 schreef Revontulet het volgende:
Oke, welke Fokker is dit? Eerlijk zeggen
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:07 schreef Revontulet het volgende:
ahh oke ook alweer lang geleden dat ik een keer iets zo probeerde te kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor? Ik hoor gewoon een meneer commentaar geven bij Bor Dortmund - Mainz. Al is het ontbreken van commentaar en alleen stadion geluiden helemaal niet verkeerd hoor
Sidwell zelf denk ik. En Enoh wellicht.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Terecht rood lijkt mij. Iemand die het niet met me eens is?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Terecht rood lijkt mij. Iemand die het niet met me eens is?
Sidwell had zijn hand al op zijn kop voor de scheids kwam, die wist het zelf ook wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sidwell zelf denk ik. En Enoh wellicht.
De W van Stampot etenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:07 schreef Revontulet het volgende:
Nou hop afsluiten en weer opstarten. Misschien word je nu wel kampioenquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Best jammer van al die uurtjes die je in zo'n spel stopt
realistisch spelquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Het is me toch wel een érg realistisch spel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
GMTA OMG LOLZ0RZquote:
Nee, ik moest zonodig de laatste speelronde eerlijk spelen. Leverde een gelijkspel op tegen Twente en daardoor kwam Ajax net in de laatste wedstrijd op de eerste plek. Volgend seizoen beter. Die talenten beter zien worden is wel erg leuk trouwensquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nou hop afsluiten en weer opstarten. Misschien word je nu wel kampioen
Gewoon opnieuw opstarten na een nederlaag deed je toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dat deed ik alleen in die wedstrijden die onrealistisch waren dat je punten verloor. Bijvoorbeeld thuis tegen de nummer 18, terwijl je de week daarvoor 0-3 bij Ajax gewonnen hebt. Dat slaat echt helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon opnieuw opstarten na een nederlaag deed je toch?
FM is verneukt sinds de nieuwe patch, al lijk ik nu een leuke game te hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat deed ik alleen in die wedstrijden die onrealistisch waren dat je punten verloor. Bijvoorbeeld thuis tegen de nummer 18, terwijl je de week daarvoor 0-3 bij Ajax gewonnen hebt. Dat slaat echt helemaal nergens op.
Vanavond PSV even een pak slaag krijgen.quote:
okee, dank je, leukquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:36 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
IFs voor volgende week
Altidore scoorde bij zijn debuut tegen PSV, en later in Eindhoven ook al een joekel van een goal, komt wel goed joh.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:36 schreef FCsuarez het volgende:
gewoon tegen altidore zeggen dat hij tegen ajax speeltkomt het vanzelf goed.
Ik vind FM een tof spel, speel het al sinds Championship Manager 03/04 (bijna 10 jaar dusquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FM is verneukt sinds de nieuwe patch, al lijk ik nu een leuke game te hebben.
Hoe meer je kan managen, hoe beterquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind FM een tof spel, speel het al sinds Championship Manager 03/04 (bijna 10 jaar dus)
Het is wel een stuk moeilijker geworden met de trainingen etc. wat sommige dingen ook minder leuk maaktMaar de rest van het spel maakt alles weer goed
De tijd van Championship manager was wel het leukstequote:Op zaterdag 20 april 2013 16:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik vind FM een tof spel, speel het al sinds Championship Manager 03/04 (bijna 10 jaar dus)
Het is wel een stuk moeilijker geworden met de trainingen etc. wat sommige dingen ook minder leuk maaktMaar de rest van het spel maakt alles weer goed
Idd. Die goal in Eindhoven is Europa overgegaanquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altidore scoorde bij zijn debuut tegen PSV, en later in Eindhoven ook al een joekel van een goal, komt wel goed joh.
ik ook, ben te dom voor al die geavanceerde functiesquote:Op zaterdag 20 april 2013 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De tijd van Championship manager was wel het leuksteNu wel te veel toestanden om te regelen en rekening mee te houden. Al is het wel realistischer, maar vond het concept van: spelers kopen, tactiek maken, opstelling maken en knallen maar veel leuker
Wedstrijdvoorbereidingen etc. laat ik aan de assistent over, ik vind dat daar veel te veel tijd in gaat zitten. Wedstrijdtoespraken idem, continu dezelfde vragen en antwoorden gevenquote:
Het is echt gewenning..toen ik een tijdje terug weer begon dacht ik er hetzelfde over als jij, maar nu gaat het allemaal mega snel en op de automatische piloot.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met deze post.
Artetaquote:
Ik wacht nog altijd op een crack.quote:Op zaterdag 20 april 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is echt gewenning..toen ik een tijdje terug weer begon dacht ik er hetzelfde over als jij, maar nu gaat het allemaal mega snel en op de automatische piloot.
Mooi. Hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 20 april 2013 16:59 schreef Djeetje het volgende:
Volgende ibra voor 536k gespot
Maandag gaat hij zeker weg voor onder de 500k.
Welke speler(s) wil je nog meer weten ?quote:
Jammer dat je op PS3 speeltquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Welke speler(s) wil je nog meer weten ?
Heb nu ook een intro voor mijn vids
Ik wil het alleen nog maar met Ronaldo doenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Welke speler(s) wil je nog meer weten ?
Heb nu ook een intro voor mijn vids
Haha voor jullie wel.quote:
Wacht nou maar tot maandagquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:03 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Shaqiri is ook een beetje gestegen na afgelopen vrijdag, had em eerder moeten kopen voor 169k, nu goodkoopste 189k
Dat zou ik ook wel tof vindenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
Schurrle IF lijkt me vrij zeker..2 goals en een assist al. LW
Die van 169k werd verkocht met open bid toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:03 schreef Maver24 het volgende:
MOTM Shaqiri is ook een beetje gestegen na afgelopen vrijdag, had em eerder moeten kopen voor 169k, nu goodkoopste 189k
DIe klojo's van west Bromquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil het alleen nog maar met Ronaldo doen![]()
Dortmund gaat het straks nog verneuken ook zeg
Wou ik net zeggen, met een B elftal andere teams vernietigenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef ThadCastle het volgende:
Bayern is wel echt ziek bezig dit seizoen
Nou, mijn IF's ga ik niet meer goedkoper aanbieden hoor. Al neem ik ze mee het graf in.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef Djeetje het volgende:
De markt crash is erger gemaakt door die youtubers dan dat hij eigenlijk kon zijn.
Doordat hun er video's over maakten zijn mensen juist niet meer gaan kopen en hun dure spelers gaan verkopen, maar bijna niemand koopt ze dus ze dalen alleen maar in hun verkoopprijs
Geweldig team dit jaar. Ook favoriet nummero uno voor de CLquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef ThadCastle het volgende:
Bayern is wel echt ziek bezig dit seizoen
ik had het over de noobiesquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, mijn IF's ga ik niet meer goedkoper aanbieden hoor. Al neem ik ze mee het graf in.
Iedereen verkoopt ze maar bijna niemand koopt ze..quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:05 schreef Djeetje het volgende:
De markt crash is erger gemaakt door die youtubers dan dat hij eigenlijk kon zijn.
Doordat hun er video's over maakten zijn mensen juist niet meer gaan kopen en hun dure spelers gaan verkopen, maar bijna niemand koopt ze dus ze dalen alleen maar in hun verkoopprijs
zo is het. lig je straks in je graf met 144 fifa 13 IF'squote:Op zaterdag 20 april 2013 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, mijn IF's ga ik niet meer goedkoper aanbieden hoor. Al neem ik ze mee het graf in.
Ik heb er nog maar iets van 85. En eigenlijk wil ik gecremeerd wordenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:09 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zo is het. lig je straks in je graf met 144 fifa 13 IF's
je IF vidal nog kwijt geraakt ?quote:
neem de servers van EA meteen mee danquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb er nog maar iets van 85. En eigenlijk wil ik gecremeerd worden
Ja uiteindelijk wel voor ook zoiets. Maar had em net 2 dagen voor de prijsval gekocht dus nog wel verlies, maar redelijk weten te beperken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je IF vidal nog kwijt geraakt ?
mijne is vannacht weg gegaan voor 159K
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neem de servers van EA meteen mee dan
Ik zal het in mijn testament meenemen. Ik moet wel wat minder wedden op het voetbal. Het is niet goed voor mijn hartquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neem de servers van EA meteen mee dan
Gewoon FM blijven spelen en lekker cheaten = no stressquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal het in mijn testament meenemen. Ik moet wel wat minder wedden op het voetbal. Het is niet goed voor mijn hart
Ik kocht Ramos voor 112k vorige week.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:12 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ja uiteindelijk wel voor ook zoiets. Maar had em net 2 dagen voor de prijsval gekocht dus nog wel verlies, maar redelijk weten te beperken.
Welke bets heb jequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal het in mijn testament meenemen. Ik moet wel wat minder wedden op het voetbal. Het is niet goed voor mijn hart
"Elliott Bennett (born 18 December 1988) is an English footballer, currently signed to English Premier League side Norwich City. He is the elder brother of footballer Kyle Bennett."quote:
Nooit op je eigen team weddenquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dortmund to win en AZ X1. Gelukkig maakt Dortmund nu de 2-0
quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Elliott Bennett (born 18 December 1988) is an English footballer, currently signed to English Premier League side Norwich City. He is the elder brother of footballer Kyle Bennett."
De een is negeroide die scoorde de ander wit.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Elliott Bennett (born 18 December 1988) is an English footballer, currently signed to English Premier League side Norwich City. He is the elder brother of footballer Kyle Bennett."
Duo Penotti.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
De een is negeroide die scoorde de ander wit.
Volgens mij zijn ze geen broers hoor. Gewoon toeval dat ze in dezelfde wedstrijd scoren en bij dezelfde club spelen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
De een is negeroide die scoorde de ander wit.
No shit Sherlock!quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze geen broers hoor. Gewoon toeval dat ze in dezelfde wedstrijd scoren en bij dezelfde club spelen.
Sabaaiquote:
De crisis bij PSV kan ik niet links laten liggen. Al vind ik het ook uitstekend als PSV wint, omdat PSV bij de eerste 2 Europees voetbal voor AZ betekent. Dus dit is een safe betquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nooit op je eigen team weddenAl zou ik wel blij zijn als je bet goed gaat
Prima competitie voor hem. Lekker langs de lijn rennenquote:
Krijgt de bal ook niet of wel?quote:
Hij krijgt de bal ook, hij zat er een paar keer ook nog goed tussenquote:
Ik pakte gister de X2 op Ajax - Heerenveen. Dat was fantastisch.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:18 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Nooit op je eigen team weddenAl zou ik wel blij zijn als je bet goed gaat
Dan heb je wel lef.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik pakte gister de X2 op Ajax - Heerenveen. Dat was fantastisch.
Of gewoon gelukquote:
Bad Blood van Bastillequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:26 schreef pascal08 het volgende:
Wie kent er nog een leuk nieuw muziekalbumpje?
Tourequote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef BDIL het volgende:
Wie vinden jullie de beste CDM/CM voor de 41212 uit de BPL ?
MOTM Mikelquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:43 schreef BDIL het volgende:
Wie vinden jullie de beste CDM/CM voor de 41212 uit de BPL ?
Fulham met Manolev en Enoh dus eigenlijk met 8 manquote:Op zaterdag 20 april 2013 17:48 schreef BDIL het volgende:
Wat een pauper elftal is dit ArsenalMet een man meer moeite hebben tegen Fulham
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |