Ja nu wel, maarja het komt los enzo als mijn neef vraagt hoe het met mijn vriendin gaatquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent degene die erover begint hoor
Als ik nu 20 kilo afval dan weeg ik 46 maar dan zie ik eruit als een 12-jarige.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi ik steun je in deze moeilijke tijden
whehequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja nu wel, maarja het komt los enzo als mijn neef vraagt hoe het met mijn vriendin gaat
Dude, anderhalf jaar geleden
Je bent nu 66? Hoe hoog ben je?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik nu 20 kilo afval dan weeg ik 46 maar dan zie ik eruit als een 12-jarige.
ja, maar vorige keer hadden we het over ongesteldheid en toen kwam je ex ook naar bovenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja nu wel, maarja het komt los enzo als mijn neef vraagt hoe het met mijn vriendin gaat
Dude, anderhalf jaar geleden
hoe lang doe je er dan over?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Nee echt! Ik kom dan echt vet lang niet en dan zit ze echt op de klok te kijken![]()
Uurtje ofzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe lang doe je er dan over?
Uurtje? Wtf?quote:
Zal via Wa even een foto sturen wat de buren een uur geleden op fb zeidenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Promi rustig, straks horen de buren het nog.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik nu 20 kilo afval dan weeg ik 46 maar dan zie ik eruit als een 12-jarige.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Nee echt! Ik kom dan echt vet lang niet en dan zit ze echt op de klok te kijken![]()
Ik ben dan ook een emotioneel instabiele randdebiel die eigenlijk geen contact met de buitenwereld moet hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja, maar vorige keer hadden we het over ongesteldheid en toen kwam je ex ook naar bovenlijkt me niet heel goed voor je
Ik en boosquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
oke doe mr niet, er is hier een mod en straks geef ik verkeerde tips en dan word je dikker en dan wordt de mod boos oke volgende keer?
Wel goeie workoutquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan hoor, gewoon op tijd even afkoelen
[..]
Val dan gewoon 10 kilo af.
ja stuur!!quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zal via Wa even een foto sturen wat de buren een uur geleden op fb zeiden
Mij lukt het niet om het een uur te rekken hoorquote:
Dus ik ben wel te dikquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan hoor, gewoon op tijd even afkoelen
[..]
Val dan gewoon 10 kilo af.
tssquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mij lukt het niet om het een uur te rekken hoor
Ja met wie? Opblaaspop?quote:
BOFKONT JIJquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Soberso, maar gelukkig doe ik niet al het werk
Gewoon je orgasme uitstellen, óók als je aan het fappen bent, als je bijna komt gewoon stoppen, krijg je stamina vanquote:
okequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Even via de laptop zodat ik naam kan weghalen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
altijd luisteren naar Horkquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon je orgasme uitstellen, óók als je aan het fappen bent, als je bijna komt gewoon stoppen, krijg je stamina van
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
heinekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Hm..quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gewoon je orgasme uitstellen, óók als je aan het fappen bent, als je bijna komt gewoon stoppen, krijg je stamina van
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:04 schreef supersof het volgende:
IK WORD SCHIJTZIEK VAN DIE MEUK GVDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gvd
Tax wil tetten :)!
Wordt je al misselijk? XDquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Leuke onderwerpen hier in de JNG SC
ja seks is vies :Squote:
Mag ik AC helemaal uithongeren?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja klopt, ik hoorde dat Etsu nog wel wat tips voor je had
Ok brb ff oefenen.!!quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
IK WORD SCHIJTZIEK VAN DIE MEUK GVD
Wat is stamina?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:
Dat is een pilletje voor als je moet afvallen. Normaliter moet men 5 pilletjes per dag nemen, maar in jouw geval zou ik er 10 nemen. Dat is tip 1.quote:
Nopequote:
In dat geval dit:quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is een pilletje voor als je moet afvallen. Normaliter moet men 5 pilletjes per dag nemen, maar in jouw geval zou ik er 10 nemen. Dat is tip 1.
Gaat lekker bij julliequote:
Jezus wat omslachtig, ik zou gewoon in eerste instantie posten: "JOH, je bed bonkt tegen de muur mongool, kets eens wat zachter"quote:
hahahahahaquote:
Ik hoop *kras* denk het. Matig wel.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
Zou AC nu dood liggen nadat die een stoelpoot in zn strot heeft gedouwd?
Mijn bed staat gelukkig niet tegen de muur waar hun slapen, maar waar onze badkamer zitquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Jezus wat omslachtig, ik zou gewoon in eerste instantie posten: "JOH, je bed bonkt tegen de muur mongool, kets eens wat zachter"
zoietsquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
Zou AC nu dood liggen nadat die een stoelpoot in zn strot heeft gedouwd?
Die van ons staat tegen een gipswandje, maakt wat meer geluid dan normaal, goed voor zequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn bed staat gelukkig niet tegen de muur waar hun slapen, maar waar onze badkamer zit
En zet hem expres altijd van de verwarming enzo
#neighbourfriendlyTaxquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:09 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mijn bed staat gelukkig niet tegen de muur waar hun slapen, maar waar onze badkamer zit
En zet hem expres altijd van de verwarming enzo
Is hij 't waard om begraven te worden?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:09 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik hoop *kras* denk het. Matig wel.
In zee met een betonblok aan het been was voldoende toch?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is hij 't waard om begraven te worden?
Ik wil worden gecremeerd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is hij 't waard om begraven te worden?
Oh, je typt weer, dus je bent nog niet helemaal dood.quote:
Jij had een marathon moeten lopenquote:
Laat ik maar niet over het bed bij Prom thuis beginnenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van ons staat tegen een gipswandje, maakt wat meer geluid dan normaal, goed voor ze
Weet je wel wat cremeren betekent dan?quote:
Ja, zoiets deed ik eens, slecht teken: ik leef nog. Goed teken: ik kan m'n drank binnenhoudenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh, je typt weer, dus je bent nog niet helemaal dood.Tip 2: drink een fles goldstrike op in 10 minuten, dan kots je al de inhoud van je maag + je maag zelf, kan/hoef je niet meer te eten en word je dunner.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laat ik maar niet over het bed bij Prom thuis beginnen
Weet je hoe een goederentrein van 10 meter afstand klinkt?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je wel wat cremeren betekent dan?
Dan gooien ze je helemaal onder stamina heDat wil je toch niet..
Zoals mijn gipswandje maar dan wat zachterquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:11 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laat ik maar niet over het bed bij Prom thuis beginnen
Weet je hoe een goederentrein van 10 meter afstand klinkt?
Ik zou eerst benzine over hem gieten en dan vuurtje erbij, 10 minuten laten en dan pas in de zee gooien.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
In zee met een betonblok aan het been was voldoende toch?
Kbbyquote:
Oja, stukken beter, dan maakt hij de zee nóg intenser mee!quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou eerst benzine over hem gieten en dan vuurtje erbij, 10 minuten laten en dan pas in de zee gooien.
De buren bij haar houden wijs hun mond gelukkig, en prom haar moeder heeft alleen een keer gezegd dat het inderdaad kraaktquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zoals mijn gipswandje maar dan wat zachtermeerdere klachten gehad hier al!
OMYGAWD JORDYquote:
Dan weet je tenminste zeker dat al z'n calorieën verbranden.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oja, stukken beter, dan maakt hij de zee nóg intenser mee!
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
De buren bij haar houden wijs hun mond gelukkig, en prom haar moeder heeft alleen een keer gezegd dat het inderdaad kraakt
Wijs hun mond houden
hoiquote:
*proest* mijn scherm, je hebt het bijna geslooptquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan weet je tenminste zeker dat al z'n calorieën verbranden.
Ja ik begon over de kat die op een kraaktasje ging zittenquote:
quote:
Kakkerlakken zijn hetquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
AC is overleden en Jordy komt tot leven. Wanneer houdt dit eens op.
Onze katten staren mij altijd aanquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja ik begon over de kat die op een kraaktasje ging zittengeen slimme move.
Ook vervelend trouwens als die katten je aanstaren
Moment ik laat prom even een foto sturen van hoe de kat mij zat aan te staren tijdens de daadquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Onze katten staren mij altijd aanvind ik niet erg hoor, eerder schattig
Smeer tandpasta op zijn lippenquote:
Doeiquote:
quote:
quote:
Dit moet ik zienquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moment ik laat prom even een foto sturen van hoe de kat mij zat aan te staren tijdens de daad
Ja we moesten er gewoon een foto van maken
Ontsmettenquote:
Gemeen staat niet in het woordenboek van een Gquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:20 schreef wietparkiet het volgende:
jij moet echt geen adviseur worden fok-ict
dat gaat helemaal mis dan
met mijn cum. Dat vindt Jordy wel lekker blijkbaarquote:
da hedde ik toch nie hierquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Teken een penis op zijn wang met een ballpoint
Wanneer kan ik beginnen?quote:
Dat wordt extra veel fappen, want AC is dik = meer cum nodig.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
met mijn cum. Dat vindt Jordy wel lekker blijkbaar
Waar zit je dan? In een keet ofzo?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
da hedde ik toch nie hier
da s thuis toch
Geef me eerst maar een tag danquote:
plaatselijke negerquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waar zit je dan? In een keet ofzo?
Waarheid deze.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
wp beveiligingen
is oa bodyguard van de heilige hork
Dat kan ik niet, alleen adminsquote:
Bonoooooquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:22 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hoe strak dat beest me aanstaarde
Die zijn vast nog wel onlinequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Waarheid deze.
[..]
Dat kan ik niet, alleen admins
slaaplekkerquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Over 5 1/2 uur de wekker
Trusten
Whehe terechte staaractie welquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:22 schreef Taexon het volgende:
[ afbeelding ]
Echt hoe strak dat beest me aanstaarde
Show diplomas, eerder geen werk voor jequote:Op zaterdag 20 april 2013 00:22 schreef wietparkiet het volgende:
wp beveiligingen
is oa bodyguard van de heilige hork
Ik geef hem eerder geld om mij te beveiligen dan jou, nofi trouwensquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Show diplomas, eerder geen werk voor je
Stop een stoelpoot in je mond, het heeft AC wel geholpen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:25 schreef wietparkiet het volgende:
ik ben dik dus prima human shield
goeie keuze hork
wp beveiligingen approves
Gelijk heb je hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik geef hem eerder geld om mij te beveiligen dan jou, nofi trouwens
AC? Advanced circuitquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Stop een stoelpoot in je mond, het heeft AC wel geholpen.
Ah, dan zit ik dichtbij, ik zit op Amsterdam Z-Oquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gelijk heb je hoor![]()
Persoons beveiliging is ook niet iets wat ik graag zou willen doen
Ach paar weken dan beginnen op schiphol
AppelCrack.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
AC? Advanced circuit
Assassins Creed?
Jij hebt nu nog steeds niet mijn ingestuurde verhaal gelezenquote:
Ik was op de helft, weet je hoeveel PM/DM's ik krijg per week?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt nu nog steeds niet mijn ingestuurde verhaal gelezen
Bedenk ik me net.
Hork ben je ook
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh roald en ik noemde dat altijd appel[terminale ziekte]
roald is zelfquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh roald en ik noemde dat altijd appel[terminale ziekte]
Pff populaire boii hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik was op de helft, weet je hoeveel PM/DM's ik krijg per week?
Gezellig gezelligquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, dan zit ik dichtbij, ik zit op Amsterdam Z-O
Voel jij je aangesproken?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:31 schreef wietparkiet het volgende:
met dikkertje reffereer je dan naar mij of naar appelkneus?
Ik kijk op z'n tijd, ik kan niets beloven. Helaasquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pff populaire boii hoor.
Stuur maar wel even iets terug als je klaar bent, want ik heb nog niks verder geschreven omdat ik echt totaal mijn motivatie kwijt benMaar misschien dat het nog komt als ik een goeie reactie terugkijk
Oh das wel erg tofquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Gezellig gezellig
Mag dan lekker vliegtuigen doorzoeken voor een bekend amerikaans luchtvaart bedrijf
Cursus en bende al positief afgerond, alleen nu wachten tot mijn screening rond is
Oja. Nouja, ik weet dat jij ook een kutuser bent, maar ik weet niet of anderen er ook zo over denken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:31 schreef wietparkiet het volgende:
ja want je noemde me net ook al dikkertje
Wat schrijf jij?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pff populaire boii hoor.
Stuur maar wel even iets terug als je klaar bent, want ik heb nog niks verder geschreven omdat ik echt totaal mijn motivatie kwijt benMaar misschien dat het nog komt als ik een goeie reactie terugkijk
Homo mensen hebben ook gevoelens dikke.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
Dikke mensen hebben ook gevoelens hommo
Verhalen eerst. En toen was daar een idee voor een boek, en 1 hoofdstuk geschreven.quote:
Nee joh, zit ergens verborgen onder de vetrollen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:32 schreef wietparkiet het volgende:
Dikke mensen hebben ook gevoelens hommo
Mij appen dat je gaat slapen en dan toch mij stalkenquote:
Fictie?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verhalen eerst. En toen was daar een idee voor een boek, en 1 hoofdstuk geschreven.
En toen was daar motivatie weg
Nee non-fictie.quote:
Die verhalen wilde ik eerst ook bundelen tot iets maar toch maar mee gestoptquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ah, oké.
[..]
die chillt 'em in m'n maag
Ja kan niet slapenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mij appen dat je gaat slapen en dan toch mij stalken![]()
![]()
Geef maar toe dat je verliefd op me bent.xo
quote:
Is de dorpskeet niet open?quote:
que?quote:
Stuur.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die verhalen wilde ik eerst ook bundelen tot iets maar toch maar mee gestoptJe mag wel wat lezen als je wilt.
Veel plezierquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:41 schreef promisionxexposed het volgende:
We gaan dus schijnbaar ketsen, trusten
quote:
Misschienquote:
Trio?quote:
Ik had je dat eerste hoofdstuk gestuurd trouwens, die verhalen zijn best persoonlijkquote:
Ik snap het stuk niet echt, om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had je dat eerste hoofdstuk gestuurd trouwens, die verhalen zijn best persoonlijkmag opzich ook wel hoor
Wat snap je er niet aan dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap het stuk niet echt, om eerlijk te zijn.
biertje hier biertje daar wodka in je knalquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Stuur zulke simpele zielen alsjeblieft weg uit Nederland ofzo
Ik snap dat het grootste gedeelte een droomwereld is, maar ik snap niet zo goed wat daarmee bedoeld wordt.quote:
Een droomwereld..?quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik snap dat het grootste gedeelte een droomwereld is, maar ik snap niet zo goed wat daarmee bedoeld wordt.
O, god. Ik snap er even niks meer van. Moet misschien maar naar bed toe...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een droomwereld..?
Wacht, ik heb het misschien verkeerd gezegd. Het is natuurlijk wel fictie omdat het verzonnen is. Maar non-fictie omdat het wel ja, waargebeurd `kan'' zijn. Misschien snap je het nu beter
het is gewoon een inleidend begin van een verhaal.
Ja. Maar er valt niet zoveel aan te begrijpen volgens mijquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, god. Ik snap er even niks meer van. Moet misschien maar naar bed toe...![]()
Fictie dus?
Ben niet zo van de fictie, dus ik lees nauwelijks boeken.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Maar er valt niet zoveel aan te begrijpen volgens mij
Als je een boek gaat lezen, en je leest het eerste hoofdstuk. Dan begint dat toch ook ergens zomaar?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben niet zo van de fictie, dus ik lees nauwelijks boeken.Maar ik snap wat je hier zegt hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Laat mij niet alleenquote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]O, dat was een echte spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar oké, dit maakt het wat duidelijker.
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt Paxcon nog, met z'n bier en cola malibu.
Paxcon is een boerquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je hebt Paxcon nog, met z'n bier en cola malibu.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op FOK! en op WA reagerenJe hebt er maar druk mee.
Jij bent echt misselijkmakendquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij had klappen moeten krijgen vanmorgen. Lekker voor je dat je dat puntje niet kreeg.
Wordt er niet een beetje van je verwacht op Journalistiek dat je boeken leest?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat was een echte spoiler.Maar oké, dit maakt het wat duidelijker.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Terechte klacht. Vanmorgen had hij schapen bij zich.
Nee grapje, Pax is wel lief hoor.quote:
Nah, valt wel mee. Is wel handig, maar ik doe het nauwelijks. Als ik een boek lees, dan is het vaak ook geen fictie.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wordt er niet een beetje van je verwacht op Journalistiek dat je boeken leest?
Wat voor boeken vind je wel leuk dan?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nah, valt wel mee. Is wel handig, maar ik doe het nauwelijks. Als ik een boek lees, dan is het vaak ook geen fictie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet of ik echt een smaak heb, aangezien ik zo weinig lees. Het laatste boek dat ik heb gelezen is een hele dunne, 'Leven van 1 euro per dag'. En dat was 1 jaar geleden of zelfs langer.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor boeken vind je wel leuk dan?
Ik blijf niet reageren op posts waar enkel m'n naam wordt genoemd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:21 schreef Etsu het volgende:
EzellIk ga 1 week niet meer met je praten.
Ik ga slapen Fokit![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:21 schreef Etsu het volgende:
EzellIk ga 1 week niet meer met je praten.
Ik ga slapen Fokit![]()
Jeweeettquote:
Valt best mee hoor.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeweeett
hoezo eet jij altijd zo laat trouwens?
Nouja half 12 etenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Valt best mee hoor.Dat doe ik een paar avonden per week, vaak als ik 's avonds moet werken. Soms loopt het ook een beetje uit de hand met schoolwerk. Dan stel ik het koken steeds uit
Koekjes enzo...quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nouja half 12 etenDan heb je toch vet honger de hele avond
quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Koekjes enzo...![]()
En ik trek op het station zo nu en dan wat uit de muur. Zo gezond eet ik wel.
Ja, daar dus. Ben overigens wel blij dat die in Utrecht verplaatst is naar het gedeelte waar ik nooit kom.quote:
Hahah nouja Utrecht Centraal is sowieso 1 baken aan vreetschurenquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, daar dus. Ben overigens wel blij dat die in Utrecht verplaatst is naar het gedeelte waar ik nooit kom.
Maar ja, een broodje van de Brooodzaak of AH to go is toch wat gezonder.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah nouja Utrecht Centraal is sowieso 1 baken aan vreetschuren
Klopt. Ik ben alleen een moeilijke eter wat dat betreftquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ja, een broodje van de Brooodzaak of AH to go is toch wat gezonder.
Hoezo?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Ik ben alleen een moeilijke eter wat dat betreft
Ik lust geen slaquote:
En geen kaas,.quote:
En geen brood?quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En geen kaas,.
Naja gesmolten kaas wel
Jawelquote:
Oempf, kost iets teveel moeite als je even snel op het station iets wil halen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:53 schreef Fok-it het volgende:
Ze zouden eigenlijk de Broodzaak een echte broodzaak moeten maken.
Dus dat je gewoon echt brood kan kopenZelf je boterhammen kan smeren, en die dan kopen
Met allerlei soorten brood en beleg
Maar wel leuk ideequote:Op zaterdag 20 april 2013 01:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Oempf, kost iets teveel moeite als je even snel op het station iets wil halen.
Ga slapen jijquote:
Je vergeet goedkoper.quote:Op zaterdag 20 april 2013 01:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wel leuk ideeEn gezond
Ik heb het idee dat die broodjes vaak ook beetje chemisch zijn. Vooral die baguettes daar met salami en gesmolten kaas, die salami smaakt echt heel smerig en oud
Ja klopt. maar het hoeven niet allemaal dure belegsoorten te zijn hequote:Op zaterdag 20 april 2013 02:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je vergeet goedkoper.Op mijn school heb je dit ook. Best handig aangezien een zelfgemaakt broodje 1000x goedkoper is dan zo'n kant-en-klare. Trouwens, klinkt een beetje als een Subway.
quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Niet kunnen rijden was hip in 2003, een beetje achterhaald...
Pindakaas heb ik nog nooit gezien ergens.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja klopt. maar het hoeven niet allemaal dure belegsoorten te zijn heal smeer je een paar boterhammen met pindakaas
Als je het thuis vergeten bent ofzo, is vet handig
Ik ga maar eens een ondernemingsplan schrijven
Neem mijne maarquote:
Pindakaas verkopen ze bij de Broodwinkelquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Pindakaas heb ik nog nooit gezien ergens.Enne, eerste klant krijgt korting toch?
quote:
Waar is de broodwinkel op centraal?quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pindakaas verkopen ze bij de Broodwinkel
Hoi Krabs
Naast de Starbucks geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2013 11:36 schreef Krabs2.0 het volgende:
Altijd minder erg dan meisjes die huilen hoe erg ze een proefwerk verkloot hebben om vervolgens met een 8 weg te huppelen.
heyquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pindakaas verkopen ze bij de Broodwinkel
Hoi Krabs
Jaquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedoel je nu niet de Brooodzaak met drie o's?
Wat brengt jou zo laat nog hier?quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jageloof het wel
[..]
Wat brengt jou zo laat nog hier?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik moest even kijken of het geen spelfout was
Memento is kutquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik heb memento gekeken en nu kan ik alleen posts typen door middel van quotes
[..]
Djangoquote:Op zaterdag 20 april 2013 02:10 schreef Ezell het volgende:
Ik denk dat ik maar een film op ga zetten en ga slapen. Filmsuggestief?
Ik ga de film kijken hoor. Alleen wel halverwege in slaap vallen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:11 schreef Etsu het volgende:
Film opzetten en slapen?Beetje zonde van de stroom?
quote:Op zaterdag 20 april 2013 02:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
ik heb memento gekeken en nu kan ik alleen posts typen door middel van quotes
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |