Ja nu wel, maarja het komt los enzo als mijn neef vraagt hoe het met mijn vriendin gaatquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij bent degene die erover begint hoor
Als ik nu 20 kilo afval dan weeg ik 46 maar dan zie ik eruit als een 12-jarige.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
hihi ik steun je in deze moeilijke tijden
whehequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja nu wel, maarja het komt los enzo als mijn neef vraagt hoe het met mijn vriendin gaat
Dude, anderhalf jaar geleden
Je bent nu 66? Hoe hoog ben je?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik nu 20 kilo afval dan weeg ik 46 maar dan zie ik eruit als een 12-jarige.
ja, maar vorige keer hadden we het over ongesteldheid en toen kwam je ex ook naar bovenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja nu wel, maarja het komt los enzo als mijn neef vraagt hoe het met mijn vriendin gaat
Dude, anderhalf jaar geleden
hoe lang doe je er dan over?quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Nee echt! Ik kom dan echt vet lang niet en dan zit ze echt op de klok te kijken![]()
Uurtje ofzo.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe lang doe je er dan over?
Uurtje? Wtf?quote:
Zal via Wa even een foto sturen wat de buren een uur geleden op fb zeidenquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
Promi rustig, straks horen de buren het nog.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als ik nu 20 kilo afval dan weeg ik 46 maar dan zie ik eruit als een 12-jarige.
quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Nee echt! Ik kom dan echt vet lang niet en dan zit ze echt op de klok te kijken![]()
Ik ben dan ook een emotioneel instabiele randdebiel die eigenlijk geen contact met de buitenwereld moet hebben.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja, maar vorige keer hadden we het over ongesteldheid en toen kwam je ex ook naar bovenlijkt me niet heel goed voor je
Ik en boosquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
oke doe mr niet, er is hier een mod en straks geef ik verkeerde tips en dan word je dikker en dan wordt de mod boos oke volgende keer?
Wel goeie workoutquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kan hoor, gewoon op tijd even afkoelen
[..]
Val dan gewoon 10 kilo af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |