Een gemiddelde virusscanner zoals AVG zou dat voor je op kunnen lossen (even Googlen op "AVG free")quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:02 schreef Jezus9 het volgende:
En hoe kan ik merken als diegene wél of niet aan het meekijken is? Want mijn laptop werkt in principe altijd even snel, dus kan het verschil niet zien wanneer die hacker nou wel of niet weer bezig is.
Bestaat er ook een specifiek programma om hackers te verwijderen? Of te blokkeren (even los van virussen programma's)
Simpeler en meer helder dan dit kon ik het niet brengenquote:
Pure logica.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:06 schreef deadprez het volgende:
Waarom denk je eigenlijk dat je pc gehacked is?
vertelquote:
Shit, als Jezus een PC zou hebben dan zou ik hem ook hacken.quote:
volgens mij is dit meer iets voor R&P of het RIAGGquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:17 schreef Jezus9 het volgende:
Hackers die geobsedeerd door mijn persoon zijn.
staan vast alleen maar foto's van minderjarige jongetjes opquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:18 schreef beelz het volgende:
[..]
Shit, als Jezus een PC zou hebben dan zou ik hem ook hacken.
neequote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef Jezus9 het volgende:
Maar ik geef ze geen ongelijk. Ben uiteraard een heel interessant boven gemiddeld persoon. Waarom hacked iemand je anders right?
Nog één vraag: ben nu met dat AVG-programma een scanning aan het uitvoeren, als ik totaal géén bedreigingen krijg is het dan per definitie zo dat ik niet gehacked word?
dit lijkt me de enige logische oplossingquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:21 schreef borbit het volgende:
Een beetje hacker heeft er inmiddels wel voor gezorgd dat ie nog steeds toegang heeft als je internet uit zet. Waarschijnlijk kan ie gewoon stiekem je wifi chip inschakelen en heeft ie netwerken van je buren gehackt. En kan ie dus gewoon altijd meekijken. Als jij niet precies weet wat je doet zou ik je aanraden de internet kabel (indien aanwezig) er uit te trekken. En als je een wifi chip in je pc hebt het ding in te pakken in aluminium folie.
Dus dan word ik niet gehacked als dat AVG programma bij de scanning geen bedreigingen aantreft? Maar scanned dat programma niet énkel op virussen want als ze alleen op virussen scannen treffen ze niet persé hackers aan.quote:
ik bedoel dat je na een avg scan nog steeds niet zeker kan weten dat je pc niet gehacked is, maar vertel nou eens duidelijk hoe je op het idee bent gekomen dat je pc gehacked isquote:Op vrijdag 19 april 2013 23:22 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dus dan word ik niet gehacked als dat AVG programma bij de scanning geen bedreigingen aantreft? Maar scanned dat programma niet énkel op virussen want als ze alleen op virussen scannen treffen ze niet persé hackers aan.
Deze dame heeft nogal waan-ideeën, ik geef je bij deze wat je wil horen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik bedoel dat je na een avg scan nog steeds niet zeker kan weten dat je pc niet gehacked is, maar vertel nou eens duidelijk hoe je op het idee bent gekomen dat je pc gehacked is
AVG ziet het alleen als je door onkundige hackers gehacked wordt.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:22 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dus dan word ik niet gehacked als dat AVG programma bij de scanning geen bedreigingen aantreft? Maar scanned dat programma niet énkel op virussen want als ze alleen op virussen scannen treffen ze niet persé hackers aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |