Je hoeft niet per se te winnenquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
mwah, valt ook wel mee.. wie er ook gaat winnen daar hoor je niks meer van
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Tot volgende week jongens, het was weer gezellig
quote:
quote:
Wie?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Latanya was verreweg de beste van vanavond
quote:
Gezien haar leeftijd was ze goedquote:
er komen nog 3 auditiesquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:33 schreef Stickertje het volgende:
verwacht je niet he, dat een minderjarige zijn favoriet is
We zien je volgende week wel weerquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:36 schreef BabeWatcher het volgende:
ik weet eigenlijk niet of ik nog verder kijk, ik vind het een traag programma en veel te gemaakt, bovendien heb ik sympathie voor een kandidaat en dat pakt zelden goed uit
Jouw favoriet gaat niet winnen, dus als je daar niet tegen kan...quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:36 schreef BabeWatcher het volgende:
ik weet eigenlijk niet of ik nog verder kijk, ik vind het een traag programma en veel te gemaakt, bovendien heb ik sympathie voor een kandidaat en dat pakt zelden goed uit
quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jouw favoriet gaat niet winnen, dus als je daar niet tegen kan...
Wie dan?quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:36 schreef BabeWatcher het volgende:
Latanya, en Clarissa was ook leukquote:
Clarissa heb ik niet gezien. Latanya gaat fout om dat zij snel gaat vervelen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Latanya, en Clarissa was ook leuk
Clarissa beet het spits af, ik kan geen linkje geven omdat de website van rtl niet goed werkt met Moonlightquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:44 schreef hexje het volgende:
[..]
Clarissa heb ik niet gezien. Latanya gaat fout om dat zij snel gaat vervelen.
Dude. Je kraampt onzin uitquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:47 schreef BabeWatcher het volgende:
ik ben geboren in een verkeerd lichaamik ben eigenlijk een neger, maar ik zit in het lichaam van een blanke
ik kan nergens heen met mijn probleemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |