Heel begrijpelijk. Verders mooie route langs de Maas, Deutschland knallen, currywurst essen en naar Grave.quote:Op maandag 29 april 2013 15:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij staat ook niet online in jouw google maps, ik wilde hem eerst namelijk test rijden, maar dit is het stuk wat ik erbij had verzonnen: http://goo.gl/maps/aKDT9 Met een stop in Duitsland voor wat te eten tussendoor (en met het pondje over richting Grave).
Maar als dat niet meer nodig is, dan hoor ik dat graag (vandaag als dat kan), anders ga ik 'm namelijk voor de katseviool testrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders plak ik jouw route achter die van mij, open een poll welke route de voorkeur heeft en die wordt verreden?
Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
er rijd ook een busa mee he.....quote:Op maandag 29 april 2013 16:01 schreef BlackLining het volgende:
Is die route niet vrij veel rechtdoor Anne?
quote:Op maandag 29 april 2013 16:00 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Verders mooie route langs de Maas, Deutschland knallen, currywurst essen en naar Grave.Ik zou de route zeker even test rijden jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anders plak ik jouw route achter die van mij, open een poll welke route de voorkeur heeft en die word verreden?.
Bij die afgelegen achteraf weggetjes kunnen best wel onverharde wegen zijn. Ik ken ze ook niet allemaal. En ik denk dat de meeste die mee gaan dat niet leuk vinden, dus dan wijzig ik 'm ter plekke. Hetzelfde geldt voor omleidingen, etcetera.
En nee, laat anders maar. Pak maar gewoon de route die Wally heeft verzonnen.
Volgende keer wel even laten weten dat iemand anders met de route bezig is dan.
Ik ben hier een dag mee bezig geweest en Salatrel heeft me ook nog flink geholpen.Als je het over de mijne hebt;quote:Op maandag 29 april 2013 16:01 schreef BlackLining het volgende:
Is die route niet vrij veel rechtdoor? Niet dat Maps altijd duidelijk is daarin hoor, dus ik kan het verkeerd hebben
Stuk langs de maas is wel leuk trouwens, rij ik ook regelmatig.
Er zitten een aantal stukjes rechtdoor in ja, anders werd ie veel te lang.
Hij was nu al 155 km in totaal namelijk. Maar er zitten ook veel lange stukken in langs het water en langs de duinen, da's niet echt rechtdoor, rechtdoor, maar lijkt wel zo op Google Maps.
Hier wist ie niks van, heb dat gewoon op eigen houtje gedaan..quote:Op maandag 29 april 2013 16:08 schreef Anne het volgende:
Ik ben hier een dag mee bezig geweest en Salatrel heeft me ook nog flink geholpen.
Yep, over die van jou. Maar inderdaad, Maps kan nogal vertekenend zijn hoor. Ik dacht alleen dat wat je daar had staan de hele route was, en dan was ie wat saai geweestquote:Op maandag 29 april 2013 16:08 schreef Anne het volgende:
Als je het over de mijne hebt;
Hij was nu al 155 km in totaal namelijk. Maar er zitten ook veel lange stukken in langs het water en langs de duinen, da's niet echt rechtdoor, rechtdoor, maar lijkt wel zo op Google Maps.
Ja bagger, nu voel ik me schuldig dat ik iemand zijn tijd zou hebben verdoenquote:Op maandag 29 april 2013 16:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik zou de route zeker even test rijden ja.
Bij die afgelegen achteraf weggetjes kunnen best wel onverharde wegen zijn. Ik ken ze ook niet allemaal. En ik denk dat de meeste die mee gaan dat niet leuk vinden, dus dan wijzig ik 'm ter plekke. Hetzelfde geldt voor omleidingen, etcetera.
Ik ben hier een dag mee bezig geweest en Salatrel heeft me ook nog flink geholpen.
[..]
Als je het over de mijne hebt;
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 21:25 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een taalnazi und die Topicpolizei.. Het wordt steeds gezelliger hier
Plz saves me from ur grammornazeh ent topikpolitzeiquote:
ik duw em gewoon de berm inquote:Op maandag 29 april 2013 17:09 schreef Anne het volgende:
Je hoeft je niet schuldig te voelen heur, Danger.Mouse. Kein problem!
Tenzij Sala vindt dat je je schuldig moet voelen.
Apply cold water ...quote:
Niemand z'n route is afgewezen, goddamnit.quote:Op maandag 29 april 2013 17:14 schreef Salatrel het volgende:
urenlang heb ik krom gelegen op mijn vrije dag om die route om te bouwen en wat krijg ik? stank voor dank
het was dan ook maar 10 minuten werkquote:Op maandag 29 april 2013 18:51 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Niemand z'n route is afgewezen, goddamnit.
'Nie zo moele' en even wachten.quote:
Dat lukte mij dus ook nietquote:Op maandag 29 april 2013 19:31 schreef Danger.Mouse het volgende:
Ik krijg me toch een partij de tyfusvinkenteringschurft om de 2 routes bij elkaar te zetten, godmiljaar![]()
Google maps en aparte routes in de ander kopiëren, iemand?
Gaan we op zoek naar pauze faciliteiten voor onderwegquote:Op maandag 29 april 2013 19:38 schreef Anne het volgende:
Maarre, pak nou maar gewoon de route van WallyHoef ik de onze ook niet te test rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Geen busbroodje?quote:Op maandag 29 april 2013 19:46 schreef Mirgeam het volgende:
VoorI mij een ingewikkelde tosti met curry
Alleen maar goede ideeën die Anne.quote:Op maandag 29 april 2013 19:46 schreef Anne het volgende:
First stop kan ik je niet mee verder helpen. Ik ken alleen het verse-verse heldro ijs.
Second stop: Misschien kun je dan het beste de Waalkade nemen, daar kun je makkelijk de motoren kwijt.
*Memories*quote:
Ik heb nog geen idee, werkelijk waar niet.quote:
Desnoods na de rit nog even terug naar Deutschlandquote:
Alles kan met een chaos tosti.quote:
mooi filmpje is datquote:Op maandag 29 april 2013 23:48 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Alles kan met een chaos tosti.
Ik ga overigens de 18e ook wat beelden schieten voor het volgende project-filmpje, wat een beetje eenzelfde insteek zal hebben als onderstaand. Zal wel ervoor zorgen dat er geen tronies in beeld kommen, anders kijkt er geen hond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Geen Heldro-ijs ->quote:Op maandag 29 april 2013 20:12 schreef Danger.Mouse het volgende:
Eerste stop: Lepoutre in Grave, voormalig werkgever!Geen Heldro, wel vers schepijs, milkshakes, softijs en natuurlijk genoeg soorten waterijs.
Tweede stop: Willekeurig terras op de Waalkade.
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |