Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![Zrg00uz.png]()
Inschrijving geschiedt helemaal via
http://forcedinduction.nl/forumdisplay.php?fid=5 !! Lees de eerste post daar aandachtig als je je wilt inschrijven.
Maak je inschrijving als geregistreerde user, als je je inschrijving wilt kunnen wijzigen. Een ongeregistreerde user kan zijn topic niet meer wijzigen!
.
![7PkyHwL.png]()
Na ongeveer 15 seizoenen worden alle carrires bekeken. Wie heeft de hoogste waarde? Wie speelt bij een wereldclub en wie heeft er een hoofdprijs gewonnen? Wie van ons is een wereldster geworden? En bij sommige rondes, welk team heeft de meeste prijzen gepakt?
.
![kU2MYB2.png]()
1. Ik speel nooit FM. Mag ik meedoen?
Jazeker. Iedereen is welkom. Vul de gegevens in met een reply en vraag eventueel als iets niet duidelijk is.
2. Ik heb de deadline gemist! Kan ik nog meedoen?
Helaas, de database wordt aangemaakt aan het begin van het spel. Je zult moeten wachten op de volgende keer dat iemand een game aanmaakt.
3. Moet ik mijn eigen naam invullen?
Nee. Voor mijn part speel je als Kees Koekenbakker. Als je jezelf maar kunt herkennen!
4. Waar staat PA en CA voor?
PA staat voor Potential Ability (wat je kan halen) en CA staat voor Current Ability (wat je nu bent).
5. Hoe werkt de PA (Potential Ability) in FM?
Dit was mij ook lang niet duidelijk. Maar deze site (
http://games-footballmana(...)tential-ability.html) geeft een goede uitleg.
6. Waarom mag mijn speler niet ouder zijn dan 21?
Onder de 21 is het makkelijker spelen door het verdelen van de PA. Ook zou de speler wat oud worden als we tot 2020 spelen. Dus praktisch leek mij dit het beste.
7. Waar meten we mee aan het einde?
Een voetballer kan niet op 1 eigenschap of resultaat beoordeelt worden, dus zullen we naar het totaalplaatje moeten kijken.
8. Deze OP is saai!
Als je een expert bent in Paint / Photoshop zie ik graag wat illustraties tegemoet! Daarnaast is alle feedback welkom.
9. Mijn speler heeft ineens mindere attributes! Hoe kan dit?
Ook al vult de host je opgegeven waardes voor attributes in, dan nog kan het zo zijn, dat Football Manager het wat aanpast. Dit naar aanleiding van je CA en/of PA. Dit is niet te voorkomen; het gebeurt echter voor iedereen en wordt daardoor niet als oneerlijk gezien.
.
![UXrPUWO.png]()
Ronde 1:
Gesloten (archief)Ronde 2:
Gesloten (archief)Ronde 3:
Gesloten (archief)Ronde 4:
ActiefRonde 5:
Inschrijving geopend tot zondag 21 april![ Bericht 12% gewijzigd door deuk.in.een.pakje.boter op 19-04-2013 15:51:39 ]