Als ik het google is het enige resultaat dat ik krijg dit topic.quote:Heb je al gebeld om te vragen? Op internet gekeken?
Als je ervan afhankelijk bent zal je worden afgekeurd.quote:Op vrijdag 19 april 2013 17:31 schreef Lawrzs het volgende:
Ik lees net dat je met bepaalde medicijnen, ook die voor ADHD en ADD, minder kans hebt om geselecteerd te worden.
Dat vind je zelf of vind je psychiater dat?quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:37 schreef Lawrzs het volgende:
Het is niet zo dat ik er echt afhankelijk van ben. Ik kan ook gewoon zonder.
Ik mag van mijn psychiater gewoon zelf beslissen of ik ze pak of niet.quote:Dat vind je zelf of vind je psychiater dat?
Maar goed, je zal jezelf toch aan een PO moeten onderwerpen om erachter te komen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:56 schreef Lawrzs het volgende:
[..]
Ik mag van mijn psychiater gewoon zelf beslissen of ik ze pak of niet.
Ik zou even bellen met Defensie. Dan kunnen ze specifiek op jouw situatie antwoord geven.quote:Op zaterdag 20 april 2013 09:56 schreef Lawrzs het volgende:
[..]
Ik mag van mijn psychiater gewoon zelf beslissen of ik ze pak of niet.
Dan zou minstens de helft er uit moeten!quote:Op zaterdag 20 april 2013 11:25 schreef Lawrzs het volgende:
Wat kun je trouwens verwachten van de fysieke keuring? Is het ook zo dat je als bij de politie bijvoorbeeld geen tattoos mag hebben?
Dat kan je sowieso wel vergeten. Je moet gewoon bellen en anders komt het wel naar boven bij de PO. Het hangt er vanaf hoe erg de situatie is enzovoorts.quote:Op vrijdag 19 april 2013 14:24 schreef Lawrzs het volgende:
Kan het ook zijn dat er bij sommige vervolgopleidingen wel op gelet wordt? Zoals die voor cospecops of hospik?
Maar goed, echt veel meer dan dit kunnen we niet zeggen vanaf hier. Je zal echt contact moeten opnemen met Werving & Selectie en solliciteren zodat je word uitgenodigd voor de keuring.quote:Op zaterdag 20 april 2013 14:58 schreef Lawrzs het volgende:
Ik denk dat het qua fysieke kenmerken wel goedkomt. Ik fitness een paar keer per week, heb op internationaal niveau gejudood en mijn conditie is ook wel goed denk ik, maar ik ben serieus bang dat die ADD mij flink in de weg kan gaan zitten.
True!quote:Op zaterdag 20 april 2013 15:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar goed, echt veel meer dan dit kunnen we niet zeggen vanaf hier. Je zal echt contact moeten opnemen met Werving & Selectie en solliciteren zodat je word uitgenodigd voor de keuring.
Dat weet ik wel zeker. Maandagochtend bellen en dan heb je vrij snel antwoord; direct of later op de dag.quote:Op zaterdag 20 april 2013 17:46 schreef Amootje het volgende:
[..]
True!
Ik verwelkom een ieder hier voor wat extra info en gezelligheid, maar vwb mensen die er speciaal een account voor aanmaken of een hoop moeite doen hier en tijd steken in antwoorden afwachten denk ik dat een belletje naar W &S toch echt sneller is!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |