abonnement Unibet Coolblue
pi_125714592
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, heeft de Action ook een beetje goede oogmake-up-verwijderspul? (Kruidvat is anders ook goed :P ) Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik ben zelf erg fan van de makeup verwijder doekjes, paarse verpakking van Onyx. 25 doekjes voor 65 cent ofzo.
En ik heb een olie van de action (odina), die werkt ook heel goed, maar olie vind ik zelf minder prettig.

Allebei ook geschikt voor gevoelige huid (ben allergisch voor veel producten)
pi_125714788
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Trouwens, heeft de Action ook een beetje goede oogmake-up-verwijderspul? (Kruidvat is anders ook goed :P ) Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ze hebben momenteel 2 soorten van Demakeup, eentje voor waterproof en eentje voor niet-waterproef, die voor waterproef is zo'n combi van olieachtig en lotion en werkt uitstekend, met de andere heb ik geen ervaring. Uiteraard hebben ze ook degene die eerder zijn genoemd, de lotionversie van dat merk Odina vind ik vreselijk, krijg er uitslag van welke verschrikkelijk pijnlijk is. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 25 april 2013 @ 12:45:52 #78
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125714809
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 17:16 schreef Cat22 het volgende:
Alleen nog groene en blauwe tulpen bij mijn Action. }:|
Balkontafeltjes en loungebroeken waren er nog zat maar ik heb ze dapper laten staan/liggen. Wal de 8 l koelkast gekocht, die is altijd handig.
Wat voor tulpen zoek je? Moet zo heen, zie je toch over 2 weken...
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 25 april 2013 @ 12:46:56 #79
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125714840
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

is pas maandag voor nl en morgen voor be ;)
Ooh, dan Maandag ff halen :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  † In Memoriam † donderdag 25 april 2013 @ 17:44:26 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125725521
ik ga op zeer korte termijn behangen met actionbehang :D
(moet wel, want de rol(len) die ik eventueel overhou moet ik binnen 8 dagen weer terugbrengen, dus dat wordt nog aanpoten :{ )

heeft er wel eens iemand hier met actionbehang gewerkt? is het wat? werkt het prettig?
pi_125733832
wat was die goede reiniger ook alweer?
pi_125734011
Bedankt voor de make-up-tips :P ga morgen even kijken.
Tap tap tap
pi_125735363
quote:
14s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dank nog voor deze post! Vanmiddag gehaald. ^O^
Ik heb van de week zo'n blok op het werk (kinderdagverblijf) gebruikt. De kinderen konden het heerlijk los wroeten in een bak met water. Ze waren zo lekker bezig. Daarna potjes gevuld en zaadjes erin gestopt. Nu hebben de kinderen hun eigen kweekkastje, helemaal zelf gemaakt.
pi_125735439
Heb nog even van die hysterisch groene >:) balkonpotten(met onderschotel) gekocht voor een paar Hortensia's die ik morgen hoop op te halen bij Intratuin. Zijn witte hortensia's dus passen perfect bij elkaar en bij mijn hysterisch groene balkonhangbakken. :P Verder nog zo'n lounchebroek (ze hadden er nog maar eentje in mijn maat, in xs pas ik niet :+ ), valt me reuze mee qua dikte van de stof en helemaal hip met twee ristsluitingarmbandjes. *O*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125738813
Dat loswroeten van de blokken, is dat nodig of was het ongeduld van kleine kindertjes?
pi_125739152
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:13 schreef Teslynd het volgende:
Dat loswroeten van de blokken, is dat nodig of was het ongeduld van kleine kindertjes?
50/50 bij mij.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  † In Memoriam † donderdag 25 april 2013 @ 22:19:20 #87
37843 lady-wrb
kortaf
pi_125740632
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 12:45 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat voor tulpen zoek je? Moet zo heen, zie je toch over 2 weken...
Ben je al heen geweest? Ik zoek rood en geel. Van allebei twee of drie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 25 april 2013 @ 22:57:44 #89
165047 eleganza
ik hou van koekjes.
pi_125741931
De loungebroeken en balkontafels waren hier al op :'(

Buit van vandaag was iig een febreze luchtverfrisser (eindelijk eentje die wél lekker ruikt maar niet je helemaal duizelig maakt :9), puntenslijpers (die van mij waren verdwenen), secondelijm, katja snoepjes (biggetjes :D) wat oogschaduw, vijltjes , een accessoirehanger, wc schoonmaak spulletjes en de pure & nature dagcreme. Was vrij weinig van over en mn zusje heeft m ook ontdekt dus bij mn ouders is ie niet meer veilig :')

De weekaanbiedingen van deze week waren hier (Groningen hoornsediep) dus grotendeels al op. Vrij jammer, maar heeft me ook weer geld bespaard haha :+
Koekje d'r bij?
pi_125742591
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:57 schreef eleganza het volgende:
De loungebroeken en balkontafels waren hier al op :'(

Buit van vandaag was iig een febreze luchtverfrisser (eindelijk eentje die wél lekker ruikt maar niet je helemaal duizelig maakt :9), puntenslijpers (die van mij waren verdwenen), secondelijm, katja snoepjes (biggetjes :D) wat oogschaduw, vijltjes , een accessoirehanger, wc schoonmaak spulletjes en de pure & nature dagcreme. Was vrij weinig van over en mn zusje heeft m ook ontdekt dus bij mn ouders is ie niet meer veilig :')

De weekaanbiedingen van deze week waren hier (Groningen hoornsediep) dus grotendeels al op. Vrij jammer, maar heeft me ook weer geld bespaard haha :+
dat is dan snel gegaan,gister lagen de loungebroeken er nog...
pi_125742965
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
trovey, je avatar _O-
Speciaal voor 30 april en zelf gemaakt. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_125750469
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd! Ik heb gegoogled maar werd er niet veel wijzer (hihi) van maar ik denk dat ik het snap. Maar dan moet je wel heel nauwkeurig plakken zeker? Jammer dat die plakdingen hier niet kunnen, ik heb overal structuur op de muren.
Dit is het idee



De wijzers hang je op, de cijfers zitten op een plakplaat, die haal je daaraf en dan plak je ze op. Er zijn 2 van deze uitvoeringen en 1 Zwitserse klok achtig iets.

Ben er nog niet aan toegekomen om het bij mij op te hangen. Moet nog even een boor regelen en hier was het gister een middagje ziekenhuis. Hoop hem na het weekend te hebben hangen. (eigenlijk wil ik hem op een schildersdoek hebben, hoef ik de muur niet af te plakken, te verven enzovoort, ben niet zo recht met tekenen/verven zeg maar. Maar heb nog niet de juiste maat kunnen vinden)

quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 10:28 schreef het-is-mij het volgende:
Die klok zag ik op de fb fanpagina maar leek me aardig groot?
Volgens mij kan je ze zo groot maken als je zelf wilt, tenminste, die waar je zelf de cijfers van kan opplakken. Mijn variant is echt gewoon 1 rondje, diameter schijnt ongeveer 45 cm te zijn.
pi_125756054
tof, die heb ik nog niet bij de action zien liggen.
waar zou ik moeten zoeken?
pi_125757583
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 12:47 schreef loecje het volgende:
tof, die heb ik nog niet bij de action zien liggen.
waar zou ik moeten zoeken?
bij de klokken, zitten net zo ingepakt als de tuinposters
pi_125758552
dankje
pi_125764841
Ik kom net thuis en zie de 'windgong' liggen in de tuin, hij is kennelijk afgebroken.

Hij hangt net een week of 2, kostte nog geen 2 euro. Ik zou hem graag lijmen, maar hij lijkt op geen manier meer te passen :')

Zoiets dus:



Wellicht mee naar de winkel, als het niet meer lukt om te maken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 26 april 2013 @ 16:34:49 #97
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_125766039
Hebben ze coldpacks bij de action?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_125766381
Coldpacks?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  vrijdag 26 april 2013 @ 16:52:04 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_125766648
Net geweest:
2 x solar tuinlampjes
1 x een tuinnet voor over de rode bessenstruik
1 x heren t'shirt
1 x aluminiumfolie en 1 x bakpapier
1 x dat tuintafeltje
1 x grote fles Ajax citroen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_125771552
Ik heb die plakklokken net gezien maar was niet helemaal mijn smaak, en het kan waarschijnlijk niet op een structuurmuur.
Heb net nog drie hysterisch roze/paars potten gehaald. Het zijn eigenlijk cadeautjes maar misschien hou ik ze gewoon zelf, want het waren de laatste drie grote en ik weet niet of ze nog aangevuld worden? Ik had ook de laatste drie bijbehorende schotels dus dat was mooi.
Helaas hadden ze geen plastic tafelzeil voor buiten. Ik zag ze laatst op die Action-fanpagina op FB, blije met bloemetjes, maar ik heb ze hier nooit gezien.
En ik heb nog een gieter voor het balkon gekocht en een schoonmaakemmertje (met goudvissen, yay).
Heb geeneens vreten meegenomen *schouderklopje*
Oja, en een vochtafstotende kussensloop. Ik heb voor de cavia's van die hoezen voor kinders die in bed plassen, en die zijn echt geweldig. Hopelijk is de kussensloop net zo goed, dan kunnen ze ook gewoon bij me op schoot.
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')