Bij jou of bij de rest?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:20 schreef aldostuta het volgende:
Okok, ik breek deze boeiende discussie al af voordat de frustraties te hoog oplopen......
Ik vind dat wel bij hem passenquote:Op dinsdag 12 april 2005 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Een club als Blackburn Rovers is trouwens een lachtertje voor Kuijt.
Ach, hij is toch ook normaalquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:09 schreef feyenoord-dude het volgende:
Waarom heeft deze man nog maar 1 topic?
Nog niet vol?quote:
Conflict in disguisequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
En Knoekie neem eens een minder migraine-opwekkend user-icon?
Ja, ik ben bezig om een andere te maken. Krijg hier nogal wat klachten overquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog niet vol?
En Knoekie neem eens een minder migraine-opwekkend user-icon?
Normaal? Ik ken weinig mensen die 29 goals in een seizoen maken in de eredivisie, zo weinig vijanden hebben, waar boden van 12 miljoen pond op gedaan worden, en zo populair zijn.quote:
En terecht.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:14 schreef Knoekie het volgende:
Ja, ik ben bezig om een andere te maken. Krijg hier nogal wat klachten over![]()
Ach, maar Dirk is nog gewoon Dirk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:15 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Normaal? Ik ken weinig mensen die 29 goals in een seizoen maken in de eredivisie, zo weinig vijanden hebben, waar boden van 12 miljoen pond op gedaan worden, en zo populair zijn.
Het is maar wat je normaal vindt
Ach om even nog een inhoud te gevenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 01:19 schreef feyenoord-dude het volgende:
Nog even volmake deze?
DIRK! DIRK! DIRK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |